suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:34 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 01, 2011 4:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Mówią i piszą aby dolać, ja jeszcze niedolałem :roll:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 5:14 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
ja też nie dolewałem :D szczerze to już nawet dawno sprawdzałem czy jest :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 5:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
a którędy dolewacie olej jak most jest przechylony do przodu ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 6:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
dero686 pisze:
a którędy dolewacie olej jak most jest przechylony do przodu ?
Przez ten sam korek trzeba wlewać tylko trzeba przodem samochodu stanąć na górce.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 7:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
dero686 pisze:
czyli o 3,8cm to już wezmę i zrobię te przedłużenia przednich lap o 4cm . a tylna chodzi o ta na belce ? czemu jej nie ruszać ? jak obniżę z przodu będzie nachylony więc olej poleci jak odkręce korek a prawidłowo ma być tyle jak odkręce korek by poziom oleju stał równo z gwintem tak mi mechanik kiedyś mówił :wink: może lepiej tą na belce też obniżyć o 4cm i będzie spokój .

o to chodziło z cięciem
dero686 pisze:
Robsik pisze:
przyjrzyj się nad czym jest zamontowany most i pomyśl
jak już wymyślisz jak obniżyć most na belce o 4cm bez jej cięcia to stawiam kratę browaru


na dzień dzisiejszy wymiarów nawet nie pamiętam, wszystko robione metodą prób i błędów, jak wyszło dobrze, to laser się resztą zajął :P


A ta twoja środkowa lapa co jest w komplecie nie obniża mostu ?? ja chcę obniżyć te boczne lapy za pomocą tych dystansów jak u ciebie i tą środkową też przerobić lub dać takie mocowanie do belki jak to zrobił Faja . nie wiem o co chodzi Ci z cięciem belki :?: wiadomo że nie obniżę mostu na belce o 4cm ale trochę napewno i będzie wtedy most słabiej przechylony do przodu niż wtedy gdybym zostawił środkową lapę oryginlną .

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 5e405fb13e


moja środkowa obniża most o tyle ile można a można tyle ile jest między mostem a belką


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 7:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
dostales chyba wszystkie informacje zeby obnizyc most, a wystarczylo posaykac po stronie calmini albo na naszym forum- bylo to walkowane

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 7:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
nie chyba tylko napewno dostałem wszystkie potrzebne informacje . wielkie dzięki wszystkim 8)

Możecie jeszcze tylko doradzić czy wystarczy przykręcić te dystanse przedłużające lapy czy lepiej jeszcze je przyspawać ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 8:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
przykręcić w zupełności wystarczy


Na górę
Post: czw gru 01, 2011 10:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
to teraz do sklepu i DEBOWA na stol... :P mam nadzieje ze w terenie nie bedziesz jezdzil sam... :D

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: sob gru 03, 2011 9:45 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:00 pm
Posty: 56
Lokalizacja: Puławy
Warto zauważyć, że po poprawnie wykonanym lifcie tylny dyfer również odchyli się do tyłu. Naturalnie koło tależowe bez dolewek jest zanużone w oleju i go rozprowadzi po całym mechaniźmie.

_________________
Vitara tdi


Na górę
Post: sob gru 03, 2011 10:38 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jeżeli dolejecie więcej niż ilość na którą zaprojektowany jest most to uszczelnienia mogą powiedzieć sajonara.
Lać wg. książki, jak trzeba to stanąć na górce żeby śruba była wyżej.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob gru 03, 2011 10:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
no tak NuVo ale jezeli bedzie tam powiedzmy 0,3 L oleju to nic sie nie stanie

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: ndz gru 04, 2011 10:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... od_22.html

czy te śruby są do kupienia gdzieś w polsce ? (może ten sam efekt daje włożyć u góry mniejsze śruby niż są teraz ? czy nie można tak ?)

a może po lifcie na sprężynach trzeba obniżyć wachacze , czy takich rzeczy się nie robi ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: ndz gru 04, 2011 10:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:00 pm
Posty: 56
Lokalizacja: Puławy
Wystarczy rozpiłować otwory w dolnym mocowaniu amortyzatora. I masz już regulację pochylenia koła.

_________________
Vitara tdi


Na górę
Post: ndz gru 04, 2011 10:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
W dolnym...? a nie w górnym ? może dzisiaj źle myślę :wink: to jak w dolnym to rozpiłować bardziej w stronę na zewnątrz auta ?. i czy to później się nie przestawi , śruba to utrzyma ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl