suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 5:06 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn mar 23, 2009 8:29 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Sa przyspawane,czasami sie ukreca zgrzew wewnatrz profilu i trzeba ciac

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn mar 23, 2009 8:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Myślałem że je wykręcę i wkręcę dłuższe ale jak tak to pomyśle nad czym innym.
Jeszcze jedno pytanie, czy gwint na tej śrubie to jest normalny ? 8)

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn mar 23, 2009 8:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Przemas601 pisze:
Sa przyspawane,czasami sie ukreca zgrzew wewnatrz profilu i trzeba ciac

Zgadza się, u mnie zgrzew juz nie trzymał i wymieniono na nowe dłuzsze śruby

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn mar 23, 2009 8:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Skąd Bartku podebrałeś te podkładki ?

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn mar 23, 2009 8:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A mam takiego kolegę, mechanika magika :D i mi te śruby dobrał.
troszkę mi tam pokorodowało i było nieco zabawy, ale wszystko wyszło cacy.
A jeśli pytasz o podkładki to są z ertalonu, coś niecoś napisałem tutaj:
viewtopic.php?f=28&t=446&start=0

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: śr wrz 08, 2010 10:57 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:12 pm
Posty: 35
witam takie skromne pytanko :) jakie oponki mogę włożyć po zrobieniu liftu budy 60mm ?? bo zawiecha dopiero na wiosne lub przez zime bede sie bawił

_________________
1,6 8V +LPG 90' Cabrio , lekko dłubnięta szlifierką :) + 31" i snorkelek z kibelrury :)


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: czw wrz 16, 2010 12:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
też mam pytanie,
czy ktoś ma rysunek techniczny takiego dystansu do drążka kierowniczego?
Obrazek

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: sob paź 09, 2010 11:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
... albo jeśli nie rozwiązanie z dystansem na drążek to pytanie kolejne....
Czy popuszczenie na wielowpuście oznacza że na czas podnoszenia budy trzeba po prostu poluzować tą śrubkę co jest na poniższym rysunku luzem?
O ile się wysunie ten wielowpust? 1cm? Pół cm?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: ndz paź 10, 2010 9:25 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ile się wysunie to nie pamiętam, ale przy body 2' nie trzeba drążka przedłużać( popuścic tylko na wieloklinie), u nie jest tak zrobione i nic złego się nie dzieje - a to już chyba czwarty rok bedzie

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: ndz paź 10, 2010 10:23 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Ja mam body lifta 4cm i tez tylko na wieloklinie poluzowałem i działa bez zarzutu

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: sob paź 23, 2010 10:50 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Czy przy bodylifcie tylny zderzak nie potrzebuje czasem jakiegoś dystansu żeby też uniósł się w górę, tak jak przedni?

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: sob paź 23, 2010 11:14 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Przymocowane są do ramy także tylny też.


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: pn paź 25, 2010 8:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
A w którym miejscu ten zderzak jest przymocowany do ramy?
Bo jestem teraz w samym środku bodyliftu (przód już podniesiony i zmontowany, konsola przycięta i też zmontowana), ale utknąłem bo nie wiem jak zdjąć tylny zderzak :x Plastikowa część zderzaka jest przymocowana na 5 śrub na krawędzi bagażnika i na dole są 3 śruby łączące plastik z ramą. Gdzie reszta śrub i ile jest ich jeszcze :?:
Ratujcie bo samochód krzywy, patrzy w niebo, chyba tak nie będę jeździł :roll:

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: śr paź 27, 2010 9:03 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
za tylnymi kołami po wewnętrznej stronie , w miejscu gdzie montuje się chlapacze, chyba dobrze wytłumaczyłem

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Bodylift
Post: sob gru 11, 2010 11:42 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Podepnę się.
Drogie BRAVO mam problem.
Dorobiłem profile do liftu budy. Niestety z matematyki miałem zawsze 2 w szkole i otwory zrobiłem na 16mm a nie na 13 tak jak ma szpilka. Pytanie brzmi: Czy zostawić takie otwory czy wsadzić tulejki na 13mm przez profil. Zakładam że mogło by to nieco wzmocnić profil na środku chroniąc go przed ściskaniem. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl