suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:13 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 31, 2015 4:48 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz mar 08, 2015 7:29 pm
Posty: 8
Chciałem podnieść swoją vitarę i po lekturze wielu postów zrezygnowałem z podkładek pod sprężyny chociaż cenowo to wyglada dobrze, lift ze spreżynami od mercedesa odradził mi znajomy twierdząc że auto się usztywni i zrobi twarde, wiec szukałem i znalazłem takie zestawy gotowe

http://allegro.pl/lift-4-vitara-plug-pl ... 12102.html
lub
http://radzikone.pl/lift4.html

Są znacznie droższe i chciałem zapytać który waszym zdaniem jest lepszy, cenowo też jest trochę róznicy czy może jednak zrobić ten lift na spreżynach z meca. Przeglądając forum widziałem że wielu kolegów ma na takich elementach robione vitarki.


Na górę
Post: wt mar 31, 2015 6:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Obydwaj sa z forum naszego wiec bez sensu jest odradzac jedn3go a polecac drugiego, jak chcesz zaoszczedzic to podziel to jakos i lap pod most nie bral bym niebieskich, wiem, ze moze ktos zaraz mnie skrytykowac, ale jak juz cos robic to porzadnie czyli czerwone lapy :) sprezyny merca sa tez dwa rodzaje miekie i twardsze :)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: wt mar 31, 2015 7:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
To niebieskie to przykro mi bardzo ale ta cena to .... nie będę komentował, bo zaraz znowu ktoś się obrazi...

Jak już to bierz Radzikowe.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: wt mar 31, 2015 8:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
bierz od radka . sprawdzone wybiera zajebiscie. jak pokombinujesz z faktórą to tez bedzie za 1300zł :)

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: wt mar 31, 2015 8:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Niebieskie to lift Huntera, czerwony Radka - jest kilka dyskusji zwolenników jednego i drugiego produktu.

Jak chcesz robić sam to na forum znajdziesz rysunki dystansów i nr spręzyn mercedesowskich + info ile podcinać, tylko poczytać trochę musisz.

W tych liftach chłopaki też dają spręzyny dobierane od innych aut ;).

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt mar 31, 2015 9:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 25, 2008 10:56 pm
Posty: 57
Lokalizacja: WROCŁAW
Jak odejmiesz sobie od czerwonego cenę porządnego obniżenia mostu 430zł i cenę dystansów odbojów 70zł czego nie ma w niebieskim to lift do 1.6 wyjdzie 1085zł więc raczej czerwony lift nie jest drożej
Ale oczywiście trzeba obniżyć most - tylko czy na pewno blaszkami ?

_________________
była Vitara była inna Vitara było GEO 1.6 16v > teraz ....


Na górę
Post: śr kwie 01, 2015 9:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
Temat świeży więc się podepnę. Czy do wsadzenia 235/75/15 wystarczy dźwignąć Vitkę takim zestawem czy konieczne są inne przeróbki?

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: śr kwie 01, 2015 10:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Wystarczy ten zestaw .

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 10:40 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz mar 08, 2015 7:29 pm
Posty: 8
Dziękuje za pomoc ale po przeczytaniu wielu watków dotyczących liftu zdecydowałem się na lift jednak ze sprężynami od merca i wymianą amortyzatorów.
Widziałem że wielu kolegów taki ma lift i sobie go chwali i cenowo jest też tańszy.


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 7:29 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ale nie jest kompleksowy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 8:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja jak założyłem kopie simex insa turbo
jestem mega zadowolony z tego jak auto robi w terenie, i na czarnym nie ma tragedii bo trakcja jest dobra tylko jest głośno. Generalnie niemal codziennie jeżdże V do roboty ( 40 km dziennie ) i nie zauważyłem żeby jakoś szybko bieżnik uciekał.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz kwie 12, 2015 9:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
bobek : ten lift o którym piszesz to już przeżytek i szkoda moim zdaniem kasy, lepiej dołożyć i kupić zestaw 4" kompletny, bo znając życie na 2" i tak się nie skończy

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn kwie 13, 2015 8:29 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
ostrokolowo pisze:
nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?


Jeśli chodzi o możliwości w terenie to z tych 2 wybrał bym simex (https://www.youtube.com/results?search_ ... mex+sahara 2 pierwsze filmy).
Z tą jazdą po czarnym to dyskusyjna sprawa, ścieranie opon to jedna strona medalu, opony nie tanie więc szkoda ale łożyska to inna sprawa, takie opony wyważa się trudno, a czasami w ogóle nie ma to sensu, chyba że paten z kulkami w oponie, bo co z wyważonej opony gdy pełna błota z oblepiona felgą bić będzie mimo wyważenia odważnikami.

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: pn kwie 13, 2015 10:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt mar 13, 2015 12:26 pm
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: JLX
Rok prod.: 1990
alientm pisze:
ostrokolowo pisze:
nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?


Jeśli chodzi o możliwości w terenie to z tych 2 wybrał bym simex (https://www.youtube.com/results?search_ ... mex+sahara 2 pierwsze filmy).
Z tą jazdą po czarnym to dyskusyjna sprawa, ścieranie opon to jedna strona medalu, opony nie tanie więc szkoda ale łożyska to inna sprawa, takie opony wyważa się trudno, a czasami w ogóle nie ma to sensu, chyba że paten z kulkami w oponie, bo co z wyważonej opony gdy pełna błota z oblepiona felgą bić będzie mimo wyważenia odważnikami.


O w paszczę jest różnica :shock:

Masz amelinium z przodu? Wytrzymuje?
Chyba wezmę te mniejsze simexy bo nie chcę niczego ciąć (za dużo rudej i jak zdejmę poszerzenia to pewnie nadkola poodpadają, no i most będzie mniej cierpiał )
Dodam, że umiem jeździć z rozwagą, odpuszczam po chopce i nie trzymam gazu jak auto zaczyna podskakiwać :D

_________________
Vitara 1.6 '90
Radzik 4"
Nalewka Sahara rozmiarowo 30"
BesterLocker :mrgreen:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl