suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:05 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 18, 2010 8:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Zdecydowałem się na zakup amortyzatorów i sprężyn IRONMAN + 2cale czy dobrym rozwiązaniem będzie jeszcze dokupienie dystansów pod amorki 55mm ?? czy może jeszcze inny pomysł na delikatne podniesienie ??

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 10:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr kwie 08, 2009 10:14 pm
Posty: 28
Polibusze?

_________________
Vitara 1,6 8V; lift; Fedima; SpawLock; Winch i łopata ;)


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 10:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
@dli009 nie kombinuj, napisz co chcesz uzyskać z vitary , a my ci powiemy czy dobrze idziesz...

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 10:57 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
dli009 mi się wydaje to złym pomysłem ... skoro masz dedykowany komplet, to chyba nie ma co kombinować. 2" to jest rozsądny lift, który można uzyskać bez zbędnej rzeźby.
A te dystanse to po co? Jak na przód, to zniszczysz przeguby. Jak na tył to urwiesz sierżanta, jeśli zakupione amory już są dłuższe niż seria (a pewnie są skoro to komplet irona +2")

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 11:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 19, 2008 4:56 pm
Posty: 212
Lokalizacja: malopolska , krakow
piotrk pisze:
dli009 mi się wydaje to złym pomysłem ... skoro masz dedykowany komplet, to chyba nie ma co kombinować. 2" to jest rozsądny lift, który można uzyskać bez zbędnej rzeźby.
A te dystanse to po co? Jak na przód, to zniszczysz przeguby. Jak na tył to urwiesz sierżanta, jeśli zakupione amory już są dłuższe niż seria (a pewnie są skoro to komplet irona +2")


dobrze chlop prawi , zaloz zobacz jak robi a nie kombinuj :wink:

_________________
biała zuzia 1.6 8V 93' R.I.P. ,gepard czester P38 4.6 V8 96'
a.c.c.- alcoholic crazy crew ,eskadra poludnie


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 12:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Mają rację 8)

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 1:19 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
dli009 pisze:
Zdecydowałem się na zakup amortyzatorów i sprężyn IRONMAN + 2cale czy dobrym rozwiązaniem będzie jeszcze dokupienie dystansów pod amorki 55mm ?? czy może jeszcze inny pomysł na delikatne podniesienie ??


Podstawowe pytanie jakie opony chcesz założyć?

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 10:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Opony ? właśnie nad tym mam dylemat auto zostało kupione z alusami a na nich zimówki wiec rozglądam się też za oponami i jakimiś stalowymi felgami zastanawiam się nad tymi http://allegro.pl/item961640170_spider_ ... tanio.html są w dobrej cenie i tyle o nich wiem :(
Co do modów zawieszenia zrobię tak jak radzicie i po założeniu ironmana 2" zobaczę jak to chodzi może będzie już przyzwoicie :-)

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 11:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Te są raczej niskie, powinny wejść.

Ale Ty masz 2.0 tak? To felgi masz 16 calowe?

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 11:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Tak silnik 2.0 benzyna felgi raczej 15

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 11:47 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
jednak raczej 16 "... Vitary z J20A miały większe tarcze i felgi 15" po prostu nie wchodzą.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 11:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
dli009 pisze:
Tak silnik 2.0 benzyna felgi raczej 15


To raczej trzeba na pewno wiedzieć zanim się kupi nowe. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob mar 20, 2010 7:28 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
@dim09 dziwną drogą idziesz kupujesz zawieszenie ze znaczkiem, a ładujesz niskie nalewki 2 kategorii, powiedz nam jaką masz wizję na ten samochód, ile chcesz spędzać na asfalcie a ile w terenie, jakim asfalcie (przelotówki/miasto?) i jakim terenie.
Dodatkowo sprawdz felgi, najlepiej daj jej foto, powiemy Ci cz będzie coś z tego.

dodatkowy temat, co z windą, planujesz, zawieszenie kupiłeś pod wyciągarkę czy nie ?

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: sob mar 20, 2010 8:10 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
Moja wizja auta :-) to auto przystosowane do terenu w takim stopniu żeby np. wyjazd z Warszawy do Mrągowa na mazurach nie był udręką więc jakieś monsterowe przeróbki odpadają ( wiem nie ma aut do wszystkiego :-) Ale myślę że większość czasu będzie spędzało w terenie jakieś błota piaski itp. Może z czasem jakieś jakieś bardzo amatorskie rajdy/zloty . Po zawieszeniu na pewno muszę kupić opony i felgi , następnie jeśli budżet pozwoli będzie jakiś zderzak może pod windę jeszcze nie wiem i na koniec osłony .Co do felg to nie powiem tego teraz bo auto od razu poleciało do mechaniora na wymianę pierdułek eksploatacyjnych .

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: sob mar 20, 2010 9:07 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
DLI to kup sobie nowe opony nie nalewki, dodaj 150/200zł na oponie a ciesz się jazdą, simex to opona typowo w teren, Tobie zalecałbym MTki

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl