suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt lip 08, 2025 7:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 436 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1030 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 09, 2009 11:20 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
mariuszfila pisze:
Cybm pisze:
mariuszfila pisze:
A kto Cię wpuścił do BPN :?:

Dyrektor :mrgreen: Bo to on osobiscie podpisuje zgode na wzjazd do lasu...prowadze tam badania i mam przyjemne z pozytecznym :D



To tylko pozazdrościć. Gdybyś znowu prowadził jakieś badania i potrzebował pomocnika to daj znać, :mrgreen:


Najprawdopodobniej we wrzesniu bede znow tam jechal...jak bys byl zainteresowany dowozeniem studentow na powierzchnie to zapraszam :mrgreen:

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
Post: pn lut 09, 2009 12:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
A wracając do tematu :wink:

Jak przerobić górne mocowanie tylnego amora na ucho? Podobno da się bez ingerencji w ramę? Slaw coś wczejśniej wspomniał w tym wątku. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 10:24 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Witam.

Przymierzam sie do liftu o te 5cm. Chcialbym jednak zastosowac porządne amorki. Celuje w B6:
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 413611,198
http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/A ... 410512,854

Jednak te sa do zawiechy bez liftu. Wiecie może jakie podejdą pod lekki lift na sprezynach felicja/w124?

Bede je z USA sprowadzał bo pomimo wysokiego $ sa prawie o połowe tańsze niż u nas. ($70 i $130)

znalazlem tez cos takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__Suzuki-Sidekick-Geo-Tracker-4-5-lift-kit-1989-98_W0QQitemZ250287034413QQadiZ2865QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories

Cena jest kusząca.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 12:31 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
danthe pisze:
Jednak te sa do zawiechy bez liftu. Wiecie może jakie podejdą pod lekki lift na sprezynach felicja/w124?
....


Przód to kupujesz seryjne i obracasz mocowanie. Ja ma seryjne B6-ki z przodu i dystans przy PolCalmini 3".

Tył to trzeba dobrać dłuższe z innego auta. Na forum mówi się o Passacie. Omega podobno za długa......

Pocztaj jak kolega @Jaro-s zaadaptował B6-ki:
viewtopic.php?f=12&t=1589&p=22613#p22613


danthe pisze:


Bez wymiany wahaczy koła z przodu będą pod dziwnym kątem (\ /) a sierżant z tyłu nie pozwoli zbytnio obniżyć się mostowi. Taki lift po względem geometri niewiele różni sie od taniego merc-samara.
Jak chesz wydać na porządny lift bież Calmini lub PolCalmini.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 4:35 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Masmo pisze:
Tył to trzeba dobrać dłuższe z innego auta. Na forum mówi się o Passacie. Omega podobno za długa......


Stąd moje pytanie, bo jak na razie chyba jeszcze nikt nie testował innych niż polonez...
Szukałem różnych "krosreferencji" w katalogach monroe i innych ale nie znalazlem informacji do jakiego jeszcze auta pasuja te od Trucka. BTW, monroe podaje ze do trucka na tyl ida takie: 21041. S1106 natomiact sa do Caro i Atu. Bilstein produkuje B6 do fiata 125p a do trucka nie ma ;)

Masmo pisze:
Pocztaj jak kolega @Jaro-s zaadaptował B6-ki:
viewtopic.php?f=12&t=1589&p=22613#p22613


Czytałem. Wyrazy szacunku dla kolegi za upór :) Troche narzeźbione jak dla mnie extrema :mrgreen: - nasza Vitara ma pozostać cywilna :)

Masmo pisze:
danthe pisze:


Bez wymiany wahaczy koła z przodu będą pod dziwnym kątem (\ /) a sierżant z tyłu nie pozwoli zbytnio obniżyć się mostowi. Taki lift po względem geometri niewiele różni sie od taniego merc-samara.
Jak chesz wydać na porządny lift bież Calmini lub PolCalmini.

[/quote]

Nie chce liftować wysoko ale porządnie. Potrzebuje max 5cm z tym że auto ma sie dobrze prowadzic po czarnym i w koleinach po mieście.
Z tego co doczytałem to jest kombinowany lift - 2,5" na zawiasie i 2" bodylift wiec geometria nie ucierpi bardziej niz na merc/felka.
A jeśli bedzie trzeba coś podregulować to pilnik w garść lub może to:
http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?&make=Eibach&model=Recommended+Align.+Kit&group=Recommended+Align.+Kit&autoMake=Suzuki&autoModel=Sidekick+Sport&autoYear=1998&autoModClar=&partNum=5.81250K&perfCode=S

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 4:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
danthe pisze:
Nie chce liftować wysoko ale porządnie. Potrzebuje max 5cm z tym że auto ma sie dobrze prowadzic po czarnym i w koleinach po mieście.
Z tego co doczytałem to jest kombinowany lift - 2,5" na zawiasie i 2" bodylift wiec geometria nie ucierpi bardziej niz na merc/felka.

Czytając ich opis to po prostu OME i podładki. Jak takie masz założenia to kup zestaw OME bez tych dziwnych podkładek i po zawodach.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw lut 12, 2009 5:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
KozioŁ pisze:
A wracając do tematu :wink:

Jak przerobić górne mocowanie tylnego amora na ucho? Podobno da się bez ingerencji w ramę? Slaw coś wczejśniej wspomniał w tym wątku. :wink:



Nikt nie wie?
Nie mogę znaleźć nic porządnego zamiast tych badziewnych s1106 - co prawda są jeszcze 2 opcje - vectra a i bmw e30 - ale to ciągle lekkie osobówki i wytrzymają pewnie też miesiąc jak polonezowe i pewnie amortyzacja też do bani.
Chcę więc zaadoptować coś "dostawczego", ale cięcie i spawanie amora ani tym bardziej ramy nie wchodzi w grę.
Ktoś coś pisał o mocowaniu z ceownika, ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić a nie chcę rzeźbić w ciemno i się zabić potem :wink: Wolałbym sprawdzone rozwiązanie :mrgreen:

Może ktoś coś jednak wie???

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob lut 14, 2009 8:47 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 9:10 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Też stoję przed faktem liftu i chętnie bym kupił Bilsteiny B6 ale jak mają taką samą długość co org. to chyba nic nie da co :?: Tym bardziej , że 2 misiące temu założyłem nowe Sachsy na tył bo po starych to tylko obudowa była.
A czy można zastosować do oryginalnych tylnych amorków jakieś przedłużki górnego mocowania :?: Tak żeby go przedłużyć o te 2" co się podniesie na springach :?:

_________________
Chudy.
VITARA 2.0 TDIC, long, A/T IZZARDA 205/80/16


Na górę
Post: czw lut 19, 2009 9:31 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
KozioŁ pisze:
KozioŁ pisze:
A wracając do tematu :wink:

Jak przerobić górne mocowanie tylnego amora na ucho? Podobno da się bez ingerencji w ramę? Slaw coś wczejśniej wspomniał w tym wątku. :wink:



Nikt nie wie?
Nie mogę znaleźć nic porządnego zamiast tych badziewnych s1106 - co prawda są jeszcze 2 opcje - vectra a i bmw e30 - ale to ciągle lekkie osobówki i wytrzymają pewnie też miesiąc jak polonezowe i pewnie amortyzacja też do bani.
Chcę więc zaadoptować coś "dostawczego", ale cięcie i spawanie amora ani tym bardziej ramy nie wchodzi w grę.
Ktoś coś pisał o mocowaniu z ceownika, ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić a nie chcę rzeźbić w ciemno i się zabić potem :wink: Wolałbym sprawdzone rozwiązanie :mrgreen:

Może ktoś coś jednak wie???

ja wiem popatrz merc 207 tył :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lut 19, 2009 9:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Tylko, że te amorki mają ucho u góry - jak to zamontować do vitary bez cięcia i spawania?

A może ktoś ma gotowe mocowania :?: 8)

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw lut 19, 2009 9:45 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jak znajde chlwile zrobie fotke to proste :wink: i leprze niz mocowanie na szpilke

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lut 19, 2009 9:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Już napisałem PW :wink:

Ale skoro to takie proste to czekam na fotki. :D

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw lut 19, 2009 11:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Aaaa - slaw może opisz chociaż...Bo ja sobie tego jakoś bez spawania nie wyobrażam...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 12:06 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Aaaa - slaw może opisz chociaż...Bo ja sobie tego jakoś bez spawania nie wyobrażam...

Zobaczysz w sobotę :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt lut 20, 2009 12:07 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A może bym jutro sobie jeszcze zmotał nowe amorki, jakbym wiedział jak.. :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 436 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1030 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl