suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sie 27, 2007 8:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Pozwoliłem sobie zaczerpnąć z zaprzyjaźnionego forum schemat dystansu
Będzie dla potomnych.

Obrazek
(prawa autorskie zostały uzyskane od z_power)

Wysokość dystansu zależy od liftu :)

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 9:21 pm przez michal_cobra, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 9:59 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dzięki za temat bo mnie to czeka niedługo.
A swoją drogą to ma ktoś rysunek dystansu między wał a flanszę mostu?
Jaka powinna być jego grubość przy 5cm lifcie zawieszenia???

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 11:45 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Gubość powinna wynosić 1cm. Rysunku nie posiadam niestety.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 4:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ok, to mi wyjasnijcie dlaczego grubosc takiego dystansu nie powinna byc rowna wysokosci liftu ?, oczywiscie tutaj tez dochodzi kwestia dluzszych srub przy dystansowaniu badz inna konstrukcja tego dystansu . . .


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 5:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Dlatego bo wał nie jest w pionie tylko po skosie :D
Po za tym zmienia się kąt krzyżaków co niweluje skrócanie sie wału.
Nie wiem czy dobrze to ująłem, ale chyba dobrze :wink:

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 7:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
michal_cobra pisze:

Nie wiem czy dobrze to ująłem, ale chyba dobrze :wink:


Ale koledze się mi zdaje chodziło o dystans do sierżanta.
:wink:

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 6:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:53 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Marki
michal_cobra pisze:
Dlatego bo wał nie jest w pionie tylko po skosie :D
Po za tym zmienia się kąt krzyżaków co niweluje skrócanie sie wału.
Nie wiem czy dobrze to ująłem, ale chyba dobrze :wink:


czegos tu nie rozumiem: co ma kąt krzyzakow do niwelowania skracania sie walu.

jakos nie moge zapalac co autor mial na mysli

_________________
vitka 1.6 16V automat


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2007 6:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Mój błąd. Czujny jesteś. :wink:

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 9:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Moim zdaniem robienie takiego dystansu to półśrodek i nie najlepsze rozwiązanie. Dużo lepszym wyjściem jest sierżant od Calmini albo Calmini By Pajęczno - (ewentualnie Calmini By Papas :wink: ).
Bo taki sierżant pozwala właściwie ustalić kąt mostu tylnego poprzez pochylenie główki mostu tylnego do przodu.
Sam dystans do sierżanta tego nie umożliwi - a co więcej - będzie odchylał most nieco do tyłu, co nie jest najlepszym rozwiązaniem

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 5:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Po zmianie sierżanta na calmini i wszystkie jego podobne, tył auta zaczyna pływać, nie każdemu może przypaść to do gustu jak jeździ sporo po czarnym. No chyba że ten z pajęczna na końcówce drążka zachowuje sie inaczej bo jego nie testowałem.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 01, 2007 7:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
michal_cobra pisze:
Po zmianie sierżanta na calmini i wszystkie jego podobne, tył auta zaczyna pływać, nie każdemu może przypaść to do gustu jak jeździ sporo po czarnym. No chyba że ten z pajęczna na końcówce drążka zachowuje sie inaczej bo jego nie testowałem.

No troche się zmienia zachowanie auta ale jak dasz mocne i twarde amory to da sie żyć.
A te Rancho co sobie właśnie dałem do Koziołka są wcyke

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 01, 2007 9:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Czemu nazwałeś suczke "koziołek" :D ?
Możesz podac jakiś link do tej firmy amorków ?

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 01, 2007 9:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw wrz 28, 2006 10:37 am
Posty: 110
Lokalizacja: gdynia
michal_cobra pisze:
No chyba że ten z pajęczna na końcówce drążka


mi się jeździło super :D

_________________
była wiertarka:https://photos.google.com/album/AF1QipMDM5aH3Kdeu6-opyg7O7S1c9nml2qYPBQKe30z


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 03, 2007 7:33 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
michal_cobra pisze:
Czemu nazwałeś suczke "koziołek" :D ?
Możesz podac jakiś link do tej firmy amorków ?

Tu masz linka - http://www.gorancho.com/html/products/s ... s5000.html

Ja kupowałem w Polsce z allegro. Do Koziołka. A czemu koziołek? Kumpel tak nazwał swojego samuraja kiedyś. Stwierdziłem ze takie określenie super pasuje do charakteru auta. A że on juz nie ma tego swojego koziołka, bo mu rodzina zabrałą, to ja swojego tak nazwałem.

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 03, 2007 7:56 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
A jaki maja skok te amory??, wiele stoja?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl