suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:53 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22
Autor Wiadomość
Post: czw sty 26, 2017 6:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz kwie 17, 2016 7:59 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Kielce/Wrocław
Silnik: 1,6 8V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
Dzięki za szybkie odpowiedzi :) czułem że tak odpiszecie że wszystko zależy od tego czy mi się śruby nie pourywają :/ umiejętności jakieś posiadam lecz niestety klucza udarowego nie mam. Pytanie zadałem bo chciałem się zorientować jak to będzie wyglądać i czy tydzień urlopu mi wystarczy :) dzięki bardzo :)

_________________
Suzuki Vitara
1,6 8V Cabrio
Benzyna/gaz
Przemek


Na górę
Post: pt sty 27, 2017 4:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Ja w poprzedniej suce robiłem chyba 3 - 4 dni, ale z perypetiami. Kup wcześniej śruby, bo będzies raczej część starych rwał. Do tego tarcze do diaksa i butla do palnika - pewnie będzie grzane :).

Noc wcześniej oczyść śruby szczotą drucianą i spryskaj jakimś DOBRYM (nie WD 40 ;) ) środkiem penetrującym. Jak nie masz udaru to te śruby co masz dojście młotkiem kilka razy mocno p..dolnij w łeb (tylko broń boże nie od strony nakrętki!) - czasami pomaga.

Zacznij lepiej kręcić w piątek po robocie od razu.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pt sty 27, 2017 8:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 07, 2014 10:43 am
Posty: 117
No mnie zeszło cały tydzień założyć lift od Radzika w ciasnym garażu z kanałem. Robiłem sam po pracy. Musiałem gwinty w Alu moście poprawiać bo przy wykręcaniu się obrobily. Poza tym robiłem pierwszy raz tak poważną operacje przy samochodzie. Przy okazji nauczyłem się wymieniać klocki i tarcze. W każdym razie po tygodniu roboty nie czułem kręgosłupa :) Ale za to jaka satysfakcja i radocha po pierwszych testach. Warto się napocić.


Na górę
Post: sob sty 28, 2017 10:40 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz kwie 17, 2016 7:59 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Kielce/Wrocław
Silnik: 1,6 8V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
Dzięki chłopaki :) z udarzaniem w śruby to wiadomo, podstawa :) niestety nie mam ani klucza udarowego ani palnika. Muszę dobrze pomyśleć jak to ugryźć bo też ostatnio robiłem głowice i myślałem że zejdzie mi może że trzy dni a ja ledwo się w 10 dniach wyrobiłem ze wszystkim. Także wiem jak to może wyglądać. Nie mam też ani garażu ani kanału. Może chociaż jakąś pomoc ogarnę o ile się za to w ogóle wezmę :)

Przemek

_________________
Suzuki Vitara
1,6 8V Cabrio
Benzyna/gaz
Przemek


Na górę
Post: sob sty 28, 2017 3:20 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wszystkie śruby w wachaczach możesz obciąć kątówką w ostateczności . Jest do nich dostęp.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz sty 29, 2017 10:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 02, 2016 11:02 am
Posty: 75
U mnie śruby od sierżanta były tak skorodowane że nie mogłem klucza dobrać... W takim wypadku oodkreciłem sierżanta od ramy obrocilem most , odciałem łby śrub pi sierżant zszedł. Dalej śruby to co wystawało odkreciłem żabką porządnej jakości :)

Dodam że wcześniej chciałem most wyjąć i przy próbie odkręcenia wachacza urwałem śrubę i dalej pozostało tylko pół dnia rozwiercać śrubę. Jak by kto chciał wachacze odkręcać to nie polecam.


Na górę
Post: pn sty 30, 2017 12:16 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Oj zależy dużo od egzemplarza, czy dużo topiony w błocie.
Ja u siebie aż się zdziwiłem, że od wahaczy i od sierżanta śruby odkręciłem bez problemu. Nawet nie były zapieczone w tulejkach :shock:
Vitara czasami potrafi zaskoczyć, bo śruby od siedzeń mi się urywały. Ale przewody od cylinderków hamulcowych, że się odkręciły po 25 latach to pierwszy raz spotkałem.


Na górę
Post: pn sty 30, 2017 12:19 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Szatan trzeba było nabić nasadkę 14mm 6 kątną młotkiem. A jak bardzo skorodowane to można nabić nasadkę 6 kątną 13mm (jak będzie za ciasno to wersję 12 kątną)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr maja 17, 2017 10:25 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 08, 2017 1:22 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
Panowie jaki skok gwintu mają te śruby do mocowania sierżanta ? m10x1 czy m10x1,25 ?


Na górę
Post: czw maja 18, 2017 5:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
KrisCh pisze:
Panowie jaki skok gwintu mają te śruby do mocowania sierżanta ? m10x1 czy m10x1,25 ?


1.25


Na górę
Post: wt lip 30, 2019 8:48 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Hej, planuje liftowac vitare 4" liftem od Radzika. W planach mam też wyciągarke. I turaj moje pytanie: czy się da, i jak wygląda jazda ze wzmocnionymi sprężynami bez wyciagarki? Pozdrawiam


Na górę
Post: czw sie 01, 2019 12:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Maciek94 pisze:
Hej, planuje liftowac vitare 4" liftem od Radzika. W planach mam też wyciągarke. I turaj moje pytanie: czy się da, i jak wygląda jazda ze wzmocnionymi sprężynami bez wyciagarki? Pozdrawiam



Cytat ze strony Radzika: "WAŻNE: nie masz zamontowanej przedniej wyciągarki - nie kupuj zestawu z mocniejszymi sprężynami. Zamontowane w aucie bez wyciągarki uszkodzą przednie amortyzatory."

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: czw sie 01, 2019 6:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Ok, w takim razie trzeba poczekać i kupić i lift i winde...


Na górę
Post: sob wrz 14, 2019 5:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Zacząłem :D na razie prawy przód poszedł w obroty. Tak to ma wyglądać? Sprężyny lesjofors w124 300d obciete półtora zwoja. Obniżenie mostu w drodze...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl