suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 12:49 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 28, 2008 9:36 pm
Posty: 220
Lokalizacja: Kamienna Góra
takie cos jak Milas robił tylko z korekta w sklepie Bits4vits po 255pl :)
i tak mysle ze bedzie trzeba takie cos zrobic
chyba ze znowu bedzie spawane ale przynajmniej z metalu gr 1cm

_________________
juz jest mały lift:)
www.extremefirstaid.pl


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 7:57 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
piotrek13 pisze:
dobry pomysł z tym frezowaniem ale trzeba miec kogos aby to ładnie wyfrezował :? albo cos takiego
Obrazek


Szanowni, gdzie można dostać taki sworzeń u nas w kraju jak ten na zdjęciu? Widziałem takie patenty w angielskich brykach m.in. jako końcówki drążków.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 11:07 am 
Już raz miałem do czynienia z sierżantem polcalmini i było to samo.Tu też nie widać przetopu . Fajnie że mamy na forum ludzi motaczy ale spawać powinni spawacze a nie motacze.Masz szczęście że nic Ci sie nie stało. Naprawde :!: I to na czarnym :!: To nie ma atestów i nadaje sie tylko w teren.


Na górę
   
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 3:40 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
najwazniejsze sa sruby
musza byc mocne ale nie zamocne
8.8 wg mnie jest ok wrazie mocnego bocznego udezenia sie wygna ale niepuszcza
twardsze sie scinaja (mialem 10.8 i zcielo )
fakt jest jeden lepiej zeby sie ulamalo tu niz rozerwalo rure na ramie (ostatnio przersabiany temat )

w planach jest nowy sierzant (aktalnie przechodzi testy )

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 3:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
miałem taki dystans jak milasa tylko ,ze z teflonu ,ja 1,5 roku ,nowy właściciel pół roku i nigdy żadnej śruby nie urwało ,raz dociągałem te śruby ,bo się poluzowały i to właśnie lużne najszybciej się urywają

_________________
602335210 Janusz


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 4:00 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
dokladnie ja tez zciloem jak 2 szt sie poluzowaly
jezdzimy jak jezdzimy trzeba czasem polozyc sie podokrecac ustrojstwa albo uzyc kleju do gwintow

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 5:00 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
slaw pisze:
Robsik pisze:
albo cały sierżant, chyba lepszy pomysł :wink: (z czego przegub stosują w PolCalmini?)


sirzant polcalmini tez jest spawany i ma swoje wady


Jakie to wady?

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 6:37 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wie ktoś gdzie taki sworzeń dostać? :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
to jest koncowka drazka kierowniczego ( moze byc od stara ) ale ma drobny gwint
w polcalmini jest z jakiegos traktora
koszt 50-60 zl

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 8:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
milas pisze:
to jest koncowka drazka kierowniczego ( moze byc od stara ) ale ma drobny gwint
w polcalmini jest z jakiegos traktora
koszt 50-60 zl



Czy aby napewno fotka przedstawia końcówke drązka kierowniczego?
NuVo pisze:
piotrek13 pisze:
dobry pomysł z tym frezowaniem ale trzeba miec kogos aby to ładnie wyfrezował :? albo cos takiego
Obrazek


Szanowni, gdzie można dostać taki sworzeń u nas w kraju jak ten na zdjęciu? Widziałem takie patenty w angielskich brykach m.in. jako końcówki drążków.


Bo mnie sie wydaje ze to jest cięgno, a ciegna żyją bardzo krótko przy tego typu zastosowaniu.

Wiem to z doświadczenia, miałem :roll:


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 9:14 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
koncowka jest w pol calmini 8)
tu jest jak w calmini
to 1 rozwiazanie wydaje sie lepsze

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 9:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
A uniballe?

Coś takiego produkują w USA
http://www.trdparts4u.com/Scripts/prodV ... duct=-5854
Obrazek

Różne typy "jointów" do zawieszeń:
http://www.therangerstation.com/Magazin ... joints.htm

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 10:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 28, 2008 9:36 pm
Posty: 220
Lokalizacja: Kamienna Góra
Szanowni, gdzie można dostać taki sworzeń u nas w kraju jak ten na zdjęciu? Widziałem takie patenty w angielskich brykach m.in. jako końcówki drążków.[/quote]

to jest przerobka orginalnego wahacza.

_________________
juz jest mały lift:)
www.extremefirstaid.pl


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: wt sty 26, 2010 11:24 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
taki jak w czerwonym wiem gdzie dostac sam takiego uzywam
ale takie cudo co scierpi of road to 350 zł sama koncówka

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł: Re: sierzant
Post: śr sty 27, 2010 8:37 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
piotrek13 pisze:
to jest przerobka orginalnego wahacza.


No co Ty gadasz :shock: :mrgreen:

Sławek dzięki za sprowadzenie mnie na ziemię :wink: Pytam bo dość często stosują taki patent w zachodnich brykach, a kąt pracy tego ustrojstwa wydaje się większy niż oryginalnego sworznia Vitary.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl