suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:51 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 28, 2010 8:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 27, 2009 7:33 pm
Posty: 21
Lokalizacja: lubelskie/ Zwierzyniec
czy komuś z szanownych kolegów Vitarowców zdarzyło się żeby po lifcie budy 6cm na profilu i przedłużeniu lewarków od dźwigni zmiany biegów i reduktora, żeby dźwignia reduktora wyskakiwała z położenia 4L na luz a czasami nawet wskakuje z położenia 2h na 4h. wcześniej przed liftem żadne z tych problemów nie występowały. przekopałem całe fofum i nikt o tym nie wspomina. jutro trzeba klepać tunel./ :mrgreen: :mrgreen:


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 8:22 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Lift budy 5cm, żadnych przedłużeń lewarków nie trzeba było robić, ten od skrzyni biegów odpowiednioo wyprofilować i skrócic gałkę, ten od reduktora pozostał w niezmienionym kształcie- drążek jest niżej, wszystko działa., może gdzieś kołnież sie podwinął, ale żeby z 2h na 4h przeskakiwło

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 8:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
JA zrobiłem lift o 5,5cm i przedłużałem lewarki... Po przedłużeniu i tak jeszcze doginałem bo biegi wyskakiwały i reduktor z 4L wyskakiwał... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 8:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
też to miałem, lewarki mają wiekszy zakres ruchu , wywalało mi często 1-ke i wsteczny ale pomogło wywalenie tego plastiku ozdobnego wraz z mieszkiem , to samo z wajhą od napędów , wywaliłem tą plastikową tapicerke i było ok ,

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 9:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 27, 2009 7:33 pm
Posty: 21
Lokalizacja: lubelskie/ Zwierzyniec
wiem że wywalenie tych mieszków i plastików by pomogło ale będzie trochę łyso no i będą przeciągi a o tej porze roku jest to nie wskazane. :( a co masz wstawione zamiast tych twardych i grubych mieszków wstawione.? Jakieś miększe i większe gumy może z czegoś innego podchodzą,?


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 9:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
wywaliłem tylko plastiki z mieszkiem zewnętrznym, pod spodem przecież są te mieszki przykręcanie do tunelu i nie ma przeciągów i nie wygląda to tak strasznie
Obrazek

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: ndz lis 28, 2010 9:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
zdzicho2121 pisze:
wiem że wywalenie tych mieszków i plastików by pomogło ale będzie trochę łyso no i będą przeciągi a o tej porze roku jest to nie wskazane. :( a co masz wstawione zamiast tych twardych i grubych mieszków wstawione.? Jakieś miększe i większe gumy może z czegoś innego podchodzą,?

Wyciągnij drążek, wkręć w imadło i dognij jak Ci tylko odpowiada :wink: :mrgreen:

Mundialejros pisze:
wywaliłem tylko plastiki z mieszkiem zewnętrznym, pod spodem przecież są te mieszki przykręcanie do tunelu i nie ma przeciągów i nie wygląda to tak strasznie
FOTO[/url]

I gdzie ja monety teraz położę?? :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn lis 29, 2010 2:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
zdzicho2121 pisze:
żeby dźwignia reduktora wyskakiwała z położenia 4L na luz a czasami nawet wskakuje z położenia 2h na 4h
Z położenia 2H na 4H to możliwe, ale z 4L na N to nie wyobrażam sobie. Przecież chyba w pozycji 4L dźwignia reduktora o nic się nie opiera, podobnie jak dźwignia skrzyni biegów na 1,3 i 5 biegu.
Ja zrobiłem sobie niedawno lift budy na profilu 6cm, ale nie przecinałem gum więc lift wyszedł mi jakieś 7,5cm czyli 3". Jeszcze nie mam ani przedłużonych, ani wyprostowanych lewarków więc chwilowo sobie poradziłem z wypadaniem biegu 2, 4 i wstecznego, oraz z 2H na 4H tak że:
- przyciąłem blachę z tunelu o jakieś 2 cm, za oboma dźwigniami.
- jeżdżę bez gumowych harmonijek i bez plastikowej konsoli, a jedynie z wewnętrznymi gumami które jakoś tam symbolicznie zasłaniają te dziury
Wady: zimno i głośno.

PS. W serwisie na ul. Klubowej Konrad powiedział mi że zamiast przedłużać lewarki można je wyprostować, ale na gorąco. Pomysł z prostowaniem zamiast przedłużania nawet mi się podoba bo ja lubię te swoje niskie lewarki. No ale zobaczymy jak wyjdzie bo z tego co piszecie to pewnie będę musiał lewarki nie tylko prostować ale i przedłużać, i to jeszcze przy tej przyciętej blasze w tunelu.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 7:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Odświeżę trochę wątek problemowy z liftami budy.

Poprzedni właściciel amatorsko podnosił tego mojego longa. Żadnych dystansów na wał, nic. Tylny most stoi wykrzywiony do przodu, uszczelniacz dyfra i reduktora puszcza co chwila bo jest za krótki wał. Chce to wyprostować, żeby było jak należy.
I teraz mój problem:
Dystanse na wał i sierżanta już kupiłem, ale lift jest 3'' i tylny most trzymają drążki reakcyjne. Czy je jakoś przedłużaliście? Wymienialiście na inne? Co z tym zrobić?

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
@karol4a, lift budy nie wplywu na to co piszesz, skrzynia, mosty etc. sa mocowane do ramy nie budy

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 7:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Mea Culpa. Ale to nie zmienia faktu, że zawiecha jest źle podniesiona... a most nadal wygięty do przodu.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 8:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Dystans na wał koniecznie. Przy takim lifcie pod sierżanta też się przyda. Dłuższe wahacze ma np. polcalmini, ale nie są konieczne.

Główką uniesioną do góry bym się aż tak nie przejmował. Wrzuć dystanse, jak wał i sierżant odpoczną to powinno być dobrze.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Ostatnio zmieniony wt cze 21, 2011 8:19 pm przez Niedzwiadz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt cze 21, 2011 8:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Dłuższe wahacze boczne właśnie są konieczne żeby most się cofnął, bo przy dużym lifcie ciągnie go do przodu.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 8:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
Dzięki! Zaraz będę szukał. Chyba, że się orientujecie gdzie i za ile to można kupić? Podobno można też zrobić regulowane z tych co są, ale mój mechanik nie chce się tego podejmować.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 8:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
W temacie wahaczy odezwij się od razu do Sława. I tak prędzej czy później się do niego trafia ;).

Kozioł, owszem - ale bez nich da się żyć, a przy dużym lifcie bez dystansu na wale i sierżancie to za długo cały układ nie pożyje - o to mi chodziło :D.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl