suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
lift zawieszenia - instrukcja (nowy link) http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=3841 |
Strona 20 z 22 |
Autor: | Markon [ śr mar 02, 2016 10:01 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
radzik071 pisze: Żeby sprawdzić ile jest liftu zawiechy najlepiej mierzyć prześwit do ramy. Progi mogą być różne, budy krzywe itp... opony 31/10,5/15 tył do rogu 32cm, przód 34cm (tył załadowany ok 50kg) do tego dystans budy 5cm i guma od dołu 2cm pod dystansem budy czyli jaki lift mam ?
Stanąć na równym i sprawdzić w 4 "rogach" ramy + wziąć pod uwagę średnicę kół. Seryjna Vitara na oryginalnych kołach (67cm) ma 20cm prześwitu do ramy. |
Autor: | paf [ śr mar 02, 2016 10:04 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Mariusz, zmierz te koła bo w tym rozmiarze Kumho Kl71 miało 74 cm a insa turbo special track ma 78 |
Autor: | himself [ czw mar 03, 2016 6:07 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Od czego masz te przeguby ze strzelają ? Seria czy już przerobione na mocniejsze? |
Autor: | Markon [ czw mar 03, 2016 10:15 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
himself pisze: Od czego masz te przeguby ze strzelają ? Seria czy już przerobione na mocniejsze? Ja? Mi to strzelaly bo miałem ograniczniki wkrecone i wyważone zawieszenie teraz jest nowe ale jeszcze na bazie testów |
Autor: | vania [ czw mar 03, 2016 12:31 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
himself pisze: Od czego masz te przeguby ze strzelają ? Seria czy już przerobione na mocniejsze? Most stal ,kosz samurai,wahacze poszerzone,półosie od v6. amory dobinsony ,springi merc.-1.5 zwoja. Wydaje mi się,że przy max. skoku wahacza w dół ograniczeniem są przeguby i dlatego rozsypują się koronki trzymające kulki. Kupiłem 2 pasy ograniczające skok zawieszenia(stosowane chyba m.in. w defenderach) .Chciałbym je tak zamocować żeby ograniczyły delikatnie skok,zabezpieczyły tym samym przeguby przed maksymalnym wykrzywieniem i amortyzator przed max. wysunięciem. Od góry myślę,że zamocuję do ramy,a od dołu trzeba do wahacza,tylko w którym miejscu? Może ktoś z Was ma coś podobnego zrobione? |
Autor: | radzik071 [ czw mar 03, 2016 2:11 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
masz amory przednie Dobinsons. A jakie do tego dystanse amorów ? |
Autor: | Markon [ czw mar 03, 2016 3:02 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
paf pisze: Mariusz, zmierz te koła bo w tym rozmiarze Kumho Kl71 miało 74 cm a insa turbo special track ma 78 Opona od ziemi do felgi 17cm |
Autor: | vania [ czw mar 03, 2016 7:20 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
radzik071 pisze: masz amory przednie Dobinsons. A jakie do tego dystanse amorów ? Co za pytanie Zestaw liftu od Ciebie(jak pewnie większość zmotanych Viertar na tym forum). A dystans amora 7cm. |
Autor: | radzik071 [ czw mar 03, 2016 8:19 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
To tak jeździć nie możesz ! Dobinsony są dłuższe o 4,5cm Do tego masz dystanse amorów 7cm Czyli razem 11,5cm ! Musisz albo zmienić amory na oryginalnej długości albo dystanse amorów na takie ~4cm Inaczej nawet półosie z 2.5 V6 będą pękać jak zapałki ! |
Autor: | vania [ czw mar 03, 2016 9:04 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Radziu,dzięki za odpowiedz .A co myślisz o tych pasach ograniczających skok.Wtedy amor nie dostaje w d. przy pełnym rozciągnięciu |
Autor: | radzik071 [ czw mar 03, 2016 9:25 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
jak najbardziej dodatkowo jak amor nie wysuwa się do końca to trudniej go zgiąć |
Autor: | Markon [ czw mar 03, 2016 9:27 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
A to chyba i mi pomogła ta odpowiedz ja też mam amory old men emu +2 i dałem jeszcze dystans 5cm springi od marca -1,5 ale poduszkę do gory nogami. A powiedz mi Radek w odpowiedzi na moje. Wcześniejsze pytanie jaki ja mam lift orginal pisałeś do rogów 20cm ja mam tył 32 przy obciążeniu 50kg i przód 34 opony od ziemi do felgi 17cm |
Autor: | radzik071 [ czw mar 03, 2016 11:27 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Amorki OME są 3,5cm dłuższe od oryginału Dodając 5cm dystansu amora daje 8,5cm (to już na styk do seryjnych wahaczy i półosi - ja daję 7cm żeby było bezpiecznie) Masz obrócone górne mocowania(poduchy) amorów ? Jak tak, to daje to kolejne 18mm co już jest zabójcze dla półosi 1.6 jakie masz dokładnie opony i jaką mają średnicę ? |
Autor: | Markon [ pt mar 04, 2016 12:29 am ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
31/10,5/15" obniżony most o 4cm z przodu i boku 1cm poduszka polcalmini patent sierżant z tyłu bez dystansu przespawany patent polcalmini Tak obrucone poduszki sprężyn czyli zlikwidować dystans amorkow |
Autor: | radzik071 [ pt mar 04, 2016 5:17 pm ] |
Tytuł: | Re: lift zawieszenia - instrukcja |
Markon pisze: 31/10,5/15" ... Weź miarkę i zmierz w poprzek wysokość opony (tak jak na foto) Markon pisze: ...czyli zlikwidować dystans amorkow Wtedy będzie +35mm na ome i 18mm na obróconych mocowaniach górnych co daje 53mm dystansu a to trochę mało. Do amorów OME najlepiej zrób dystanse amorów 4cm a górne mocowanie amora obróć tak jak w oryginale i zostanie razem 7,5cm "dystansu" i będzie na styk. |
Strona 20 z 22 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |