suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 13, 2016 9:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 10, 2016 2:15 pm
Posty: 10
Witam!
Czy ktoś pomyka w konfiguracji 4" od Radzika i 31" opony? Jeśli tak to prosiłbym o zdjęcia :-)
I drugie pytanie, bo nie mogłem na forum znaleźć co dokładnie trzeba powymieniać w przednim napędzie Vitki żeby działało jak należy i z jaki koszt trzeba mniej więcej na to szacować?
Z góry dzięki!


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 9:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Radek na stronie chyba ma jakieś foty poglądowe. Sporo fur na jego lifcie śmiga, jak pogrzebiesz po dziale z Vitarami to znajdziesz. Z resztą jak się do niego odezwiesz to pewnie Ci sam poopowiada co i jak.

Jak chcesz furę użytkować? Bo od tego zależy jak agresywne opony założysz i jak będziesz napęd tarmosił. Jesteś ciśnieniowiec i butujesz, czy raczej na spokojnie i taśtasiem?

Samo wzmacnianie przodu - szukaj po hasłach: stalowy most, półośki z GV, kosz z samuraja ;).
Przy okazji od razu: manualne sprzęgiełka, uszczelnienie sprzęgła, osłona mostu, stalowy zderzak :mrgreen:

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 10:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 10, 2016 2:15 pm
Posty: 10
No opony wzór jak Bfg KM1. Czasami na pewno przybutuje, a czasami odpuszczę. Nie kręce aż silnik przestanie pracować, albo się coś ukręci :wink: Ten stalowy most, wzmocnione półośki i kosz z samuraia ile mniej więcej kosztują?
P.S
zderzak stalowy przód, tył, winda i inne duperele to podstawa u mnie :-) Dlatego pytam głównie o przedni napęd.


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 10:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Stalowe mosty chodzą po 500-700, z półoskami trzeba się pobawić żeby odpowiednie poskładać, gdzieś tu było to ładenie opisane. Spokojnie z 1500zł się zrobi.

Ewentualnie pomyśl o kupnie GV...

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 10:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 10, 2016 2:15 pm
Posty: 10
GV chyba nie robi roboty, z tego co wiem to półośki sie moment ukręcają.


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 11:07 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
To zweryfikuj te informacje :)
Półosie przednie i tylne z GV 2.5 ludzie wstawiają bo są jedne z mocniejszych.
Generalnie GV jest mniej wdzięczna do motania w ciężki teren, ale kilka już było takich mocno zmotanych.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 11:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 10, 2016 2:15 pm
Posty: 10
A Grand Vitara z 2.0Tdi ? Też tak dobrze? + czy Radzik robi lift do GV?


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 11:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Na chwilę obecną Radek nie robi liftów do GV

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 1:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Stalowa obudowa z dizla lub gv. Półosie od 2.5 lub 2.7 koszt 4 satelitowy z samuraja. Do tego podpora polski i ktoś to musi jeszcze dobrze po skladac jak ma jezdzic

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 2:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
i jeszcze przeróbka wahaczy


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 4:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
i jeszcze nowe łożyska i uszczelniacze, ło panie 2000 to maaaaało

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 6:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Jescze dystansy antytatrowe :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 7:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Niestety ale trzeba liczyć że założenie kół 31" to koszt z 4000-5000 nie licząc kół

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Tak jak gutek.a4 pisze, tanie rzeczy to nie są :mrgreen:

Potrzeba
- lift 4"
- bodylift 2"
- most stalowy z GV
- główka mostu Samuraia
- 2 półosi lewe z GV
- prawa półoś z GV
- przetoczyć koszyk satelit + dystans + podpora półosi
- poszerzyć wahacze
- opony 31"
- jak masz słabe mocowania budy do ramy to rzeba zrobić blacharkę przed bodyliftem.
- pewnie coś tam jeszcze zapomniałem.

Ogólnie masę roboty i pieniędzy. Po drodze dojdzie jeszcze sporo rzeczy. Jak wszystko będziesz robić samemu to jakieś 7000 zł wyjdzie. Jak nie chcesz tyle kasy wydawać to nawet nie zaczynaj. Jak chcesz, to poczytaj forum, bo jest masę tematów.

Dla mnie fajną i tanią w motaniu jest opcja lift 4" + opony 235/75r15 lub 30". Sporo mniej wydasz, a zabawa też jest.

To mój long na 31".

Obrazek

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 9:41 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Mówiłem, kup Gwoździa.... ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl