suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob maja 04, 2024 8:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr cze 10, 2009 12:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Jeszcze jednak was pomęczę:) Położyłem się pod moją wiagrę. Amory są mocowane na uch, szpilka. Znalazłem podobne od samary. Bardzo zle zrobie jak założe te? Lublina i poloneza trza przerabiać, te chyba pasują bez przerabiania?


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No ja bym i tak poszedł w Lublina.

Poloneza nie trzeba przerabiać. Lublina też nie - do lublińca trzeba dorobić tylko mały dynks. Ja go zrobiłem z płaskownika wyjętego z wycieraczki przed drzwiami ;)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Kurde, wszystkie amory poldka jakie widziałem miały dwa ucha, są jakies z uchem i szpilą?


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:17 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
gregor600 pisze:
Kurde, wszystkie amory poldka jakie widziałem miały dwa ucha, są jakies z uchem i szpilą?

tak, S1106 Monroe.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
śliczne dzięki!! :)


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Pytanko ostatnie:) Srednica oczka w amorze od poldolota jest taka sama jak w witarze czy trzeba wstawiac jakies tuleje? Jak tak to jakie? Kurde to juz dwa pytania)


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 1:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Jest taka sama.

Czemu nie chcesz iść w lublina?
Mi się poldolot rozleciał po 1 roku. A ja naprawdę nie katuję auta...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 2:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Auto nie bedzie jezdziło w sporcie, tylko w przydomowym błocie:) Pomysle nad lublinem, sęk w tym ze z zawodu jestem pszczelarzem nie spawaczem i lekko obawiam sie o wynik tej przeróbki:) Coś wymyślę:) A jak z tymi srednicami oczek?


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 2:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
Kościej właśnie znalazłem fote Twojej przeróbki:):) Faktycznie najlepsze rozwiązania to proste rozwiązania!! Chyba jednak bedzie lublin!! W tym amorku srednica oczka tez jest taka jak w viagrze?


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 2:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
gregor600 pisze:
W tym amorku srednica oczka tez jest taka jak w viagrze?
jest większa, trzeba tulejkę dorobić.

Ogólnie to polecam ten temat: viewtopic.php?f=12&t=235&start=0 ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr cze 10, 2009 2:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 15, 2009 3:09 pm
Posty: 43
dzięki piotrk. Strasznie długi ten wontek, czytałem dokładnie i nadal nie wiem jaką tuleje trzeba w oko włożyc.
Kościej możesz podać grubość tego płaskownika i wysokość Twojego uchwytu?


Na górę
Post: czw cze 11, 2009 7:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Moj plaskownik został wyciety ze starej wycieraczki, jak są przed blokami. Długość dobrana experymentalnie.

Dolne mocowanie jest grubsze (śruba bodajże 16). Ja rozwierciłem dolne mocowania amora :roll:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw cze 11, 2009 8:15 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
kosciej pisze:
Moj plaskownik został wyciety ze starej wycieraczki, jak są przed blokami.
no ładnie :mrgreen:
kosciej pisze:
Ja rozwierciłem dolne mocowania amora :roll:
tam straszne siły działają ... osobiście bym tak nie zrobił :roll: jakoś niedawno ścięło mi śrubę 12kę ... od dolnego mocowania właśnie - po prostu strzeliła z metalicznym odgłosem i odleciała w siną dal. Pewnie zmęczenie materiału doszło do głosu ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw cze 11, 2009 9:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ze starej, prywatnej - nie z przed bloku :mrgreen:

Wiem - teraz też bym tak nie zrobił. Będę musiał tam przyheftować podkładki.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw cze 11, 2009 9:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
Szkoda twoich kombinacji jak chcesz ,jeżdzić też po normalnej drodze i po asfalcie to załóż od poldka na tył sprężyny od samary dystans na sierżanta 40 mm i będzie git,na przodzie obróć mocowania i daj merca podcięte(mam merca w sklepie kupiłem nowego bo używki się strasznie zachowywały jakąś flaszke by cię kosztowały już podcięte ,u mnie obcierało tylko lekko z przodu 235-75-15 o błotnik i dziwny rant w nadkolu (można wyciąć i podklepać jest na forum jak) ,z tyłu obcierało o plastikowe poszerzenia nadkoli ,ale tylko przy jakimś mocnym wykrzyżu .Na początek ci to wystarczy tanio i na jakiś krótki czas starczy zanim zapragniesz czegoś lepszego ,w moin przypadku to pół roku

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl