suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 5:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 622 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 22, 2012 9:11 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Karas pisze:
podobno polcamini dłuższe jest o 10mm:

Potwierdzam

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: ndz kwie 22, 2012 2:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Robił ktoś taki panent z tylnym wahaczem by był rozkręcany przy dłuższym lifcie, typu rzymska śruba?? ile podnosisz zawieszenie to tyle sobie rozkręcasz. Nie wiem jak to by się spisywało.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: ndz kwie 22, 2012 6:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz maja 20, 2007 8:11 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdańsk
Autor strony http://dzierzecki.pl/vitara/ podaje aby na tył ożyć sprężyn od skody felicji kombi.
Ja tam odradzam sprężyny na tył od skody. Są za miękkie, zawieszenie ciągle dobija, zwłaszcza jak się ma pasażerów z tyłu. W dwóch Vitarach wstawiałem, long i 3D i skończyło się na dodawaniu gumowych pierścieni do usztywniania zawieszenia.


Na górę
Post: ndz kwie 22, 2012 6:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ważny jest też producent tych sprężyn

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz kwie 22, 2012 6:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 10, 2011 7:24 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Jaworzno
ja tam jeżdżę na takich sprężynach już ponad rok i nic nie dobija :)
a czasami na tylnych siedzeniach jeździły 4 osoby :twisted:
także ważny jest jak napisał BARTEK W. producent :)


Na górę
Post: ndz kwie 22, 2012 7:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Tak jak pisza przedmowcy, nie mam zastrzezen do tych sprezyn. Co lepsze mierzylem je jak rozbieralem zawieszenie i po prawie 3 latach trzymaja wymiar (43cm)

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pn kwie 23, 2012 7:25 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
ja też pomykam na felicji kombi i nigdy nic nie dobija. Wszystko spisuje się elegancko, tylko ciągnie mnie by jeszcze wyżej podnieść ten tył. I pytanie co z tymi wahaczami co pisałem wyżej, robił ktoś lub jeździł na takich?? Jak to by się spisywało?? trochę mnie zastanawia czy by się nie pogieły sruby i nie pościnało gwintów przy jakiś mocniejszych skokach.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pn kwie 23, 2012 7:39 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Zobacz sobie jak amerykany robią regulowane drążki na uniballach.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn kwie 23, 2012 7:40 am 
Wachacze patrola w ten sposób (śruba rzymska) przedłużają. Widziałem to osobiście również zaadoptowane do innych aut. Był przypadek złamania się takiego wachacza ale nie w miejscu gwintowanego łączenia.


Na górę
   
Post: pn kwie 23, 2012 10:59 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt kwie 20, 2012 1:32 pm
Posty: 4
Sory, że zadaje takie trochę głupie pytania, ale jak coś robię to wolę być pewny wszystkiego. Jakby mógł mi ktoś jeszcze doradzić. Jakie parametry dystansów przy Vitarce 3D po lifcie, 2.0 w benzynie (do tego zamówiłem podkładki pod sprężyny 35mm i 50mm)?


Na górę
Post: wt kwie 24, 2012 4:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
to zaczynam sobie coś pomału grzebać z wahaczami z tyłu.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: wt maja 01, 2012 8:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
Koledzy mam takie pytanko, i szczerze mówiąc licze na pomoc :)
Planuję zrobić lift mojej Vity i chciałbym się dowiedziec ile maxymalnie moge ja podnieść wg opisu kolegi Wiktora, ewentualnie jakie ine springi i amory polecacie...??
czytałem że któryś z kolegów wsadził całe springi bez cięcia ale nie pamietam co dalej
głównie chodzi mi o to jakby najmocniej podniesć ale w takim stopniu aby nie było mega efektu tatry..
no i z tego co widze dla czego zawsze podnosi sie tył mocniej od przodu ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt maja 01, 2012 8:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
tyl mocniej bo jest lzejszy i zawsze mozna dopakowa szpeju i wtedy jest ok, druga sprawa- co masz na mysli mega tatra?? jezeli nie masz srub regulacyjnych albo podkladek pod amory z przesunieciem to niewiele ( z jakies 3 cm max) jezeli to masz to dosc sporo, cale sprezyny z merca w przodzie ma @kacjen i nawet chyba podkladki tez

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: śr maja 02, 2012 8:12 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
dzieki wielkie za odpowiedź, a można prosic skierowanie do tematu ewentualnie fotki jak to jest tam zrobione - chodzi o to jak to wygląda na sucho ewentualnie zamontowane=> sruby regulacyjne, podkładki pod amory z przesunieciem,
mega efekt tatry - czyli \\--^--//

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr maja 02, 2012 8:28 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Poszukaj sobie dokładnie na forum.
Wszystko było, z fotkami włącznie.
:wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 622 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl