suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw sie 22, 2013 6:46 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kacjen pisze:
Generalnie nie neguję rozwiązania, tylko pytam czemu ma służyć?
(do cross country i tak trzeba zbudować nowy zawias na coiloverze)


Tak jak napisałeś, podstawowa zaleta to olbrzymi wybór amortyzatorów. I nawet z Calmini tak mi odpisali jak ich pytałem o szczegóły tego rozwiązania. Chyba jednak skok troche się powiększy, tak na oko to chyba jest wiecej miejsca na pracę zawieszenia do góry - wyżej zamocowany amortyzator.

radzik071 pisze:
Ramiona wahaczy nie mogą być równe. zwróć uwagę, że standardem jest, że górny wahacz jest krótszy.
Też mnie to kiedyś dziwiło.

przekonałeś mnie :)
przyjrzałem się zawieszeniu w Hondzie i już wszystko wiem.

radzik071 pisze:
PS.
Nie ma to jak sztywny most :wink:

przekonałeś mnie po raz drugi :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lip 19, 2015 12:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Mam pytanie bo myślę ja zrobić taki zawias żeby było dobrze, normalnie w vitarze kąt wyprzedzenia zwrotnicy zmienia się wraz z wychyleniem zawiasu, czy w układzie dwóch wahaczy też ma być zmienny czy stały?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz lip 19, 2015 5:25 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
gutek.a4 pisze:
normalnie w vitarze kąt wyprzedzenia zwrotnicy zmienia się wraz z wychyleniem zawiasu

Kąt wyprzedzenia się raczej nie zmienia. Kąt pochylenia tak. I przy wielowahaczu też, jak Radzik napisał.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lip 19, 2015 8:29 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
No może faktycznie masz rację z tym że jest stały, jak tak patrzę na rysunek ramy to racja, pasowało by mieć rysunek ramy np pajero czy jakiej toyoty żeby zobaczyć czy osie mocowań wahaczy są równoległe czy nie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lip 20, 2015 2:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Tak się zastanawiam jeszcze nad plusami i minusami takiego zawieszenia, pewnie lepsze prowadzenie o ile zrobi się z głową, i większy skok jeśli dobierze się odpowiedni amor, ciekawi mnie jaka jest wytrzymałość względem kolumny, u mnie ostatnio po wjechaniu w bariery energochłonne koło poszło w negatyw, mocowanie poszło z 3 cm do środka, ciekawe jak zachował by się zawias ba dwóch wahaczach

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl