suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob maja 18, 2024 9:53 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 24, 2008 2:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 8:01 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław
jak dla mnie to EOT .


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 3:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Może i nie pływa, ale ja bym nie zrobił czegoś takiego, żeby dawać sworzeń nad wachacz...

Konstruktor wytrzymałość obliczył na sworzeń pod wachaczem. zauważ, że tam są takie wgłębienia na niego - myślę, że dość potrzebne i pomocne - np w utrzymniu stabilności. Na tych gupich 3 śróbkach trzyma się całe koło!

Co do wymiany sprezyn i amorow z tylu, to OK - sam zachwalam sobie takie cos i mysle, ze kolega Eskapada troszke przesadza :) Ale ten sworzen...Sorki.

BTW - Eskapada, co polecasz na przod? Jakie amorki i jaka jest ich cena? Bo musze coś założyć bo mi nurkuje podczas hamowania.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 3:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sie 21, 2008 7:54 pm
Posty: 23
kosciej pisze:
Może i nie pływa, ale ja bym nie zrobił czegoś takiego, żeby dawać sworzeń nad wachacz...

Konstruktor wytrzymałość obliczył na sworzeń pod wachaczem. zauważ, że tam są takie wgłębienia na niego - myślę, że dość potrzebne i pomocne - np w utrzymniu stabilności. Na tych gupich 3 śróbkach trzyma się całe koło!

Co do wymiany sprezyn i amorow z tylu, to OK - sam zachwalam sobie takie cos i mysle, ze kolega Eskapada troszke przesadza :) Ale ten sworzen...Sorki.

BTW - Eskapada, co polecasz na przod? Jakie amorki i jaka jest ich cena? Bo musze coś założyć bo mi nurkuje podczas hamowania.



Wygląda na to że Pan '' a gdyby ... '' w dodatku jest obrażalski.
Oświadczenie: - Pod wpływem konstruktywnej krytyki popartej konkretami ze strony kolegi ''Kosciej-a'' i po przemyśleniu ponownie tematu, postanowiłem dla świętego spokoju swojego i innych ;) wrócić do wersji sworzni pod wahaczem. Macie rację w kwestii, że nie ma co kusić losu. Wybieram wariant już sprawdzony przez innych(fasolka w mosowaniu górą - alleluja !!).


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 4:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sie 21, 2008 7:54 pm
Posty: 23
piotrk pisze:
@mrowka_ok - daj fotkę tego rozwiązania, albo rysunek, bo bardzo ciekaw jestem jak to wygląda, zresztą nie tylko ja ;-) ... tak to sobie można gdybać i niestworzone teorie dorabiać ...


Przepraszam Cię ale z tego całego zamieszania zapomiałem o Tobie :) wybacz.
fotki w załączeniu, raczej mojej decyzji to nie zmieni o powrocie do korzeni, ale napisz co sądzisz?!
Załącznik:
29.08 (22).JPG


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 4:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
To od razu ja mogę napisać - trochę to może haczyć w terenie...

Co do sworznia, to mi się wydaje, że kąt pracy jest jakiś dziwny :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 5:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
Trochę agresywna ta reklama .
Może pomysł nie jest taki zły gdyby od góry wspawał obrys sworznia a pod spodem wachacza
dał podkładki szersze

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 6:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Urwać się to chyba nie powinno... Rozumiem że zastosowałeś orginalne śruby a nie śrubki z OBI klasy 5.8 :?: Ale mam podobne obiekcje:
kosciej pisze:
To od razu ja mogę napisać - trochę to może haczyć w terenie...
Co do sworznia, to mi się wydaje, że kąt pracy jest jakiś dziwny :(


eskapada pisze:
Człowieku zdajesz sobie sprawę że ktoś może poważnie wziąć to co piszesz i może dojść do tragedii na drodze. Pal licho jak taki nowo mechanik przyj...w drzewo i sie zabije sam na miejscu. ....

Kolego eskapada :!: Troszkę się chyba zagalopowałeś :evil: :!:
Śmierć każdego człowieka to tragedia. Każdym nawet super profi hevy duty autem można "przyj..." w dzrzewo! Autor postu opisuje problem aby uzyskać naszą opinię a nie teksty o druciarstwie. Słusznie zauważył że Calmini tak montuje sworzeń i jest dalej na tych samych 3 śrubach i wytrzymuje.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 6:58 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
@mrowka_ok: dzięki :) dyskusja dość zażarta.
Masmo pisze:
Urwać się to chyba nie powinno... Rozumiem że zastosowałeś orginalne śruby a nie śrubki z OBI klasy 5.8 :?: Ale mam podobne obiekcje:
kosciej pisze:
To od razu ja mogę napisać - trochę to może haczyć w terenie...
Co do sworznia, to mi się wydaje, że kąt pracy jest jakiś dziwny :(

Wygląda dość solidnie, ale zależy to od śrub tak jak napisał Masmo, i podkładek jak napisał sianio,
a kąt pracy ... cóż - najwyżej szybciej do wymiany ;)
Mi się osobiście średnio podoba, bo łatwiej wahaczem zahaczyć (a swoje już podszlifowałem troszkę ... ), ale to widać kwestia potrzeb :P
Na koniec przyznam się, że też myślałem, że to jakaś dziwna wydumka będzie, ale się wstrzymałem z komentarzem przed zobaczeniem fotki - i dobrze :)

Masmo pisze:
Kolego eskapada :!: Troszkę się chyba zagalopowałeś :evil: :!:
...
Nic dodać nic ująć.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Jeżeli podobnie robi Calmini to czego nie spróbować :) A fotki wiele wyjaśniają, ja też wstrzymywałem sie z komentażem, bo nie wiedziałem o co dokładnie koledze chodzi.
Pojeździć troszkę , sprawdzić za pewien czas czy wszystko się kupy trzyma i pisać , pisać , bo po to jest min. to nasze kochane forum :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Słabą wyobraźnię macie :mrgreen:

Ja od razu wiedziałem :P

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Masmo , 5.8 to nie jest tak słaba śruba, są jeszcze słabsze 8)

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 7:49 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kosciej pisze:
Słabą wyobraźnię macie :mrgreen:

Ja od razu wiedziałem :P

właśnie bujną - miałem 100 różnych pomysłów :mrgreen:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 8:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mariuszfila pisze:
Masmo , 5.8 to nie jest tak słaba śruba, są jeszcze słabsze 8)

Mam nadzieję że ich w aucie nie stosujesz?? Do auta min. 8.8 a do zawieszenia lepiej nie schodzić poniżej 10.8 :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
kościej żeby nie haczyło odwrucić śruby łbem do góry

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: śr wrz 24, 2008 8:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A wachacz? Który teraz jest defakto niżej niż przed przełożeniem sworznia...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl