suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 2:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1922 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 10, 2015 7:58 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Ja tam na olejowe nie narzekałem. Ładnie na tyle robiły. Gazowe bardziej do zapier... po dziurach... chyba lepiej to zniosą. :wink:


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 9:08 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
trocin pisze:
To wezme te Lanos/Astra KYB343047, dł. 58cm chyba styknie, mają wszystko w komplecie i bedzie spokój, zobacze tylko czy wiercic na srube 12 czy dac 10, w poniedzialek bede zmieniał, potem założę dystans sierżanta 4cm, zmierze jaki trzeba dac wału, zrobie fotke i wrzuce, dzieki na razie ;)

Do tych amorów dystans sierżanta 4 cm to mało

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 9:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 08, 2011 5:05 am
Posty: 368
Lokalizacja: Puławy
Silnik: J20A
Model: GV
Rok prod.: 1999
To ile :?:

_________________
GV 2.0 16V 3d '99

BMW R 1100 GS '99


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 10:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
trocin pisze:
To ile :?:

No mnie spasowało 7 cm, najpierw zrobiłem na 5 cm ale był za krótki

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz sty 11, 2015 10:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Gaz w amortyzatorze służy chłodzeniu oleju. Tam gdzie olejowy się zagotuje i przestanie tłumić, gazowo-olejowy nadal będzie pracował. Co kto woli. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 7:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Podniosłem Vitarę - z przodu podkładka 3,5 cm/odwrócone mocowanie/fasolki a z tyłu sprężyny Felicja kombi/amory polonez monroe S1106/dystans sierżanta 5cm/dystans wału 1 cm.
Tył jest teraz stanowczo za wysoko względem przodu :( prześwit pomiędzy oponą 225/75R15 a nadkolem to przód 10 cm a tył 15 cm. Jazdy było póki co tylko 20 min po dołach ostro i przez jeden dzień obciążyłem tył wrzucając do bagażnika betonowe kostki o masie około 300 kg. Tył siadł ze 2 cm.

Z waszego doświadczenia ile mogą siąść te springi z tyłu? Ciąć to czy czekać? Trochę dziwacznie wygląda teraz wóz i chcę to doprowadzić do ładu (wyrównania - czyli tył niżej bo przód jest ok).

Samochód z nowymi amortyzatorami z tyłu (i sprężynami choć to nie ich zasługa) prowadzi mi się teraz lepiej ale z tymi podkładkami jakoś przód "zmiękł" na zakrętach. To normalne?

I jeszcze coś mi cholera tłucze (metaliczny odgłos) przy ruszaniu i zmianie biegów bo ma jakiś luz (wał?- tylko o co może uderzać?) - macie jakieś pomysły co mogłem zrobić niezgodnie ze sztuką bo pogoda nie sprzyja ponownemu włażeniu pod samochód w tej chwili i nie mam przez kilka dni teraz na to czasu a nie dają mi te tematy spokoju.


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 7:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Mi tak tłukło jak miałem dystans sierżanta 5 cm, jak zmieniłem na 7 cm to przestało tłuc ale to przy liście 4 cale miałem, chyba że też masz około 4 cali to by się zgodziło, zmierz ile jest do ramy i będzie wiadome

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 8:46 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
na zakrętach zmiękł przód ?
A jak to poznać przecież całe auto się przechyla a nie sam przód :)

To na pewno nie przód zmiękł tylko sprężyny felicji są dużo bardziej miękkie od oryginalnych.

Felicja z tego co kojaże daje jakieś 8-9cm liftu z tyłu więc raczej trzeba by podciąć w Twoim przypadku.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 11:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Po włożeniu tyłu (to robiłem najpierw) zniknęło jego bujanie więc pisząc o "miękkim przodzie" miałem na myśli to że po jego dłubnięciu jestem zaskoczony zachowaniem już całości w zakrętach przy takim podniesieniu.

Lift miał być 2" ale obecnie tył jest właśnie 4" więc muszę zrobić porządek ze sprężynami prawdopodobnie.


Na górę
Post: pt mar 13, 2015 7:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Tylne sprężyny łatwo uklepać, wyjmujesz amory i jeździsz, ja po dosłownie 4 dniach takiej jazdy musiałem toczyć podkładki do sprężyn n 3 cm

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob mar 14, 2015 6:43 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 25, 2012 6:34 pm
Posty: 78
Model: TLC J70
Poszedłem droga ponownego obciążenia + 300 kg juz wczoraj. Tym razem będę dłużej niż jeden dzień trzymał i trochę z tym będę próbował jeździć po czarnym delikatnie. Dzięki jednak za radę bo może jeszcze wykorzystywal i to :) gdyż cięcia tych sprężyn które założyłem trochę chce uniknąć po tym jak zerknalem na ich zakończenia i nabralem obaw jak i czy dobrze potem będą się układać w gornym gnieździe (może całkiem niepotrzebnie). Po tym obniżeniu mostu związanym z obciążeniem rzeczywiście też wał juz nie tłucze wiec musiało być za wysoko do tej wysokości dystansu na sierżanta i wał jak pisał gutek.a4.


Na górę
Post: pn kwie 13, 2015 8:18 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw lut 26, 2015 10:51 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Trójmiasto
Instrukcja super :) podziękowania dla autora :)
Skorzystałem i wszystko hula jak trzeba polecam wszystkim.
<teraz przydało by się jeszcze przedni most obniżyć>

_________________
Był UAZ 2.8 benzyna od Merca :) Był Samurai ....
Jest Vitara 1,9TD :) 99r Blaszka
Lift przód springi Merc 124 , tył Felicja , amory Polonez
Simexy 235/70 R15


Na górę
Post: ndz maja 24, 2015 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
nakieruje mnie ktoś na temat, interesują mnie patenty jak przerobić poduszkę pod mostem po obniżeniu mostu, bo 2cm (stare) wchodzi bez przeróbki, ale most idzie do przodu, a ja mam 3cm nowe obniżenie, nie wiem co wykombinować z poduszką bo obniżenia nie idzie zamontować (nowego)

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: sob lip 25, 2015 5:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć :) Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"?

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: sob lip 25, 2015 6:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Markon pisze:
nakieruje mnie ktoś na temat, interesują mnie patenty jak przerobić poduszkę pod mostem po obniżeniu mostu, bo 2cm (stare) wchodzi bez przeróbki, ale most idzie do przodu, a ja mam 3cm nowe obniżenie, nie wiem co wykombinować z poduszką bo obniżenia nie idzie zamontować (nowego)

Ja w pierwszym obniżeniu jakie zrobiłem to nawierciłem nowe dziury jakieś 2 cm do tyłu i poluzowałem śrubę poduszki, obniżenie jakieś 6cm, robiło to z dwa lata i zrobiłem wszystko inaczej

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1922 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl