suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 911 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lut 22, 2014 7:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Napisz jak robić pomiar, aby nie było wątpliwości :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 7:48 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Dzięki, już dodałem, ale trzeba go zweryfikować czy podane wymiary seryjnego są zgodne z tym sposobem pomiaru.
Jak ktoś ma przedni pod ręką to miarka w dłoń, aparat w drugą i gotowe :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 7:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
Kupiłem kiedyś do opla kadeta amory na przód gabriela i jeden już po pół roku się wylał,ale to było prawie 20 lat temu.Chociaż wątpię żeby się zmieniło na lepsze.
Myślę nad czymś takim do vitary jak było właśnie w tym kadecie że amortyzator był jak by wkładem który wkładało się w rurę zaślepioną od dołu,a od góry zakręcana była nakrętka z otworem na tłoczysko.
http://allegro.pl/amortyzatory-przod-op ... 05139.html

Cena jest śmieszna,a tłoczysko grube.Można sobie samemu dorobić taką rurę z mocowaniem jakie będzie pasowało do vitary.
Uwazam że amory od busa będą za twarde do vitary.Trzeba trochę dobierać według masy dawcy.Mam gdzieś jeszcze jeden taki amorek z kadeta to jutro zmierzę skok i średnicę tłoczyska.Według mnie to by dawało wiele możliwości,bo do tej rury czyli obudowy amorka można by spawać uszy gdzie się chce,a i materiał może być solidny.

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: sob lut 22, 2014 10:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Tylko że wiesz na amortyzatorze niewolno spawać, olej sie zapali i uszkodzi całe wnętrze, a jak będziesz spawać tak "na zimno" to jest za duże ryzyko i odpowiedzialność. Ty czy Ja i jeszcze paru to pospawa dobrze ale (niech pojedzie ktoś tam drogą z dziećmi 110km/h i nagle coś sie urwie a chłop to robił u jakiegoś tam spawacza co dobrze "posmarka" a ten przeczytał to na jakimś forum że tak to robią) bo spaw musi być dobrze wtopiony Jeśli nie TEN TEMAT GROZI ŚMIERCIĄ

W gre wchodzi przerobić obudowy wkładów jedynie tak jak zrobił Mockba lub przerobić ale bez spawania mocowania do zwrotnicy tak jak ma np. Sprinter.

Poza tym ingerencja duża w amortyzator (spawanie, dorabianie, dziwne motanie skomplikowane) nie sprawdzi sie bo nie budzi Zaufania.

No a jak już coś robić to żeby raczej każdy mógł mieć. No icena musi być niska.

Amory od:
Opel Vivaro do kitu. nieweszedł po za tym ma mały skok.
Renault Kangoo odpada mały skok ale charakterystyka bardzo mięka (francuz)
Opel Combo odpada
Opel Vectra C ? miałem zerknąć ale po drodze sprinter wpadł
Mercedes Sprinter kupiłem nowy za 150zł
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

tylko są amory starsza wersja (od roku 1996r. do 2006r)
i nowa wersja (od 2006r. do teraz.. droższe)
Ja mam opis do starszej wersji
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

A jak o samego Sprintera chodzi to naprawde fajne busy miękkie zawieszenie mają dla pasażerów, towarów i przede wszystkim jest to zawieszenie potężne a Suzuki to sobie Jaja z wszystkich zrobiła.
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

Dziś troche poskakałem po krawężnikach i dziurach i jest nieżle jak w Sprinterze..
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

A tu proszę porównanie Sprinter VS Vitara https://plus.google.com/u/0/photos?pid= ... 6209582141

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pn lut 24, 2014 9:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
rgb team pisze:
(...)
Dziś troche poskakałem po krawężnikach i dziurach i jest nieżle jak w Sprinterze..
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141
(...)

Przeguby błagają Cię o litość :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 24, 2014 9:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Dobinson +2', średnica tłoka 2,4cm. Nie wiem dokładnie jak to zmierzyć:
Obrazek

Obrazek

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Ostatnio zmieniony pn lut 24, 2014 9:25 pm przez BARTEK W., łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 24, 2014 9:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
rgb team pisze:
Dziś troche poskakałem po krawężnikach i dziurach i jest nieżle jak w Sprinterze..
https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141


... i sworzeń wahacza też błaga już nie o litość a o wymianę :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 9:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
:D Sworzeń jest cacy, krawężniki wysokie a ja mam duży skok i gruby tłok.. :idea: https://plus.google.com/u/0/photos/1073 ... 6209582141

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 10:01 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ale przy tym kącie i standard wahaczu nie będzie długo cacy

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 10:20 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
BARTEK W. pisze:
Dobinson +2', średnica tłoka 2,4cm. Nie wiem dokładnie jak to zmierzyć:


Propozycja jest aby mierzyć od środka dolnego otworu na dole a na górze do dolnej płaszczyzny tulejki mocowania nasadzanej na tłoczysko.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 10:42 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
To jak można zrób rysunek :roll:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 10:51 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
BARTEK W. pisze:
To jak można zrób rysunek :roll:


Rysunków sie zachciewa :)
Może jeszcze akwarelą? :lol:

Zanim powstanie schemat to chcę zweryfikować sposób pomiaru z rozmiarami przedniego OEM podawanego w katalogach.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn mar 03, 2014 11:10 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Dobra niech będzie schemat :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt mar 07, 2014 9:00 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 28, 2011 4:28 pm
Posty: 536
czytam czytam i zgłupiałem:) mam problem mianowicie springi siadnięty merc, winda stalowy zderzak, zeliwny most. dystans amora z przesunięciem 7 cm i odwrócone mocowanie, oryginalny zmęczony amor dobija mi od spodu wiec czas na zmiane , znalazłem amor OME jakis offoadowy za 310zł czy warto go kupic czy bawić sie w kyb gazówki za 270 zł.
mysle ze jak załoze gazówki to juz nie bedzie mi dobijał do spodu i skończą się moje problemy?????

_________________
szalone 1.6 8V 30'' mercedes stal escape 12000lbs x 2
KTM 620
HONDA CRF 450
SPRZĄTACZKA:)


Na górę
Post: ndz mar 09, 2014 9:54 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Załóż dłuższe odboje gumowe to nic nie ucierpi.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 911 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl