suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 30, 2024 7:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr lut 17, 2010 1:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
czyli co do takiej zwykłej jazdy ( nie terenowej ) opłaca sie zdjąć stabilizator ?

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: śr lut 17, 2010 1:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Klocher pisze:
czekajcie czyli jak sie wyjmie stabilizator to uzyskam taki fajny efekt że np parkuje na wysokim krawężniku na kołach przykładowo po prawej stronie tylko ( lewe na ulicy stoją ) to samochód nie będzie stał tak lekko przechylony tlyko nadal będzie prosto bo amory po prawej po prostu sie ugną ? Czy po co to jest :P


Nie. Sprężyny mają to do siebie, że te przednie są twardsze od tylnych...
No więc te przednie MNIEJ się uginają, a to oznacza, że jednak przechyli się... ;)

yoger pisze:
Na to wygląda, skoro łączy oba wahacze i całość trzyma na ramie. Ogólnie stabilizator w terenówce to raczej żenująca sprawa tak moim zdaniem :P


Słabe zdanie, bo jak szybko skręcasz, czy to w terenie, czy na czarnym jest sporo bezpieczniej.
Bo:
-opuszcza się cały przód - środek ciężkości nieco niżej
-przechył jest sporo mniejszy - koła mają lepszą trakcję, a mała dziura nie spowoduje jeszcze rolki
-zwykle skręcając lekko się zwalnia (szczególnie jak zakręt ostry) - więc cenzura idzie do góry. Jak nie ma stabilizatora, to jeszcze w bok... Efekt? Tylne koło (jak by nie było napędzające) leci w powietrze i bez problemu wpada w poślizg... Dzięki temu cała siła przenosi się na drugie tylne koło... A to już dla niego trochę za dużo i zaczyna się uślizg w bok... Co wbrew pozorom przy króciutkiej Suzuce takie łatwe do opanowania nie jest jak za późno zaczniemy coś z tym robić... :mrgreen:

A pamiętaj, że czasami w terenie jeździ się szybko :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 6:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
E tam - też się bałem, jeżdżę bez i daje radę.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl