suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:09 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2022 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lip 25, 2015 6:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
malina pisze:
Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć :) Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"?

No bo jak dasz podkładkę 7 cm to przód podniesie znacznie więcej, sprężyna jest w mniej więcej połowie długości wahacza więc podniesie znacznie więcej, gdzieś na foru. Jest rozpisane ile liftu daje dana wysokość podkładki ale nie pamiętam, nigdy podkładkami głowy sobie nie zawracałem

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob lip 25, 2015 6:26 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
malina pisze:
Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć :) Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"?



7cm pod sprężyny przednie :?: :shock: .... powodzenia... :lol:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: sob lip 25, 2015 7:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
VITARAKSU pisze:
malina pisze:
Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć :) Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"?



7cm pod sprężyny przednie :?: :shock: .... powodzenia... :lol:
Da radę jak spreżyny obetnie o dwa zwoije :wink: :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 2:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
Ok. To biorąc pod uwage że na tyle zostawiam te siedmio centymetrowe to jakie wsadzić na przód żeby to jakoś działało?

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 4:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak nie masz w planie opuszczenia mostu to wiecej jak 5cm bym nie dawał a i do tego dystanse amorów są potrzebne.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 5:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
A samo odwórcenie mocowania amortyzatora nie wystarczy? Na tył dystanse pod amortyzator mam z kątownika jak w instrukcji. Opuszczania mostu chciałbym uniknąć. To ma być lift bardziej dla oka niż do terenu :)

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 6:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
To zrób body lift i po sprawie.


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 7:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
szweraf pisze:
To zrób body lift i po sprawie.

Body lift też kosztuje, widzisz że kolega chce najmniejszym kosztem, tyko niech pamięta że szkłem dupy nie utrze

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lip 27, 2015 7:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Możesz odwrócic mocowania z tym ze to im może skócić żywotnoćś, lepszym rozwiązaniem są dystansy amortyzatorów.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob sie 01, 2015 3:00 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
Panowie od czego można wrzucić amortyzatory na przód zamiast oryginału, znajomy robi lifta i oryginały po wstawieniu dystansu i sparingów merca -2 zwoje, są za krótkie, ja u siebie nie miałem tego problemu miałem amatorki old Men emu +2 i jeszcze dystans dalem

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: sob sie 01, 2015 8:24 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Markon pisze:
Panowie od czego można wrzucić amortyzatory na przód zamiast oryginału, znajomy robi lifta i oryginały po wstawieniu dystansu i sparingów merca -2 zwoje, są za krótkie, ja u siebie nie miałem tego problemu miałem amatorki old Men emu +2 i jeszcze dystans dalem


Jak to za krótkie :?: U siebie miałem merca podciętego 1,5 zwoja + dystans amora 7 cm i wszystko było ok...


Na górę
Post: wt sty 12, 2016 4:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 02, 2016 9:51 am
Posty: 420
Silnik: 1.9
Model: Long
Rok prod.: 2000
Panowie, dużo przeczytane, różne techniczne ciekawostki przyswojone, instrukcja na początku wątku git, tylko w co się w sumie lepiej ładować przy chęci liftu 2” – wyższe sprężyny i amory czy lepiej tylko odkładki pod posiadane sprężyny i dystans pod amor?
Jakie są wady i zalety poszczególnych opcji?

_________________
Jest:
Suzuki Vitara LONG 1,9TDi; Polonez Coupe (hand made) 1,4 16v ; dupowóz MB C180 kombi


www.facebook.com/16kiloblota/


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 12:25 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Chyba jeszcze mało przeczytałeś, dłuższe sprężyny i amortyzatory to lepsze rozwiązanie

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 9:12 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wszelkiej maści lifty na dystansach i podkładkach nie zmieniają ani skoku zawieszenia ani nie poprawiają wykrzyżu. Podnoszą jedynie auto, zwiększając prześwit. Zakres pracy zawieszenia zostaje taki sam.
Na plus jest to że zostaje komfort jazdy na fabrycznym zawieszeniu niż na zbyt miękkich/twardych dobieranych elementach zawieszenia.
Wszystko zależy do czego będziesz użytkował samochód.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 9:51 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Chyba chciałeś napisać, że zostaje brak komfortu seryjnego zawieszenia :wink:

PS.
Kiedy ostatnio jeździłeś seryjną Vitarą ? :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2022 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl