suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 11:15 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 18, 2013 8:25 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Była kiedyś tutaj vitara z tym mostem, z tego co wiem to się spradzał. Nie wiem za ile poszła do ludzi, ale na pewno za śmieszne pieniądze. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn sie 19, 2013 6:39 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ciekawe to jest. Ale to nie pomysł tylko kopia:
http://www.calmini.com/detail.php?b=2&m=5&t=3&p=694&n=

I jeśli znajdziesz kogoś kto to zrobi dobrze i będzie taniej niż zakup stalówki + motanie łap to biorę. Nawet dwie sztuki :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn sie 19, 2013 7:41 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wszystko pięknie ładnie ale to jest tylko przód obudowy mostu.
gruch ma zostać aluminiowa? :roll:
Obrazek

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sie 19, 2013 7:56 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
niekoniecznie aluminiowa można wrzucić zmodernizowaną gruchę samiego

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 8:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
Wojtas, to miało być scisle tajne :mrgreen:
gdyż zapewne jakić piekarz czy też akwizytor napisze że nie da rady bo nie moża tego spawać - bo to jego słowo jest ostateczne i no nie pospawasz tego :lol:

ogolnie śmiesznie jest bo tak patrze to wszystko musi być ustawione po waszemu :lol:

dajmy np taki lifcik z forum to ok 1500zł
a tutaj koszta
springi przód 136zł
springi tył 144zł
dystans na wał 40zł
dystans sierżanta 50zł
dystanse na amory przednie od Huntera 170zł (polecam je gdyż są poprawione i w pełni niwelują tatrę - nie tak jak te dostępne w sieci)
obniżenie mostu przedniego moim patentem 3,60zł (a sprawdza się tak jak te za przesżło 300zł :lol: )

gdize reszta kasy ?? idzie w zus :lol: :lol: :lol:

no i teraz most hmm, most - po co stal za 800 jak mozna główke od samiego przerobic - dospawac łapę by przymocowac go do belki na srodku, złożyć do kupy i wsadzić do auta - takim sposobem kasujemy problem ze strzelającymi mostami
bo mamy półstalowy most który jest równie niezajebliwy co stalowy

a w razie co to zmotamy sobie osłonę, z pieniędzy które zaoczczędziliśmy bo główka od samiego to koszta od 60-120zł a osłone mozna dostac za 150zł bądź zrobić samemu

ogólnie to służę wszelaką pomocą odnośnie liftu vitarki, gdzie koszta tniemy do normalności - czyli płacimy tyle ile faktycnzie to kosztuje a nie drugie tyle bo ktoś jest piranią,

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Patryk,a jak sobie poradziłeś z kanałem do smarowania ataku?
Spawałeś bezpośrednio do główki samiego,czy zrobiłeś obejmę?
Pozdro

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 9:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
patryk ci nie odpisze dostal chlop eksmisje z forum.
co do gruchy samiego kanał olejowy wycięliśmy flexem wszystko pospawane było elektrodą na wysoki przetop łapy również zostały przyspawane z kątownika do łapy przykręcona oryginalna poducha niech nikt nie snobuje pisać ze tego nie można pospawać bo tak mu się wydaje niech wypowiedzą się ludzie którzy spawali coś takiego niech dokładnie opiszą jakim prądem jaką spawarką czy tigiem czy migiem czy czymś zupełnie innym. gruchę samiego da rade spawać spaw dobrze trzyma auto katowane w terenie i nic niepokojącego z napędem przednim się nie dzieje dodam tylko ze główka wytrzymuje podbicia na 31"
wyprzedzę was w poście tego przecież nie da rady pospawać prosta metoda poślijcie Kaszuba on o tym nie wie i elegancko pospawa:) zdjęcie jak zrzucę na kompa to wstawię

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 10:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Patryk32 pisze:
dajmy np taki lifcik z forum to ok 1500zł
a tutaj koszta
springi przód 136zł
springi tył 144zł
dystans na wał 40zł
dystans sierżanta 50zł
dystanse na amory przednie od Huntera 170zł (polecam je gdyż są poprawione i w pełni niwelują tatrę - nie tak jak te dostępne w sieci)
obniżenie mostu przedniego moim patentem 3,60zł (a sprawdza się tak jak te za przesżło 300zł :lol: )

gdize reszta kasy ?? idzie w zus :lol: :lol: :lol:



coś drogo ekspercie to wyliczyłeś
dlaczego takie to drogie???
dlaczego mam płacić za lift 540 zł i 3,6 na piorunochron?? kasa wyrzucona w qpe bo do błota się nie nada skoro nie masz w tym amorów na tył?? to jak ten tył pracuje?? zresztą dlaczego mam tak drogo płacić??? co za chore wyliczenie zrobiłeś i dlaczego ustawiasz wszystko pod siebie???

przedstawię Ci wyliczenia mojego liftu:
dystansy amorów + springi przód 210zł
springi tył 100zł
dystans wału + dystans sierżanta Flaszka
obniżenie mostu (konkretne) 6,5cm Flaszka
amory na tył za frajer

suma 310zł + kac

to ja się pytam co się stało z 230zł i 3,6 na piorunochron?? i gdzie są amorki na tył??
idzie na uprawnienia SEP :lol: :lol: :lol: coby kontrolę instalacji odgromowej zrobić

a teraz przedstawię realia o których Ty drogi ekspercie nie wspominasz:
amory były zbyt twarde więc +100zł
nowe amory były tanie i zbyt miękkie więc springi siadły +50zł dystanse
nowe rozwiązanie jest złe bo nie wykorzystuje skoku amorów (przez dystans koło nie dojdzie tyle do budy) i nadal mam kiepskie zawieszenie z tyłu ( rekreacyjnie może być, miasto może być ale szybkie przejazdy terenowe niezbyt)
więc + springi +amory
robią się koszty coraz bliższe zestawowi za 1500zł

oczywiście Ty tych problemów nie masz bo nie wymieniałeś tylnych amorów

osoba która sprzedaje zestawy z internetu za 1500zł trochę tego przećwiczyła i zus musi odprowadzić mało tego musi jeszcze zostać na przeżycie bo mama już kieszonkowego nie daje.

i nie żebym był stronniczy i kogoś promował jednak ludzie sobie chwalą to zawieszenie i zwłaszcza dla nowych jest to opcja która oszczędza czas i jak się okazuje kasę. Rozmawiałem niedawno z gościem od zestawów z internetu za 1500zł i widzę że nie jest to pierwszy lepszy klepacz płaskownika

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 10:33 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
didiego pisze:
.....niech nikt nie snobuje pisać ze tego nie można pospawać bo tak mu się wydaje niech wypowiedzą się ludzie którzy spawali coś takiego niech dokładnie opiszą jakim prądem jaką spawarką czy tigiem czy migiem czy czymś zupełnie innym. gruchę samiego da rade spawać spaw dobrze trzyma auto katowane w terenie i nic niepokojącego z napędem przednim się nie dzieje.....


Spawałem ostatnio łapę vitarową na stałe do główki mostu przedniego stalowego z GV i spawało się ładnie.
Półautomat - prąd ~170A drut 1.0 i lało się jak masełko.
Czy trzyma to nie wiem. Niech Zax się wypowie czy nic mu nie odpadło :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr sie 28, 2013 6:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
radzik071 pisze:
didiego pisze:
.....niech nikt nie snobuje pisać ze tego nie można pospawać bo tak mu się wydaje niech wypowiedzą się ludzie którzy spawali coś takiego niech dokładnie opiszą jakim prądem jaką spawarką czy tigiem czy migiem czy czymś zupełnie innym. gruchę samiego da rade spawać spaw dobrze trzyma auto katowane w terenie i nic niepokojącego z napędem przednim się nie dzieje.....


Spawałem ostatnio łapę vitarową na stałe do główki mostu przedniego stalowego z GV i spawało się ładnie.
Półautomat - prąd ~170A drut 1.0 i lało się jak masełko.
Czy trzyma to nie wiem. Niech Zax się wypowie czy nic mu nie odpadło :)


Ej. Myślałem, że wiesz, że wytrzyma... :mrgreen:
Jak wyciągnę Radzika w poważniejszy teren, to się odezwę.
Pajęczno przetrwało, ale to jeszcze nic nie znaczy :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sie 28, 2013 6:54 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
zawsze można dać obejmę z bednarki :mrgreen: tak w razie "W"

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: śr sie 28, 2013 7:43 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
W razie W najlepsze są pasy zaciskowe (takie z grzechotkami) :twisted:
Udało mi się za ich pomocą przymocować wyrwany tylny most i wrócić z piaskownicy do domu :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt paź 08, 2013 8:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 09, 2013 4:22 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Pawłów
A czy stosował ktoś obniżenie most od Łukasz Hunter czyli te 4 płaskowniki?

_________________
Tył felicja i omega. Przód podkład 4.5cm w planach merc. Obecnie remont budy.


Na górę
Post: czw paź 10, 2013 4:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
ja mam takie obniżenie mostu (nie od huntera ale ten sam pomysł). myślę ze to najlepsze i najtańsze rozwiązanie obniżenia mostu przedniego -niezajebliwy patent każdemu polecam

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: ndz paź 27, 2013 9:45 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
didiego pisze:
ja mam takie obniżenie mostu (nie od huntera ale ten sam pomysł). myślę ze to najlepsze i najtańsze rozwiązanie obniżenia mostu przedniego -niezajebliwy patent każdemu polecam


A co robisz z tylną łapą na belce, która nawet bez tego dodatkowego wygięcia przy obniżaniu mostu nie wytrzymuje katowania w terenie ?
Dodatkowo pewnie nie zwróciłeś uwagi, że po takim obniżeniu mostu wał wysuwa się z reduktora i trzeba by zastosować dystans wału. Dlatego ja robię obniżenie mostu z przesunięciem do tyłu.

PS.
Bez obrazy ale dziwnie brzmi opinia o niezajebliwości takiego wynalazku, od osoby, która dopiero co mówiła, że jego seryjna vitara na szosówkach to rzeźnik w terenie :wink:

Przy przejażdżkach po łące pewnie za szybko nic się z tym nie stanie ale wierz mi, że np przy mojej jeździe nie byłoby to niezajebliwe dłużej niż do pierwszej dziury :lol:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl