suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob gru 21, 2024 5:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 23, 2015 9:47 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
Ehh.
Mam bezpośrednie porównanie ironmana, dobinsonsa i lovelsa do standardowego zawieszenia - wszystko w trzech różnych GV.
Zawieszenie australijskie poprzez skok amora pracuje w większym zakresie - to jedyna różnica biorąc pod uwagę wykrzyż.
Aby twardość sprężyn miała na niego wpływ, musiałbyś wkładać sprężyny z Jelcza do Vitary - wtedy rzeczywiście mogłyby się nie uginać.
:?

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 10:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Radziu , te wszystkie Lovelsy ,Ironmany ,Dobinsonsy itd. nie są jedne . Chyba w ofercie każdej z tych firm masz sprężyny pod odpowiednie obciążenie.

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: wt lut 24, 2015 8:29 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
czaya pisze:
Ehh.
...
Zawieszenie australijskie poprzez skok amora pracuje w większym zakresie - to jedyna różnica biorąc pod uwagę wykrzyż.
...

Ale które australijskie ?

mowa o sprężynach - wiadomo, że amor z dłuższym skokiem to lepszy wykrzyż ale akurat z tego co kojarzę to levelsy nie mają większego skoku niż oryginał.

Może w GV te zawieszenia lepiej pracują jak np w Pajero ale w do Vitar robią strasznie sztywne.

sprężyny Lovells na przód do vitary niby nie są twardsze od oryginału ?

przód: medium, dodatkowe obciążenie +50 kg
tył: medium, dodatkowe obciążenie +100 kg


wersji standard, soft ani komfort nie widziałem :)

Mieciu1 pisze:
...Chyba w ofercie każdej z tych firm masz sprężyny pod odpowiednie obciążenie.


nie odpowiednie tylko dodatkowe :wink:

czyli na wyprawy załadowanym autem dla kolegi zajxt może być dlatego pytałem po co to auto ma być.


Do jazdy na co dzień czy do taplania w błocie nikomu bym tych firmowych sprężyn nie polecał. (chyba, że do dłuższych przednich wahaczy)
Do zabawy w terenie na nasze potrzeby najlepiej mieć bardziej miękkie springi lub standardowe tylko dłuższe i do tego jakiś twardszy amor.

Na przodzie bardzo dobrze pracuje połączenie sprężyn mietka z wszystkimi amorami typu iron; trail czy ome
ale jak zakłada się do tego firmowy twardy spring to robi się taczka.
A jeszcze gorsze to pakowanie twardszych sprężyn do oryginalnego 20 letniego amora - to już nie taczka tylko trampolina

PS.
Dużo razy wywalałem różne firmowe zawieszenia z vitar bo były za twarde (rekord to koleś miesiąca nie wytrzymał na nowym trail masterze tak go plecy rozbolały)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2015 10:34 pm przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt lut 24, 2015 6:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
radzik071 pisze:
Ale które australijskie ?

mowa o sprężynach - wiadomo, że amor z dłuższym skokiem to lepszy wykrzyż ale akurat z tego co kojaże to levelsy nie mają większego skoku niż oryginał.


a jednak mają - tak samo jak OME, TM, IM i Dob.

radzik071 pisze:
Może w GV te zawieszenia lepiej pracują jak np w Pajero ale w do Vitar robią strasznie sztywne.

No to po co coś piszesz jak nie wiesz tylko Ci się coś wydaje ?

radzik071 pisze:
Mieciu1 pisze:
...Chyba w ofercie każdej z tych firm masz sprężyny pod odpowiednie obciążenie.


nie odpowiednie tylko dodatkowe :wink:

czyli odpowiednie - do przeznaczenia auta.

radzik071 pisze:
Do jazdy na co dzień czy do taplania w błocie nikomu bym tych firmowych sprężyn nie polecał. (chyba, że do dłuższych przednich wahaczy)


do jakich dłuższych wahaczy ?
mylisz całkowicie przeznaczenie dedykowanych zawieszeń - po to są liczone i produkowane, aby nie trzeba było przespawywać :roll: mocowań sworzni :roll:
autor pisał przecież wyraźnie - lift 2" ...

radzik071 pisze:
Do zabawy w terenie na nasze potrzeby najlepiej mieć bardziej miękkie springi lub standarowe tylko dłuższe i do tego jakiś twardszy amor.
Na przodzie bardzo dobrze pracuje połączenie sprężyn mietka z wszystkimi amorami typu iron; trail czy ome
ale jak zakłada się do tego firmowy twardy spring to robi się taczka.


nieprawda, najlepiej sprawdza się sprężyna o zbliżonej do fabrycznej twardości i lepiej tłumiący, bardziej odporny na temperaturę pracy amortyzator. to jest cel montowania zawieszeń do samochodów terenowych - aby nie ograniczać tego, co zaserwowała fabryka.

radzik071 pisze:
Dużo razy wywalałem różne firmowe zawieszenia z vitar bo były za twarde (rekord to koleś miesiąca nie wytrzymał na nowym trail masterze tak go plecy rozbolały)


ile dokładnie (no plus/minus 5), bo jakoś Ci już w ogóle nie wierzę :mrgreen:

Ja rozumiem że żyjesz z tego że wkładasz te wszystkie dystanse, trytki, odwrotnie montowane sprężyny czy przycinane amortyzatory i kasujesz za to hajs, ale pamiętaj że oprócz choćby podstaw wiedzy o bezpiecznym tego przeznaczeniu, przydaje się także znajomość rozwiązań, nad którymi myślał ktoś o jednak nieco większej kulturze mechanicznej, a już na pewno nie negowanie tego, co od lat, bezpiecznie porusza się po całym świecie...

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: wt lut 24, 2015 10:42 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
radzik071 pisze:
...z tego co kojaże to levelsy nie mają większego skoku niż oryginał.


czaya pisze:
a jednak mają - tak samo jak OME, TM, IM i Dob.


OME, TM, IM i Dob. mają dłuższy skok o 30-35mm

Ale lovells ?
Wymiary
rozłożony - 460 mm
złożony - 295 mm

to niby gdzie ten dłuższy skok ? (oryginał 165mm)
czaya pisze:
ile dokładnie (no plus/minus 5), bo jakoś Ci już w ogóle nie wierzę :mrgreen:

ja Tobie też :wink: :mrgreen:


radzik071 pisze:
Może w GV te zawieszenia lepiej pracują jak np w Pajero ale w do Vitar robią strasznie sztywne.

czaya pisze:
No to po co coś piszesz jak nie wiesz tylko Ci się coś wydaje ?


? Co mi się wydaje ?
Napisałem że może w GV a temat jest o Vitarze którą znam i nic mi się w niej nie wydaje :)



radzik071 pisze:
Do jazdy na co dzień czy do taplania w błocie nikomu bym tych firmowych sprężyn nie polecał. (chyba, że do dłuższych przednich wahaczy)


czaya pisze:
do jakich dłuższych wahaczy ?
mylisz całkowicie przeznaczenie dedykowanych zawieszeń - po to są liczone i produkowane, aby nie trzeba było przespawywać :roll: mocowań sworzni :roll:
autor pisał przecież wyraźnie - lift 2" ...


O co Ci chodzi ?
Przecież napisałem że Lovelsy do liftu 2" vitary na wyprawy będzie git:

radzik071 pisze:
czyli na wyprawy załadowanym autem dla kolegi zajxt może być...


I tak jak mówisz te firmowe springi są dedykowane do dodatkowego obciążenia czyli tak jak jesteśmy zgodni na wyprawy się nada.

Ale chcesz mi powiedzieć że do taplania w błocie też będą dobre ?
w czym ?

---------------------------------

widzę że na siłę chcesz napisać, że ja nie mam racji a Ty masz ale too ? :shock:

radzik071 pisze:
...najlepiej mieć bardziej miękkie springi lub standarowe tylko dłuższe i do tego jakiś twardszy amor.

czaya pisze:
nieprawda, najlepiej sprawdza się sprężyna o zbliżonej do fabrycznej twardości i lepiej tłumiący...amor..


:?: :mrgreen:



czaya pisze:
...a już na pewno nie negowanie tego, co od lat, bezpiecznie porusza się po całym świecie...


Fiat Marea też jeździ po całym świecie. Czy to świadczy o tym że jest bardzo dobrym samochodem ? :lol:

Nie neguje tego, że zamieszenia OME i Lovells są dobre bo są nawet bardzo dobre.
Ale dobre na wyprawy lub do szybkościówek a nie do taplania w błocie !
Iron man i trail master to badziewie i płaci się tylko za naklejkę nie za jakość.
Poza tym lift składający się z 4 sprężyn i 4 amorów nie jest kompletny... (np zostaje tatra)

czaya pisze:
Ja rozumiem że żyjesz z tego że wkładasz te wszystkie dystanse, trytki, odwrotnie montowane sprężyny czy przycinane amortyzatory i kasujesz za to hajs, ale pamiętaj że oprócz choćby podstaw wiedzy o bezpiecznym tego przeznaczeniu, przydaje się także znajomość rozwiązań, nad którymi myślał ktoś o jednak nieco większej kulturze mechanicznej,...


Myślę, że trzeba by wyznaczyć osobny wątek o moim lifcie, o którym z tego co piszesz, raczej za dużo nie wiesz...
wg mnie moja praca na 2 etaty TYLKO wokoło Vitar już od 6 lat jednak trochę owocuje...
Efektem tej pracy jest m.in. lift 4", który nie wziął się z kopiowania, jak to niektórzy myślą, pomysłów z zagramanicznych forów, tylko z doświadczenia w projektowania zawieszeń i części samochodowych oraz doświadczenia z jazdy w terenie, właśnie Vitarami.

PS.
Temat tego nie dotyczy, ale co masz do mojego lift 4" ?
Jest niebezpieczny ?
daję trytki do przypięcia linek ręcznego ? to źle ?
dystanse ? niepotrzebne ?
amory po 105zł/szt wytrzymujące dłużej niż kilkukrotnie droższe ironman czy trail master ?

Jacyś niezadowoleni klienci ?

I jeszcze mówisz coś o "kulturze mechanicznej"
znasz moją kulturę ? czy chińczyka który robi Ironamany ?
nie rozumiem

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 10, 2015 11:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Vitara orginalna jest Nie Przygotowana w teren w ogóle. To chyba wiadomo, no chyba że "Panowie
w garniturach" o innej jeżdzie mówią, a obrócenie górnego mocowania amora jest dla nich już nie bardzo, bo trzeba mieć na to atest...
My katujemy te auta i katować bedziemy w ciężkim terenie a wypady na grzybki to lepiej WV jechać,,, Właścicieli LandRoverów i Patroli juz dawno nie ma w lesie.
Suzuki to pewnie duży rynek częsci ale my sobie sami tworzymy te częsci, dystanse, amortyzatory, profile, rury, blachy, sróby. itp itd..

Te lifty które są oferowane w sklepach za 5tys.zł to tutaj można mięć prawie za darmo.
Tylko że te lifty za 5tys.zł tęż są robione prawie za darmo tylko u chińczyka a póżniej "panowie w garniturach" sprzedają je za taką kase. A jak się spytasz w sklepie jak się na tym jeżdzi to nie wiedzą bo jeżdzą fiatem marea.
Porady tutaj zamieszczone mają więcej prawdy bo nikt nikomu nie wciska kitu za pieniądze..

A jak "nowi" sie pytają o lift 2" to nie dziwcie sie ze każdy odradza bo wszyscy dążą do wyższego zawieszenia i nie wydawania pieniędzy 2razy. bo każdy już przez to przeszedł.
Po za tym czemu jest tak ze jak ktoś sie oferuje z czymkolwiek tutaj to i tak sąsiad poleci od chinczyka kupić... Ta stronka to taka mała zbawa w fabryke smochodów. Dla mnie Polski już niema (emigrcja) właśnie przez takie polskie myslenie, Czemu albo Kto nam wmawia że Polskie produkty są ZŁE. np. w Norwegi gdzie mieszkam ludzie cęnią własne produkty i to zawsze zaprocętuje coraz lepszym produktem. Więc zróbmy opłate za wstęp do naszej wiedzy bo będziemy bardziej wiarygodni a chińczyki już tu siedzą i klepią blache na zderzaki żeby to sprzedawać pod niemiecką nazwą w supermarkecie Obi czy innym euro-chińskim szajsie.
Dziękuje panom w garniturach ale w terenie nie macie szans.... :evil:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 4:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Witam

a jak z dyfrem przy 2" zostaje na miejscu czy trzeba opuszczać


Na górę
Post: sob kwie 04, 2015 4:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Nie trzeba opuszczać.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz kwie 05, 2015 9:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
Jest jeszcze sprawa typu atestu. A `nawet jak coś jest chińskie to ktoś za ten atest zapłacił i go ma i temu sobie śpiewa taką cenę .


Na górę
Post: sob sie 08, 2015 7:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 06, 2015 11:19 am
Posty: 60
Lokalizacja: okolice Krosna Podkarpacie
rgb team pisze:
Vitara orginalna jest Nie Przygotowana w teren w ogóle. To chyba wiadomo, no chyba że "Panowie
w garniturach" o innej jeżdzie mówią, a obrócenie górnego mocowania amora jest dla nich już nie bardzo, bo trzeba mieć na to atest...
My katujemy te auta i katować bedziemy w ciężkim terenie a wypady na grzybki to lepiej WV jechać,,, Właścicieli LandRoverów i Patroli juz dawno nie ma w lesie.
Suzuki to pewnie duży rynek częsci ale my sobie sami tworzymy te częsci, dystanse, amortyzatory, profile, rury, blachy, sróby. itp itd..

Te lifty które są oferowane w sklepach za 5tys.zł to tutaj można mięć prawie za darmo.
Tylko że te lifty za 5tys.zł tęż są robione prawie za darmo tylko u chińczyka a póżniej "panowie w garniturach" sprzedają je za taką kase. A jak się spytasz w sklepie jak się na tym jeżdzi to nie wiedzą bo jeżdzą fiatem marea.
Porady tutaj zamieszczone mają więcej prawdy bo nikt nikomu nie wciska kitu za pieniądze..

A jak "nowi" sie pytają o lift 2" to nie dziwcie sie ze każdy odradza bo wszyscy dążą do wyższego zawieszenia i nie wydawania pieniędzy 2razy. bo każdy już przez to przeszedł.
Po za tym czemu jest tak ze jak ktoś sie oferuje z czymkolwiek tutaj to i tak sąsiad poleci od chinczyka kupić... Ta stronka to taka mała zbawa w fabryke smochodów. Dla mnie Polski już niema (emigrcja) właśnie przez takie polskie myslenie, Czemu albo Kto nam wmawia że Polskie produkty są ZŁE. np. w Norwegi gdzie mieszkam ludzie cęnią własne produkty i to zawsze zaprocętuje coraz lepszym produktem. Więc zróbmy opłate za wstęp do naszej wiedzy bo będziemy bardziej wiarygodni a chińczyki już tu siedzą i klepią blache na zderzaki żeby to sprzedawać pod niemiecką nazwą w supermarkecie Obi czy innym euro-chińskim szajsie.
Dziękuje panom w garniturach ale w terenie nie macie szans.... :evil:




COOL spostrzeżenie!!!...
:D

_________________
___new GV___
2.5 V6 .lift 2 body lift 2. MT 225/75/16+trochę szpei :mrgreen:
________________________________________________


Na górę
Post: śr gru 09, 2015 10:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2009 10:42 am
Posty: 142
Lokalizacja: Warka
radzik071 pisze:
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż. (wolał bym podkładki - tak samo badziewne a dużo tańsze)
bez obniżenia mostu możesz dać dystanse amorów 3cm ale nie zmieścisz tam przesunięcia anty tarta

focus na tyle daje jakieś 11cm liftu :wink:
możesz go skrócić ale zrobi się jeszcze sztywniejszy

może lepiej znaleźć coś innego
do liftu tyłu o 5cm dystans sierżanta 4-5cm i dystans wału 1cm
do tego amorki +5 lub max +7cm

do 235/75R15 5cm liftu wystarczy

PS.
Koncepcja liftu 5cm i do tego body lift 5cm wg mnie jest dużo gorsza niż sam lift 4"

Do czego ma służyć to auto ?


Jeśli wg. Ciebie dedykowana sprężyna jest równie badziewna jak dystans to w twoim zestawie też powinieneś
zrobić dystans 4 cale bedzie bardziej miękko :)

A co koncepcji Lift nadwozia i zawieszenie kontra lift 4 cale samego zawieszenia to lepsze jest rozwiazanie z liftem budy .

_________________
Obrazek


Na górę
Post: pt gru 11, 2015 10:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Zgłupiałem, jak to w końcu z tym liftem jest? Całe 3 lata obecności na forum, wszyscy dążą do liftu w kosmos a jak dodatkowo zrobisz body to jesteś gość i guru, a teraz słyszę że 2+2 jest lepsze,
Możesz to wyjaśnić? (nie biję piany, poprostu jestem ciekaw, dodatkowo chcę skonfrontować z własnym zdaniem)

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 05, 2016 8:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
temat z przed roku.... ale odświeżę... tak więc.... też wolał bym 2" liftu plus 2" na budzie bo generalnie wydaje się być lepszym rozwiązaniem jak 4" na zawiasie ale... i u mnie pojawiło się 4" liftu było mi najnormalniej łatwiej to pozakładać.

Na plus 2+2 przemawia np fakt że środek ciężkości jest niżej. Coś o czym wszyscy tutaj zapominają i windują w górę.... może myślą że będzie szybszy bo rzadsze powietrze? Nie istotne.....




Teraz do sedna. Obecnie mam ori sprężynę z przodu plus podkładki 7cm. Po założeniu zderzaka i windy przód mam zdecydowanie niżej jak tył a przy okazji lewa strona jest niższa (może wygniotłem sprężynę swoją osobą :D ). Chciałem założyć lovells-a na przód. Na wstępie napiszę że nie chcę mercedesa. Może cię ktoś obiektywnie wypowiedzieć na temat tych sprężyn?

P.S.
Auto to krótka vitara 1.6 8V. Ewentualnie czy wrzucenie sprężyn ori z np długiej 2.5 V6 podniesie przód? Brakuje mi około 2-3 cm aby było zadowalająco ;)

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: czw sty 26, 2017 1:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 03, 2017 2:10 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Biała Podlaska
Silnik: H20A
Model: 2.0 V6 Long
Witam, chciałbym odświeżyć temat. Jestem nowym użytkownikiem forum i świerzakiem z Vitarą. Godzinami przeglądałem forum w poszukiwaniu informacji na temat Liftu 2" Vitary 2.0 v6 Long, a że nie mam zajawki w sprawach motania i nie jestem mechanikiem wiele wątków jest dla mnie niezrozumiałych.
I jakby była taka możliwość żeby ktoś mi jasno opisał jak? co? i do czego? żebym mógł jasno informacje przedstawić dla mechanika który będzie mi podnosił autko :)

Dodam że autko służy do niedzielnych wypraw w lekkim terenie ale te 2" Liftu by się jednak przydały bo i opony chciałbym założyć jakieś AT bo czasami teren potrafi zaskoczyć nawet ten lekki ;)
Ostatnio na Stacji Benzynowej spotkałem pewnego myśliwego który miał taką samą Vitarę jak moja tylko podniesioną o 5 cm, zapytałem go jak podnosił... " Polibusze 7 cm pod sprężyny" odpowiedział, i że jeździ już tak 5 lat i wszystko elegancko się spisuje.
NA chwilę obecną Vitara ma tył niżej niż przód. może to przez hak i butlę gazową.
Proszę o pomoc bo już mózg mi paruje od tych zawiłych informacji na forum :O


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw sty 26, 2017 3:39 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wpuszczam warunkowo. Zapraszam do powitalni.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl