suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
lift zawieszenia - instrukcja (nowy link) http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=3841 |
Strona 18 z 22 |
Autor: | gutek.a4 [ sob lip 25, 2015 6:20 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
malina pisze: Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"? No bo jak dasz podkładkę 7 cm to przód podniesie znacznie więcej, sprężyna jest w mniej więcej połowie długości wahacza więc podniesie znacznie więcej, gdzieś na foru. Jest rozpisane ile liftu daje dana wysokość podkładki ale nie pamiętam, nigdy podkładkami głowy sobie nie zawracałem |
Autor: | VITARAKSU [ sob lip 25, 2015 6:26 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
malina pisze: Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"? 7cm pod sprężyny przednie .... powodzenia... |
Autor: | marirus [ sob lip 25, 2015 7:01 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
VITARAKSU pisze: malina pisze: Pewnie było ze trzy razy ale w wyszukiwarce nie moge znaleźć Dlaczego w instrukcji liftu na podkładkach jest napisane że przednie muszą być niższe jak z tyłu. Nie ukrywam że nabyłem 4 szt 7 cm podkładek, dystans pod tylni wahacz 5 cm i dystans do wału 20 mm. Powiedzcie że taki układ będzie, jak to się w Pajęcznie tego roku od Smerfety nauczyłem - "robił"? 7cm pod sprężyny przednie .... powodzenia... |
Autor: | malina [ pn lip 27, 2015 2:17 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Ok. To biorąc pod uwage że na tyle zostawiam te siedmio centymetrowe to jakie wsadzić na przód żeby to jakoś działało? |
Autor: | marirus [ pn lip 27, 2015 4:12 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Jak nie masz w planie opuszczenia mostu to wiecej jak 5cm bym nie dawał a i do tego dystanse amorów są potrzebne. |
Autor: | malina [ pn lip 27, 2015 5:45 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
A samo odwórcenie mocowania amortyzatora nie wystarczy? Na tył dystanse pod amortyzator mam z kątownika jak w instrukcji. Opuszczania mostu chciałbym uniknąć. To ma być lift bardziej dla oka niż do terenu |
Autor: | szweraf [ pn lip 27, 2015 6:09 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
To zrób body lift i po sprawie. |
Autor: | gutek.a4 [ pn lip 27, 2015 7:09 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
szweraf pisze: To zrób body lift i po sprawie. Body lift też kosztuje, widzisz że kolega chce najmniejszym kosztem, tyko niech pamięta że szkłem dupy nie utrze |
Autor: | marirus [ pn lip 27, 2015 7:13 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Możesz odwrócic mocowania z tym ze to im może skócić żywotnoćś, lepszym rozwiązaniem są dystansy amortyzatorów. |
Autor: | Markon [ sob sie 01, 2015 3:00 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Panowie od czego można wrzucić amortyzatory na przód zamiast oryginału, znajomy robi lifta i oryginały po wstawieniu dystansu i sparingów merca -2 zwoje, są za krótkie, ja u siebie nie miałem tego problemu miałem amatorki old Men emu +2 i jeszcze dystans dalem |
Autor: | kubanos [ sob sie 01, 2015 8:24 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Markon pisze: Panowie od czego można wrzucić amortyzatory na przód zamiast oryginału, znajomy robi lifta i oryginały po wstawieniu dystansu i sparingów merca -2 zwoje, są za krótkie, ja u siebie nie miałem tego problemu miałem amatorki old Men emu +2 i jeszcze dystans dalem Jak to za krótkie U siebie miałem merca podciętego 1,5 zwoja + dystans amora 7 cm i wszystko było ok... |
Autor: | sova [ wt sty 12, 2016 4:13 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Panowie, dużo przeczytane, różne techniczne ciekawostki przyswojone, instrukcja na początku wątku git, tylko w co się w sumie lepiej ładować przy chęci liftu 2” – wyższe sprężyny i amory czy lepiej tylko odkładki pod posiadane sprężyny i dystans pod amor? Jakie są wady i zalety poszczególnych opcji? |
Autor: | gutek.a4 [ śr sty 13, 2016 12:25 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Chyba jeszcze mało przeczytałeś, dłuższe sprężyny i amortyzatory to lepsze rozwiązanie |
Autor: | NuVo [ śr sty 13, 2016 9:12 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Wszelkiej maści lifty na dystansach i podkładkach nie zmieniają ani skoku zawieszenia ani nie poprawiają wykrzyżu. Podnoszą jedynie auto, zwiększając prześwit. Zakres pracy zawieszenia zostaje taki sam. Na plus jest to że zostaje komfort jazdy na fabrycznym zawieszeniu niż na zbyt miękkich/twardych dobieranych elementach zawieszenia. Wszystko zależy do czego będziesz użytkował samochód. |
Autor: | radzik071 [ śr sty 13, 2016 9:51 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Chyba chciałeś napisać, że zostaje brak komfortu seryjnego zawieszenia PS. Kiedy ostatnio jeździłeś seryjną Vitarą ? |
Strona 18 z 22 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |