suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 2:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 19, 2010 3:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
U mnie się amor kończy a odbój jeszcze hohooo do mostu :lol:
Muszę odboje zmotać albo amory od omegi 8)


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 5:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Ludzie :!:

Sprawdźcie sobie jaki skok ma ten amor i kiedy się kończy na dobiciu - to pewnie wam wali.

U Yogera nie wali bo ma twarde sprężyny, które nie pozwolą mostowi zbliżyć się do ramy.

Robsik - Omega ściśnięta jest dużo dłuższa niż vitara, miej to na uwadze. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 5:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
No to odboje :P


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 5:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Merc 207 ma bardzo fajne wymiary, nie pamietam teraz ale nic nie dobija. Tyle że twardy :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 6:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
no a łojciec nie chce twardych a poldek szybko siądzie znając nas :mrgreen:


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 6:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Może i w longu inaczej sie polonez zachowuje, u mnie jest ok

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 9:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
WRACAM do polonezowskich s1106 :arrow: a nowe lubliny z przerobionymi górnymi mocowaniami i tulejkami na dół sprzedam....jest ktoś chętny.... :?:

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: wt kwie 20, 2010 6:08 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:02 pm
Posty: 5
Lokalizacja: 20 km od N. Sącza
A może dystans pod sierżanta pomoże? (Przypominam, że moja znajomość mechaniki jakiejkolwiek jest mierna :cry: ). Wprawdzie przyglądałem się jego punktom mocowań i już wiem, że jest on "ruchomy", tzn "pracuje" razem z zawieszeniem - ale może tu tkwi przyczyna. W moim przypadku tłuczenie amorków nie wymaga nawet większej dziury... Jeżeli ustawię auto na stromym podjeździe, tyłem w dół, to wystarczy złapać za hak i docisnąć kilka razy....


Na górę
Post: wt kwie 20, 2010 6:53 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt cze 02, 2009 10:13 pm
Posty: 58
A może są jakieś delphi do lublina dwustronnego działania :?: To by rozwiązało sprawę...

_________________
była VITARA-2cale+2cale+235/75/15(BFG MT)
był Jimny - 2cale+kl71
była GV I +2cale+225/70R16 Cooper Discoverer AT3
jest GV II - 2,4L/170KM + 2cale(lovels/efs) + cooper discoverer AT3 225/75r16 + LPG pod budą


Na górę
Post: wt kwie 20, 2010 7:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
SlaLom pisze:
A może dystans pod sierżanta pomoże? (Przypominam, że moja znajomość mechaniki jakiejkolwiek jest mierna :cry: ). Wprawdzie przyglądałem się jego punktom mocowań i już wiem, że jest on "ruchomy", tzn "pracuje" razem z zawieszeniem - ale może tu tkwi przyczyna. W moim przypadku tłuczenie amorków nie wymaga nawet większej dziury... Jeżeli ustawię auto na stromym podjeździe, tyłem w dół, to wystarczy złapać za hak i docisnąć kilka razy....



Sprawdż powyżej dolnych mocowan czy przypadkiem podczas skoku mostu, obudowa amora nie dotyka pochwy.

Dystans pozwoli powrócić tylnej pochwie do pozycji z przed liftu, sworzeń sierżanta zacznie pracować w bardziej komfortowych warunkach, co znacznie wydłuży jego żywotność.


Na górę
Post: czw maja 06, 2010 2:09 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
mam założone do longa sprężyny od felicji kombi na tył + amory dłuższe z 10cm niz polonezowskie i dystans 4cm na sierżanta i cm na wał i też mam stukanie przy dobiciu (nawet przy nie wielkiej prędkości) przy załadowanym aucie i jedyne co dobija to sierżant - ten swożeń nie ma nieograniczonego zakresu pracy !!
Jak dla mnie to nie ma innego wyjścia niż założyć jakieś bardzo twarde amory do tych miękkich za sprężyn od felicji

dziwne tylko ,że w krótkiej vitarze miałem taki sam lift i nie było żadnych problemów tylko że long trochę cięższy

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz sty 02, 2011 2:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wymiana sprężyn na twardsze pomogło i nic już nie dobija

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 3:50 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:14 am
Posty: 9
Witam
Moja vitka w końcu wyjechała i pięknie stoi na nowych sprężynach. Tylko mam obawy co do twardości zawiechy.
Liczę na pomoc bardziej zapoznanych z tematem. Sprężyny mam merc - jakieś szwedzkie. Podciąłem je tak jak w instrukcji jest napisane. Ledwo udało je sie wepchnąć. A teraz zawiecha w ogóle nie pracuje a na każdym najmniejszym dołku dobija amorki. Większość mówi, że to przejdzie. Trochę się boję czy nie rozerwie nowych amorów. Poza tym auto ma być raczej do lekkiego terenu i obawiam się że nim siądzie to albo wypadną mi wszystkie plomby albo coś rozpieprzę. Drogie Bravo pomocy !!!!

_________________
vitka 1,6 8v 95 oryginal, gaz69 35'' 2,8 v6 i kilka plaskatych


Na górę
Post: śr mar 02, 2011 10:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A zrobiłeś coś z amorami, jakiś dystans, obrócone mocowanie? To podstawy są do liftu z przodu...


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 9:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Amortyzatora raczej nie rozerwie ale na pewno się zepsuje. :mrgreen:

Liftowanie to nie jest łatwa sprawa, trzeba wszystko do siebie dopasować mając na uwadze skok zawieszenia i kąty półosiek. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl