suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:23 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 21, 2014 2:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wypad w terenie 6 godzin jazdy po Kamedułach '' Babok'' wie co to za teren, potem teren twardy podjazdy zjazdy, i to wszystko pod max obciążeniem przodu , blokada tymczasowa spawlok. I wszystko działa jak należy a nawet lepiej . Więc smiało można 2 cm na zewnątrz i 3 cm do przodu i wszystko jest OK.

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2014 3:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
A co z dystansem tatry odwrotnej? Standardowy raczej odpada ( nie mówie że jest zły) Ale skoro dół idzie 3 cm w przód to góra też tyle iść powinna . Chodzi tu o kąt pochylenia zwrotnicy

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: ndz wrz 21, 2014 4:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
powinien być inny, jeśli nie przesuniemy górnego mocowania amortyzatora do przodu to zmieni się kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i finalnie otrzymamy kąt jak w samochodzie wyścigowym, samochód będzie nawet stabilniejszy przy szybszej jeździe po czarnym ale my nie jeździmy szybko po czarnym, natomiast będą większe opory przy skręcaniu, tyle teorii
a jak ktoś zna rozstaw mocowania sworznia do wahacza to byłbym wdzięczny

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt sty 02, 2015 10:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
Ile najlepiej przesunąć mocowanie sworznia wahacza do polos od gv 2.5? Do przodu 3 cm a poszerzenie o 3 cm wystarczy?


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 12:01 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
szweraf pisze:
Ile najlepiej przesunąć mocowanie sworznia wahacza do polos od gv 2.5? Do przodu 3 cm a poszerzenie o 3 cm wystarczy?

Do przodu wg uznania i potrzeby a na szerokość nie więcej niż 24mm / stronę .

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 12:13 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
3 cm w przod powinno byc ok. Niech sie jeszcze ktoś wypowie

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob sty 03, 2015 9:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Busko Zdrój
Do półosi od 2.5, prawe patyki, 3 cm do przodu , na szerokość dałem 3 cm na stronę , wszystko działa jak należy a lekko nie ma .

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
Post: ndz sty 04, 2015 1:11 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
dużo też zależy od zastosowanych dystansów amorów
Im wahacz schodzi niżej tym półosie robią się bardziej "za długie"

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lut 20, 2017 9:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Busko Zdrój
Taka mała ciekawostka znaleziona na fb, może ktoś będzie odważny i przetestuje :shock:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
https://t.me/pump_upp


Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2017 10:03 pm przez jaro1027, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 20, 2017 10:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Busko Zdrój
Jak się dobrze pospawa :?: kto wie :idea:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
Post: pn lut 20, 2017 10:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 16, 2013 9:29 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Busko Zdrój
Ruskie jednak potrafią :mrgreen:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
Post: czw lis 15, 2018 11:09 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw kwie 27, 2017 12:36 pm
Posty: 25
jaro1027 pisze:
Ruskie jednak potrafią :mrgreen:


Podbije temat: te wahacze sa ze staliwa ?
Ktos juz robił taką maniane u nas ? :)


Na górę
Post: czw lis 15, 2018 11:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Ze staliwa to stare imadło bardziej, nie wahacz, a na takiej manianie to pewnie co trzecia zmotana jeździ, tylko nikt sie przyznać nie chce,,


Na górę
Post: pt lis 16, 2018 10:24 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wg mnie lepiej, łatwiej i bezpieczniej przerabiać wahacze blaszane z Vitary 1.6 nawet jak mają iść do Vitary 2.0

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt lis 16, 2018 2:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw kwie 27, 2017 12:36 pm
Posty: 25
radzik071 pisze:
wg mnie lepiej, łatwiej i bezpieczniej przerabiać wahacze blaszane z Vitary 1.6 nawet jak mają iść do Vitary 2.0


Akurat chodzi mi o GV - chyba wahacze blaszane od vitary nie pasuja ?

Robota niewielka - pospawac - potem wywiercic na frezarce otwory. Tylko czy to jest zeliwo czy staliwo ? :)
Wiekszosc elementów mostow i zawieszen jest robionych ze staliwa - i wiele gatunków staliwa sie normalnie spawa jak stal.

Sam trenowalem spawanie mocowan amortyzatorow do staliwnych mocowan resorów, spawanie do staliwnych elementów obudowy mostu od uaza itp - tylko w tamtych czasach to jeszcze ludzie sie tak bardzo nie zastanawiali czy mozna :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl