suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 20, 2016 3:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
W weekend założyłem lift 4" do swojej Vitary,dystanse amorów przednich, wału, sierżanta i opuszczenie mostu od Huntera. Spręzyny przód z mercedesa cięte o 1,5 zwoja, tył Focus i nowe amorki.
Teraz dochodzą mnie dziwne dzwięki jakby cos chrobotało, szurało. Taki dość regularny metaliczny dźwięk po odpuszczeniu gazu, najbardziej slyszalny w okolicy 60-70km po odpuszczeniu gazu lub przy bardzo delikatnym naciśnięciu.

Miał ktoś jakiś podobny prblem? co to może być?


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 3:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
...


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 3:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
kubanos pisze:
...

??? Rozwiniesz jakoś swoją myśl?


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 3:55 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
... Napisałem wcześniej pytanie czy masz dystans wału z tyłu, nieuważnie czytając twojego posta.


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 4:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
Może krzyżaki nie mogą się ułożyć po zmianie kątów pracy.

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 4:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
speey pisze:
Może krzyżaki nie mogą się ułożyć po zmianie kątów pracy.

No tak wiekszosc moich znajomych bez wiekszych ogledzin diagnozuje to, chyba najbardziej logiczny powod. Postaram sie zmienić jakos na dniach i dam znac.
Chyba ze ktos ma inne pomysly?


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 6:36 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Może wydech się tłucze?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 10:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
danthe pisze:
Może wydech się tłucze?

Raczej watpliwe bo przed liftem tego nie bylo. Jutro prawdopodobnie zmienie krzyzaki to sie wyjasni


Na górę
Post: czw kwie 21, 2016 7:44 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nie zmieniaj krzyżaków na zapas bo jak oryginalne są dobre to bez sensu wkładać zamienniki.

sprawdź też luz wału tylnego na wejściu do reduktora. Jak będzie duży luz góra-dół to może to hałasować.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw kwie 21, 2016 9:03 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
radzik071 pisze:
nie zmieniaj krzyżaków na zapas bo jak oryginalne są dobre to bez sensu wkładać zamienniki.

sprawdź też luz wału tylnego na wejściu do reduktora. Jak będzie duży luz góra-dół to może to hałasować.

a jeśli tam jest luz to jak go zniwelować? Sorry jeśli pytanie jest jakieś głupie a odpowiedź oczywista ale narazie słabe mam pojęcie.


Na górę
Post: czw kwie 21, 2016 10:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Stypek pisze:
Raczej watpliwe bo przed liftem tego nie bylo. Jutro prawdopodobnie zmienie krzyzaki to sie wyjasni

Po lifcie zmienia się wzajemne położenie elementów napędu względem ramy i reszty samochodu. U mnie wydech wymagał lekkiej przeróbki bo się tłukł o wał po lifcie.
radzik071 pisze:
sprawdź też luz wału tylnego na wejściu do reduktora

Chyba na wyjściu reduktora? ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw kwie 21, 2016 6:24 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wał wchodzi do reduktora to czyli wejście :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw kwie 21, 2016 9:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 02, 2016 9:51 am
Posty: 420
Silnik: 1.9
Model: Long
Rok prod.: 2000
u mnie były dwa źródła bardzo głośnych hałasów:
1. j.w. wał na wysokosci krzyżaka przy określonych przechyłach walił o wydech.
2. z przodu wyjście lewej półosi śrubami obcierało też przy wychyleniu koła o osłone pod dyfrem.

więc miejmy nadzieję że i u Ciebie będzie taka banalna przyczyna

_________________
Jest:
Suzuki Vitara LONG 1,9TDi; Polonez Coupe (hand made) 1,4 16v ; dupowóz MB C180 kombi


www.facebook.com/16kiloblota/


Na górę
Post: pt kwie 22, 2016 10:03 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
sova pisze:
u mnie były dwa źródła bardzo głośnych hałasów:
1. j.w. wał na wysokosci krzyżaka przy określonych przechyłach walił o wydech.
2. z przodu wyjście lewej półosi śrubami obcierało też przy wychyleniu koła o osłone pod dyfrem.

więc miejmy nadzieję że i u Ciebie będzie taka banalna przyczyna


U mnie występuje to przy określonej prędkości, na asfalcie i prostej drodze więc nie ma mowy o jakis przechyłach. Dziś mój mechanik będzie tam patrzył ja niestety muszę siedziec w robocie i zarabiać na to wszystko:)


Na górę
Post: ndz kwie 24, 2016 7:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 22, 2016 11:29 am
Posty: 32
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
mechanik nie znalaz nigdzie luzów, więc może to naprawdę tłumik sie gdzies obija. Miejscami jest blisko więc może rzeczywiście to on. Krzyżaki zostaje oryginalne i zobaczymy co dalej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl