suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 2:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 711 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 11, 2014 5:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
mówiłem że się da to zrobić:) tylko dospawać kawałek rury z gwintem i po sprawie.
Długość całkowita 63cm skok 19cm (możliwe że występują też 20cm), dostępność nieograniczona cena śmieszna :D Nie potrzeba już żadnych podkładek ani przedłużaczy do dystansów, odwróconych mocowań i żadnych innych bajerów :)
Obrazek

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 6:09 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Można wiedzieć z jakiego modelu audi ten amortyzator?
Mam dwa stare z vitki to by można coś wykombinować.
Fajnie by było jakbyś opisał całą przeróbkę. :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 6:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
co tu opisywac? co tu kombinować?
amorki juz pisałem kilka razy audi 100, A6, (prawdopodobnie A4) wkłady przód. Obudowy vitary obcinamy poniżej zaprasowania dospawywujemy kawałek rury z gwintem pod nakrętkę dodawaną do amortyzatora (tokarz albo obcięte oryginały z audi) , skręcamy i cieszymy się długim amorem (np bilstein za 300zł kpl) Z samego amora wywalamy lub nie jak kto woli odbój który ogranicza skok w górę. Cieszymy się niezniszczalnymi mocnymi amorami. Dodatkowo powiem że np tanie GH lub inna kamoka 100pln kpl ;P i kto mnie przebije ?
Najśmieszniejsze jest to że górne mocowanie pasuje P&P.
Trochę mi zeszło z szukaniem i dopasowywaniem ale było warto. Amory do liftu 4- 6 cali.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 6:59 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To jeszcze jedno pytanie.
Wkład pasuje idealnie do obudowy z vitary, czy trzeba toczyć jakieś tuleje centrujące (szczególnie w dolnej części) ?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
w dolnej części (dół obudowy vitary to wycinek kuli) wg mnie po ściśnięciu nakrętką nie drgnie nawet o mm. Można wycentrować oringami, można wywiercić otwór i dokręcić amor do dołu (chyba że przegub nie wejdzie nie pamiętam już) Możliwości jest wiele wg mnie wkłady to świetna alternatywa. Dodatkowo mierzyłem springi (merce) nie wiem czy da się je tyle ścisnąć aby wykorzystać cały skok.
mam nadzieje że pomogłem :D

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:13 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Bardzo :D
Czekamy na pierwsze testy .

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
I pierwsze rozerwane przeguby półosi :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
zax pisze:
I pierwsze rozerwane przeguby półosi :mrgreen:

Napewno nie jak masz zestaw z GV :P .

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 10:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
mockba pisze:
zax pisze:
I pierwsze rozerwane przeguby półosi :mrgreen:

Napewno nie jak masz zestaw z GV :P .

Też mam zestaw dłuższych półosi i kąty lepiej wypadają, ale jak pozwolimy na większy skok koła, to zaraz skończy się kąt bezpiecznej pracy przegubów... Tak, czy inaczej motaj. Sam jestem ciekaw ile skoku można przez to osiągnąć.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 11:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 15, 2012 9:29 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Sucha B. Krystiansund
Mockwa wkońcu jakiś postęp w temacie.. Fajnie to wygląda.

Mój amor ma długość całkowitą 53cm. skok 21.5cm ten Twój długość cał. 63cm. skok 19cm !

Zrób jeszcze zdjęcie jak on stoi skręcony z tym dorobionym gwintem bez osłony golenia.
I jakaś metrówka obok żeby było widać ile rzeczywiście jest tam skoku.. :)

https://lh5.googleusercontent.com/-jE0A ... ble+10.jpg

_________________
People Passion Adventure
Vitara RGB 2.0 TDi Amor przód MB Srinter, dyfry 1,6 opancerzona w
zderzaki i płyte, wyciągara, bagażnik, progi
i hi-lift w środku


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 11:14 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
rgb team -jak tylko złożę to wrzucę odpowiednie fotki. powiedz mi twój amor czyli dokładnie co? ma 21cm skoku? Jak dasz radę wrzuć jakieś foto.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 9:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Wkłady to amortyzatory firmy DELPHI o oznaczeniu jak na foto:
Obrazek

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: śr sty 22, 2014 11:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Gdyby kogoś interesowało wkłady do BMW E30
MAKSYMALNIE ROZCIĄGNIĘTY 627mm

MAKSYMALNIE ŚCIŚNIĘTY 444mm

SKOK AMORTYZATORA 183mm

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 9:33 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
mockba pisze:
Gdyby kogoś interesowało wkłady do BMW E30
MAKSYMALNIE ROZCIĄGNIĘTY 627mm
MAKSYMALNIE ŚCIŚNIĘTY 444mm
SKOK AMORTYZATORA 183mm


Nie wiem jak mierzyłeś, ale długość rozprężonego w porównaniu do seryjnego (387mm) to jest 240mm różnicy. Półosie tego nie przeżyją. Zastanawiam się czy spręzyny nie będą chciały wyskoczyć ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 3:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Dziwi mnie twoje podejscie. Przeciez nie pisze zeby to wkładać do seryjnej vitary, jest zestawienie i tyle.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 711 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl