suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:12 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Long lift 2"
Post: sob lut 21, 2015 8:17 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Witam
mam parę pytań odnośnie liftu zawieszenia o 2"
czy przy lifcie 2" wejdą opony 235/75/15 ?(nie chce liftu 4")
czy trzeba jeszcze dodatkowo robić body lift? (ewentualnie podciąć nadkola,o ile cm?)
czy muszę opuszczać przedni dyfer?
Jakie amortyzatory na tył?
o ile obniżyć przednie amortyzatory?
czy trzeba przesuwać sworzeń wahacza?
jakieś inne rzeczy które trzeba zrobić przy lifcie 2" ?

Lift na przód http://allegro.pl/sprezyny-lovells-suzu ... 78937.html
Lift na tył Fokus(tył)

Pozdrawiam


Na górę
Post: sob lut 21, 2015 10:03 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Dystans sierżanta ? jaki ?


Na górę
Post: sob lut 21, 2015 12:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
4 cm dystans sierżanta

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob lut 21, 2015 8:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
dystanse wałów ?


Na górę
Post: sob lut 21, 2015 11:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż. (wolał bym podkładki - tak samo badziewne a dużo tańsze)
bez obniżenia mostu możesz dać dystanse amorów 3cm ale nie zmieścisz tam przesunięcia anty tarta

focus na tyle daje jakieś 11cm liftu :wink:
możesz go skrócić ale zrobi się jeszcze sztywniejszy

może lepiej znaleźć coś innego
do liftu tyłu o 5cm dystans sierżanta 4-5cm i dystans wału 1cm
do tego amorki +5 lub max +7cm

do 235/75R15 5cm liftu wystarczy

PS.
Koncepcja liftu 5cm i do tego body lift 5cm wg mnie jest dużo gorsza niż sam lift 4"

Do czego ma służyć to auto ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lut 22, 2015 2:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Auto wycieczkowo / terenowe z tym że teren lekki
jeśli wystarczy lift 5cm do opon 235/75/15 to body lift jest mi zbędny
czyli przód dystans amorów około 4cm to samo sierżant
amory tył +5 od jakiego auta podpasują ?

sprężyny tak jak pisałem lovells na przód na tył może felicja ? ona nie jest progres da się przyciąć
czy przy lovellsie +2"na przedzie będzie efekt tatry,jak go zwalczyć przesunąć sworzeń?

Auto w budowie więc wszystkie podpowiedzi mile widziane

auto tak jak pisałem na wyprawy z elementem terenowym,do terenu zrobiłem sobie samuraia

Pozdrawiam


Na górę
Post: ndz lut 22, 2015 2:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Radzik jaki jest najkrótszy dystans przednich amorów,żeby przesunięcie anty tatry zrobić ?


Na górę
Post: ndz lut 22, 2015 8:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
zajxt pisze:
Radzik jaki jest najkrótszy dystans przednich amorów,żeby przesunięcie anty tatry zrobić ?


Nie trzeba robić przesunięcia aby ustawić kąt pochylenia koła. można zrobić fasolki na górnym otworze mocyjącym zwrotnice w amortyzatorze albo użyć specjalnych śrub do tego przeznaczonych.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: ndz lut 22, 2015 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
radzik071 pisze:
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż.

:shock:
a to niby czemu ?

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: ndz lut 22, 2015 10:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
czaya pisze:
radzik071 pisze:
lovels na przód będzie dużo sztywniejszy niż oryginał i pogorszy też wykrzyż.

:shock:
a to niby czemu ?

nie wiem nie znam się ale pewnie dlatego że jeśli twarde to się nie ugną, z własnych obserwacji od merca 300D w standardowej vitarze nie chcą się uginać i ograniczają wykrzyż, po zamontowaniu długich wahaczy, stalowego mostu i cięższego silnika zaczęły poprawnie pracować.


zresztą dawanie lovecośtam do wycieczek to przerost formy nad treścią bo springi merca są dobre ale kto bogatemu zabroni?? lepiej te pieniądze dać na lepsze amory

uda się zrobić dystans amora o wysokości 3 cm z niewielkim przesunięciem, bo przesunięcie będzie niewielkie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 1:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jakieś przesunięcie się faktycznie zmieści w dystansach amorów 3cm ale czy wystarczy ?
to już chyba lepiej te śruby mimośrodowe

PS.
Lovels na wyprawy szutrowe bedzie git - twardy, bez wykrzyży ale można szybsze odcinki zrobić z załadowanym autem.

Na tył na wyprawy to faktycznie podcięty focus może być dobry (podciąć te rzadsze zwoje)

felicja nadaje się tylko do krótkiej vitary i to jak ktoś jeździ max w 2 osoby - na wyprawy na pewno nie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 2:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
radzik071 pisze:
bedzie git - twardy, bez wykrzyży

nie odpowiedziałeś mi czemu bez wykrzyży

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 6:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2015 6:02 pm
Posty: 67
Lokalizacja: W-wa/ Chr
Czyli
przód lovells+2"
tył Focus podcięty (od sztywniejszej strony)
dystans amorów przód 3cm z przesunięciem (ewentualne fasolki lub śruby mimośrodowe)
dystans sierżanta 3cm
dystans wałów 1cm

Amortyzatory tył +5 od jakiego auta podpasują

i opony 235/75/15 wchodzą spokojnie ???


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
zajxt
zrób se 4 cale i będziesz miał na przyszłość robota ta sama co przy 2 calach a fura będzie wyżej stać i możliwości terenowe większe samochodu


Na górę
Post: pn lut 23, 2015 9:37 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
czaya pisze:
radzik071 pisze:
bedzie git - twardy, bez wykrzyży

nie odpowiedziałeś mi czemu bez wykrzyży

Gutek odpowiedział

gutek.a4 pisze:
....
nie wiem nie znam się ale pewnie dlatego że jeśli twarde to się nie ugną, z własnych obserwacji od merca 300D w standardowej vitarze nie chcą się uginać i ograniczają wykrzyż....


wszystkie irony, trail mastery lovelsy omelsy są dużo twardsze i ograniczają wykrzyż
Za to na wyprawy zapakowanym autem będą w sam raz.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl