suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Jaki wybrać zestaw do liftu.
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=14143
Strona 1 z 3

Autor:  bobek [ wt mar 31, 2015 4:48 pm ]
Tytuł:  Jaki wybrać zestaw do liftu.

Chciałem podnieść swoją vitarę i po lekturze wielu postów zrezygnowałem z podkładek pod sprężyny chociaż cenowo to wyglada dobrze, lift ze spreżynami od mercedesa odradził mi znajomy twierdząc że auto się usztywni i zrobi twarde, wiec szukałem i znalazłem takie zestawy gotowe

http://allegro.pl/lift-4-vitara-plug-pl ... 12102.html
lub
http://radzikone.pl/lift4.html

Są znacznie droższe i chciałem zapytać który waszym zdaniem jest lepszy, cenowo też jest trochę róznicy czy może jednak zrobić ten lift na spreżynach z meca. Przeglądając forum widziałem że wielu kolegów ma na takich elementach robione vitarki.

Autor:  biernik [ wt mar 31, 2015 6:36 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Obydwaj sa z forum naszego wiec bez sensu jest odradzac jedn3go a polecac drugiego, jak chcesz zaoszczedzic to podziel to jakos i lap pod most nie bral bym niebieskich, wiem, ze moze ktos zaraz mnie skrytykowac, ale jak juz cos robic to porzadnie czyli czerwone lapy :) sprezyny merca sa tez dwa rodzaje miekie i twardsze :)

Autor:  koziołek [ wt mar 31, 2015 7:06 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

To niebieskie to przykro mi bardzo ale ta cena to .... nie będę komentował, bo zaraz znowu ktoś się obrazi...

Jak już to bierz Radzikowe.

Autor:  robertb3 [ wt mar 31, 2015 8:14 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

bierz od radka . sprawdzone wybiera zajebiscie. jak pokombinujesz z faktórą to tez bedzie za 1300zł :)

Autor:  Niedzwiadz [ wt mar 31, 2015 8:35 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Niebieskie to lift Huntera, czerwony Radka - jest kilka dyskusji zwolenników jednego i drugiego produktu.

Jak chcesz robić sam to na forum znajdziesz rysunki dystansów i nr spręzyn mercedesowskich + info ile podcinać, tylko poczytać trochę musisz.

W tych liftach chłopaki też dają spręzyny dobierane od innych aut ;).

Autor:  mac2_l [ wt mar 31, 2015 9:27 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Jak odejmiesz sobie od czerwonego cenę porządnego obniżenia mostu 430zł i cenę dystansów odbojów 70zł czego nie ma w niebieskim to lift do 1.6 wyjdzie 1085zł więc raczej czerwony lift nie jest drożej
Ale oczywiście trzeba obniżyć most - tylko czy na pewno blaszkami ?

Autor:  ostrokolowo [ śr kwie 01, 2015 9:49 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Temat świeży więc się podepnę. Czy do wsadzenia 235/75/15 wystarczy dźwignąć Vitkę takim zestawem czy konieczne są inne przeróbki?

Autor:  biernik [ śr kwie 01, 2015 10:50 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Wystarczy ten zestaw .

Autor:  bobek [ ndz kwie 12, 2015 10:40 am ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Dziękuje za pomoc ale po przeczytaniu wielu watków dotyczących liftu zdecydowałem się na lift jednak ze sprężynami od merca i wymianą amortyzatorów.
Widziałem że wielu kolegów taki ma lift i sobie go chwali i cenowo jest też tańszy.

Autor:  NuVo [ ndz kwie 12, 2015 7:29 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

Ale nie jest kompleksowy.

Autor:  ostrokolowo [ ndz kwie 12, 2015 8:57 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?

Autor:  himself [ ndz kwie 12, 2015 9:22 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

ja jak założyłem kopie simex insa turbo
jestem mega zadowolony z tego jak auto robi w terenie, i na czarnym nie ma tragedii bo trakcja jest dobra tylko jest głośno. Generalnie niemal codziennie jeżdże V do roboty ( 40 km dziennie ) i nie zauważyłem żeby jakoś szybko bieżnik uciekał.

Autor:  himself [ ndz kwie 12, 2015 9:26 pm ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

bobek : ten lift o którym piszesz to już przeżytek i szkoda moim zdaniem kasy, lepiej dołożyć i kupić zestaw 4" kompletny, bo znając życie na 2" i tak się nie skończy

Autor:  alientm [ pn kwie 13, 2015 8:29 am ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

ostrokolowo pisze:
nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?


Jeśli chodzi o możliwości w terenie to z tych 2 wybrał bym simex (https://www.youtube.com/results?search_ ... mex+sahara 2 pierwsze filmy).
Z tą jazdą po czarnym to dyskusyjna sprawa, ścieranie opon to jedna strona medalu, opony nie tanie więc szkoda ale łożyska to inna sprawa, takie opony wyważa się trudno, a czasami w ogóle nie ma to sensu, chyba że paten z kulkami w oponie, bo co z wyważonej opony gdy pełna błota z oblepiona felgą bić będzie mimo wyważenia odważnikami.

Autor:  ostrokolowo [ pn kwie 13, 2015 10:42 am ]
Tytuł:  Re: Jaki wybrać zestaw do liftu.

alientm pisze:
ostrokolowo pisze:
nie chcę nowego wątku otwierać więc znów się podepnę.
Co byście wybrali (po lifcie 4') mniejsze ale agresywniejsze kopie simexa 235/70/15 czy uniwersalnie sahary 235/75/15 różnica w rozmiarze to około 4cm.
Auto więcej po czarnym ale mimo to nie zdecyduję się na AT bo jak już zabawa w terenie to atek nie daje rady :(

I kolejne pytanie czy max rozmiar po lifcie czyli te magiczne 74cm dotyczą również wersji z poszerzeniami czy będie je rwało?


Jeśli chodzi o możliwości w terenie to z tych 2 wybrał bym simex (https://www.youtube.com/results?search_ ... mex+sahara 2 pierwsze filmy).
Z tą jazdą po czarnym to dyskusyjna sprawa, ścieranie opon to jedna strona medalu, opony nie tanie więc szkoda ale łożyska to inna sprawa, takie opony wyważa się trudno, a czasami w ogóle nie ma to sensu, chyba że paten z kulkami w oponie, bo co z wyważonej opony gdy pełna błota z oblepiona felgą bić będzie mimo wyważenia odważnikami.


O w paszczę jest różnica :shock:

Masz amelinium z przodu? Wytrzymuje?
Chyba wezmę te mniejsze simexy bo nie chcę niczego ciąć (za dużo rudej i jak zdejmę poszerzenia to pewnie nadkola poodpadają, no i most będzie mniej cierpiał )
Dodam, że umiem jeździć z rozwagą, odpuszczam po chopce i nie trzymam gazu jak auto zaczyna podskakiwać :D

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/