suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 2:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lis 28, 2009 10:38 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
macie jakąś wiedzę na ten temat które lepsze, gorsze

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 10:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
podobno w tym oryginalnym springi i amory nie wytrzymują sezonu katowania w warunkach polskich... informacja zasłyszana nie jest to moja diagnoza.

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 11:26 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
a ja mam doświadczenie takie że na drugim wyjeździe ścięło na spawach sierżanta po drugim wyjeździe w teren- to jest pierwszy przypadek
drugi przypadek krzywa łapa do obniżania mostu i most poprostu pękł po pierwszym wyjeździe w błoto zaiwszenia w dwóch osobnych autach

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 12:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
mówisz o PolCalmini?

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 1:57 pm 
Nie ścieło tylko odpadlo a wzasadzie odłamało...


Na górę
   
Post: sob lis 28, 2009 2:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
WOLVERINE pisze:
mówisz o PolCalmini?





dokładnie Polcalmini

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 7:34 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Przecież to chyba nie jest zrobione z plasteliny. Ktoś się uczy na produkcji tych elementów techniki spawania:shock:? Widziałem sierżanta polcalmini z wyłamanym sworzniem.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 8:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
MI też prawa łapa obnizajaca most rozłupała aluminiaka.Przedłuzyłem swoje i robią.
Co do rozsterek dotyczacych polcalmini to tez mam niesmak co do spawów polibuszy itd..
Tylko z drugiej strony nie kosztuje to tyle co zawiecha calmini więc chyba nie ma sie co dziwić.Ogólnie jestem zadowolony choć wiele w tym zawieszeniu zmieniłem po swojemu.
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 9:15 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
zamatowałem tego juz cos 30-40 sztuk
wszystkie chodza bez problemów
bywały problemy ze swozniem w sierzancie
zaden spaw nigdy nie puscił


calmini tez zamatowałem kilka sztuk jakosc spawów super polibusze super i na tym lista sie konczy
amorki tył sie urwały
przednie pusciły olej
sierzant sie urwał
łapy do mostu sie pogieły
o jakosci sprezyn nie wspomne wytrzymuja ale jak dostana zderzaki i wyciagarke siadaja co wyjad 2 cm


3 sprawa most przedni po opuszczeniu jest narazony na urwanie prawego mocowania
a zamatowanie tych łap wymaga wprawy i kilku patentów
łape na belce zawsze spawam na samochodzie

to zawieszenie powstało we współpracy mojej i Leszka wiec nie bierzcie tego dosłownie bo jestem czesciowo strona
a chetnie posłucham co jest złe :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 9:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
slaw pisze:
chetnie posłucham co jest złe :wink:


na integracji rozmawiałem z osobą która przerobiła i usa calmini i polskie calmini :wink:
mówił że obydwa mają wady :mrgreen:
-w amerykańskim siadają sprężyny i amory
-w polskim problemy z jakością

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 9:45 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Łapy do obnizania mostu tez spawam na włożonym moście.Przegub kulowy(końcówka drążka kierowniczego od C330 czy C360) zawsze spawam punktowo a nie liczę tylko na kontrę...
Tuleje które wchodzą w polibusze mogłyby być lepiej wykonane(otwór centralnie w tulejce i odpowiednia długość bo ściskaja polibusze).
Co do łap to ja żeby zaożyc swoje musiałem most naginać breszką a mocowanie połamało most podczas dojechanie w teren ale podobno cos z nimi było nie tak i Lesio chciał wysłac inne jednak ja dorobiłem po swojemu.Co do spawów też żaden nigdy nie puścił.
Jak pisałem jestem zadowolony bo prześwit jaki daje ten zawias jest imponujacy :twisted:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 9:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
bigos pisze:
slaw pisze:
chetnie posłucham co jest złe :wink:


na integracji rozmawiałem z osobą która przerobiła i usa calmini i polskie calmini :wink:
mówił że obydwa mają wady :mrgreen:
-w amerykańskim siadają sprężyny i amory
-w polskim problemy z jakością


to nie konca tak szukałem producenta który to wykona tak jak calmini ale niestety polskie realia i wyszła cena x3

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 10:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:16 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
jeśli mogę zabrać głos. Davejr jeśli myślisz o zmianie PolCalmini na oryginalne Calmini to sobie odpuść. Dlaczego? Z bardzo prostego powodu, cenzura coś w polskim calmini dzwonisz do Leszka i masz część w ciągu 3 dni. W oryginalnym calmini jak coś urwiesz to masz 2 tygodnie czekania aż paczka dojdzie do USA, jeśli założymy że część Ci wyślą zaraz po otrzymaniu tej Twojej to masz następne 2 tygodnie. Efekt masz pomnik na miesiąc ;) do tego potrzebna CI będzie duuża cierpliwość bo jak wszyscy będą upalać to Ty będziesz co najwyżej fotki pstrykał. A swoją drogą zobacz ile rzeczy może Ci sie w UsaCalmini rozwalić:) Ja na na Twoim miejscu bym się tak szybko nie zrażał:) Pozdro

_________________
Viertara Long V6 bulwar for now:)


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 11:33 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mi reklacja amoka zajeła 5 miesiecy dalsze odpusciłem

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lis 28, 2009 11:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:16 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
lool, no to pięknie:D

_________________
Viertara Long V6 bulwar for now:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl