suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 12, 2014 6:40 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 30, 2014 6:59 pm
Posty: 14
Lokalizacja: wieliczka
Cześć powoli biorę się za mojego gada ale im bardziej widzę co jest tym więcej pytań sobie postawiam.
podłoga na łączeniach nie istnieje a miałem plan żeby ściągnąć budę od ramy żeby ją zrobić ale nie będę wiedział gdzie te łączenia zrobić, z czego proponujecie zrobić bo i tak będę dawał podkładki dawał z profila. Co radzicie mi pierwsze zrobić całą blacharkę a potem rama ?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt sie 12, 2014 5:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
Podobnie było umnie i dałem rady :wink: Dla pocieszenia, dwa bite miechy, po kilka godzin dziennie, po pracy :mrgreen:


Na górę
Post: wt sie 12, 2014 6:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lip 31, 2013 9:19 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Gorlice
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1996
Jakbym swoją widział rok temu :lol: ale wszystko do zrobienia. Ja miałem ramę zdrową to nawet nie tykałem. Skrzynka browarów i wieczorami sytuacje opanujesz :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8v LPG, CABRIO 1996r.


Na górę
Post: wt sie 12, 2014 8:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 29, 2013 9:28 am
Posty: 280
Lokalizacja: Garwolin
Moja była podobna. Doszedłem do połowy i stwierdziłem ze szybciej bedzie zrobic obrzyna:) ja zrobilem to tak . Najpierw progi z profila( 4mm) dospawane do słupków (wpuszczone w głąb ile sie dało wszocnienia z blachy 3mm. ) i do tego mocowania budy do ramy z ceownika (3mm) dospawane od progu do tunelu. Jak juz to pospawasz to masz sztywna konstrukcje do której możesz spawać:)


Na górę
Post: śr sie 13, 2014 6:25 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 30, 2014 6:59 pm
Posty: 14
Lokalizacja: wieliczka
no właśnie mam problem jak zrobić przy tych łączeniach do ramy bo nie weim czy ta śruba była przyspawana do czegoś czy co?. chce ją podnieś więc śruby pewnie nowe ale jak je później włoże? nie moge znaleźć zdjęcia albo coś jak ktoś to rozwiązał- zrobił


Na górę
Post: czw sie 14, 2014 5:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Ja skręciłem na kontre dwie nakrętki na pręcie gwintowanym, pomiędzy nakrętki duża podkładka i przyspawałem do podłogi, na to nałożyłem dodatkowo kawał blachy i też przyspawałem do podłogi, z tym, że mi wystające gluty , spawy itp wewnątrz auta nie przeszkadzają :)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: pn sie 18, 2014 9:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
poszukaj sobie budy innej Anglika bo tu masz wszystko do roboty pozdro


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 5:29 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
mam to samo u siebie
na dniach planuję ciąć i spawać 8) :mrgreen:
myślę że najpierw wytnę wsio rdze a potem będę spawał mocowania do ramy
i teraz mam dylemat czy zwalać bude czy nie :oops:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 7:48 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
biernik pisze:
Ja skręciłem na kontre dwie nakrętki na pręcie gwintowanym, pomiędzy nakrętki duża podkładka i przyspawałem do podłogi, na to nałożyłem dodatkowo kawał blachy i też przyspawałem do podłogi, z tym, że mi wystające gluty , spawy itp wewnątrz auta nie przeszkadzają :)


A taki pręt ze zwykłej stali wytrzyma w tym miejscu? Przy wyliftowanej budzie i jeździe w terenie tam nie ma lekkiego życia.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 8:05 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2012 8:54 pm
Posty: 116
Lokalizacja: powiat Szamotuły
danthe pisze:
biernik pisze:
Ja skręciłem na kontre dwie nakrętki na pręcie gwintowanym, pomiędzy nakrętki duża podkładka i przyspawałem do podłogi, na to nałożyłem dodatkowo kawał blachy i też przyspawałem do podłogi, z tym, że mi wystające gluty , spawy itp wewnątrz auta nie przeszkadzają :)


A taki pręt ze zwykłej stali wytrzyma w tym miejscu? Przy wyliftowanej budzie i jeździe w terenie tam nie ma lekkiego życia.

Nie wszystkie są ze zwykłej stali. Ostatnio kupowałem pręt metrowy fi 10 klasa 8.8


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 8:09 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
rajmus pisze:
Nie wszystkie są ze zwykłej stali. Ostatnio kupowałem pręt metrowy fi 10 klasa 8.8


Wiem, że są i ze stali "gatunkowej", ale nie jest łatwo takie kupić. Osobiście znam jeden sklep w którym są takie na składzie od ręki - centrala Asmet :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 8:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2012 8:54 pm
Posty: 116
Lokalizacja: powiat Szamotuły
Ja nie wiedziałem że takie są, zawsze kupowałem zwykłe. Aż pewnego razu wszedłem do sklepu żelaznego w Szamotułach pytam o pręt , a pani na to 5.8 czy 8.8. Zwykły po 3,8zł za metr a klasowy 6,6zł za metr jeśli dobrze pamiętam.


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 1:30 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Zielony 5.8
Żółty 8.8
Czerwony 10,9

Oznaczane farbą na końcach :wink:
Każda porządna hurtownia metalowa powinna mieć wszystkie gatunki do wyboru.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt sie 19, 2014 8:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 30, 2014 6:59 pm
Posty: 14
Lokalizacja: wieliczka
najpierw pospawam mocowania do ramy z ceownika żeby był dostęp do śrub, a potem jak usztywnie bude ściągnę ją i wytne zgniutą rame a na jej miejsce nowe profile zmocnie rame dodatkowo konserwacja dodam zawias i dystanse między ramą a budą i składam. Trochę to potrwa i jeszcze będę się pytał was o to i tamto ;) będę dawał fotki pozdrawiam


Na górę
Post: pn sty 19, 2015 8:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz mar 30, 2014 6:59 pm
Posty: 14
Lokalizacja: wieliczka
A kuku


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl