suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

lift vitary
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=384
Strona 3 z 3

Autor:  Masmo [ pn paź 29, 2007 9:31 am ]
Tytuł: 

bushido1 pisze:
ja na feldze et10 mialem minimalny kontakt z rama, wrecz pomijalny

Przy oponach 31/10,5??

BTW poprawiłęm twoje cytaty :!:

Autor:  bushido1 [ pn paź 29, 2007 3:16 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
bushido1 pisze:
ja na feldze et10 mialem minimalny kontakt z rama, wrecz pomijalny

Przy oponach 31/10,5??

BTW poprawiłęm twoje cytaty :!:


Dzieki za cyt :)
Tak wrecz niezauwazalnie , przy :opona matador MT 31/10,5 R 15 na feldze samuraja

Autor:  BARTEK W. [ wt lis 27, 2007 10:10 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
No a u mnie szykuje się wymiana tylnych amorków , więc postanowiłem uczynic to w następnym miesiącu ,( bo w tym kupuję golfika i nie bedzie kaski). Postanowiłem dać do tyłu poloneza, do tego dystans pod sprężynę z ertalonu, a na przód odwrócić mocowania amorów i dystanse pod springi( chcę to zrobić jak najtaniej i chyba tak będzie zamiast nowych dłuższych sprężyn) :wink:


No to amory wymienione, są to polonezowskie monroe sensatrac. Nie robiłem dystansów z ertalonu, zostało narazie z gumowymi podkładkami, niby narazie wszytko gra.

Autor:  BARTEK W. [ śr lis 28, 2007 8:52 pm ]
Tytuł: 

Dzisiaj zmieniłem sobie oponki tzn. z szosówek na MT- ki, tak poeksperymentować trochę jak o tej porze roku na owych oponkach się jeżdzi. Przy wymianie opon (tył gdzie są nowe sensatracki) musiałem podłożyć coś pod standardowy podnośnik, bo brakło "wysokosci". Zauważyłem, że jest luz na sprężynie tzn. można ją obkręcać, ale raczej nie ma obawy żeby podczas upalania w terenie wypadła. Także amory do poloneza monroe sensatrac na "lekkim" lifcie na gumkach od mesia ( fakt że niektórzy już z tego pomysłu zrezygnowali dawno temu) robią dobrze. :wink:

Autor:  kosciej [ śr lis 28, 2007 11:29 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Zauważyłem, że jest luz na sprężynie tzn. można ją obkręcać, ale raczej nie ma obawy żeby podczas upalania w terenie wypadła.


Jakie sprężynki będziesz wstawiał?

Autor:  BARTEK W. [ czw lis 29, 2007 8:08 pm ]
Tytuł: 

Narazie zostaje przy oryginałach, myślałem o dystansach z ertalonu (przód i tył), ale jestem bez kasy (kupiłem ostatnio golfa i trochę musiałem do niego dołożyć :evil: ) Do dalszego motania powrócę pewno wiosną jak trochę z długów wyjdę, może to będą omawiane na forum sprężyny i 30' MT-ki - takie mam plany. :wink:

Autor:  Masmo [ pt lis 30, 2007 9:28 am ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
Narazie zostaje przy oryginałach, myślałem o dystansach z ertalonu (przód i tył)....

Nie lepiej inne spreżyny??
A obróciłeś mocowanie przednich amorów??? Warto :!:

Autor:  BARTEK W. [ pt lis 30, 2007 3:42 pm ]
Tytuł: 

Wszystko się zgadza, sprężyny "inne" są też w planie- ale narazie brak funduszy, jestem spłukany do zera, a nawet na minus :evil: . A ztym odwróceniem mocowania przednich amorów, to można to uczynić na oryginalnych sprężynach i gumkach od mesia? Sprężna nie będzie miała zbytniego luzu? Jeżeli nie, to wiem że warto taką operację przeprowadzić :wink:

Autor:  Masmo [ pt lis 30, 2007 10:55 pm ]
Tytuł: 

BARTEK W. pisze:
.... A ztym odwróceniem mocowania przednich amorów, to można to uczynić na oryginalnych sprężynach i gumkach od mesia? Sprężna nie będzie miała zbytniego luzu? Jeżeli nie, to wiem że warto taką operację przeprowadzić :wink:

Myślę że można. Trzeba by sprawdzić czy w minimalnym dolnym położeniu sprężyna nie będzie na tyle luźna żeby wypaść z gniazda. Z tego co pamiętam to nie powinna: odwrócenie daje jakieś 4 cm w dół a guma 2 cm daje jakieś 2,5-3 cm lifta po długości amora więc powinno być OK. Komfort zawieszenia powinnen się mocno porawić a i w terenie będzie lepiej robił.

Autor:  BARTEK W. [ sob gru 01, 2007 2:52 pm ]
Tytuł: 

Przy najbliższej okazji, (naprawa alternatora) odwrócę mocowania przednich amorów i będzie wiadomo czy robi :wink: .

Autor:  KrisCh [ sob maja 06, 2017 9:41 pm ]
Tytuł:  Re: lift vitary

Panowie podpowiedzcie co lepiej dać na przód nad sprężyny jakieś podkładki z mercedesa (jeżeli tak to jakiej wysokości)czy zmienić seryjne sprężyny? Lift zawieszenia przód na dystansach do amorów 2",a z tyłu będą seryjne amory + dystans z profila 50mm i sprężyny z felicji kombi. Ogólnie ma to być lift 2 calowy.Z góry dzięki za odpowiedź.

Ponawiam pytania i dodam,że dystanse nad przedni amor są 45mm.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/