suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
lift budy - problem http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=4303 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | zdzicho2121 [ ndz lis 28, 2010 8:01 pm ] |
Tytuł: | lift budy - problem |
czy komuś z szanownych kolegów Vitarowców zdarzyło się żeby po lifcie budy 6cm na profilu i przedłużeniu lewarków od dźwigni zmiany biegów i reduktora, żeby dźwignia reduktora wyskakiwała z położenia 4L na luz a czasami nawet wskakuje z położenia 2h na 4h. wcześniej przed liftem żadne z tych problemów nie występowały. przekopałem całe fofum i nikt o tym nie wspomina. jutro trzeba klepać tunel./ |
Autor: | BARTEK W. [ ndz lis 28, 2010 8:22 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Lift budy 5cm, żadnych przedłużeń lewarków nie trzeba było robić, ten od skrzyni biegów odpowiednioo wyprofilować i skrócic gałkę, ten od reduktora pozostał w niezmienionym kształcie- drążek jest niżej, wszystko działa., może gdzieś kołnież sie podwinął, ale żeby z 2h na 4h przeskakiwło |
Autor: | Browning [ ndz lis 28, 2010 8:43 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
JA zrobiłem lift o 5,5cm i przedłużałem lewarki... Po przedłużeniu i tak jeszcze doginałem bo biegi wyskakiwały i reduktor z 4L wyskakiwał... |
Autor: | Mundialejros [ ndz lis 28, 2010 8:46 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
też to miałem, lewarki mają wiekszy zakres ruchu , wywalało mi często 1-ke i wsteczny ale pomogło wywalenie tego plastiku ozdobnego wraz z mieszkiem , to samo z wajhą od napędów , wywaliłem tą plastikową tapicerke i było ok , |
Autor: | zdzicho2121 [ ndz lis 28, 2010 9:16 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
wiem że wywalenie tych mieszków i plastików by pomogło ale będzie trochę łyso no i będą przeciągi a o tej porze roku jest to nie wskazane. a co masz wstawione zamiast tych twardych i grubych mieszków wstawione.? Jakieś miększe i większe gumy może z czegoś innego podchodzą,? |
Autor: | Browning [ ndz lis 28, 2010 9:47 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
zdzicho2121 pisze: wiem że wywalenie tych mieszków i plastików by pomogło ale będzie trochę łyso no i będą przeciągi a o tej porze roku jest to nie wskazane. a co masz wstawione zamiast tych twardych i grubych mieszków wstawione.? Jakieś miększe i większe gumy może z czegoś innego podchodzą,? Wyciągnij drążek, wkręć w imadło i dognij jak Ci tylko odpowiada Mundialejros pisze: wywaliłem tylko plastiki z mieszkiem zewnętrznym, pod spodem przecież są te mieszki przykręcanie do tunelu i nie ma przeciągów i nie wygląda to tak strasznie FOTO[/url] I gdzie ja monety teraz położę?? |
Autor: | Wiktor [ pn lis 29, 2010 2:54 am ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
zdzicho2121 pisze: żeby dźwignia reduktora wyskakiwała z położenia 4L na luz a czasami nawet wskakuje z położenia 2h na 4h Z położenia 2H na 4H to możliwe, ale z 4L na N to nie wyobrażam sobie. Przecież chyba w pozycji 4L dźwignia reduktora o nic się nie opiera, podobnie jak dźwignia skrzyni biegów na 1,3 i 5 biegu.Ja zrobiłem sobie niedawno lift budy na profilu 6cm, ale nie przecinałem gum więc lift wyszedł mi jakieś 7,5cm czyli 3". Jeszcze nie mam ani przedłużonych, ani wyprostowanych lewarków więc chwilowo sobie poradziłem z wypadaniem biegu 2, 4 i wstecznego, oraz z 2H na 4H tak że: - przyciąłem blachę z tunelu o jakieś 2 cm, za oboma dźwigniami. - jeżdżę bez gumowych harmonijek i bez plastikowej konsoli, a jedynie z wewnętrznymi gumami które jakoś tam symbolicznie zasłaniają te dziury Wady: zimno i głośno. PS. W serwisie na ul. Klubowej Konrad powiedział mi że zamiast przedłużać lewarki można je wyprostować, ale na gorąco. Pomysł z prostowaniem zamiast przedłużania nawet mi się podoba bo ja lubię te swoje niskie lewarki. No ale zobaczymy jak wyjdzie bo z tego co piszecie to pewnie będę musiał lewarki nie tylko prostować ale i przedłużać, i to jeszcze przy tej przyciętej blasze w tunelu. |
Autor: | karol4a [ wt cze 21, 2011 7:17 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Odświeżę trochę wątek problemowy z liftami budy. Poprzedni właściciel amatorsko podnosił tego mojego longa. Żadnych dystansów na wał, nic. Tylny most stoi wykrzywiony do przodu, uszczelniacz dyfra i reduktora puszcza co chwila bo jest za krótki wał. Chce to wyprostować, żeby było jak należy. I teraz mój problem: Dystanse na wał i sierżanta już kupiłem, ale lift jest 3'' i tylny most trzymają drążki reakcyjne. Czy je jakoś przedłużaliście? Wymienialiście na inne? Co z tym zrobić? |
Autor: | klark [ wt cze 21, 2011 7:30 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
@karol4a, lift budy nie wplywu na to co piszesz, skrzynia, mosty etc. sa mocowane do ramy nie budy |
Autor: | karol4a [ wt cze 21, 2011 7:49 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Mea Culpa. Ale to nie zmienia faktu, że zawiecha jest źle podniesiona... a most nadal wygięty do przodu. |
Autor: | Niedzwiadz [ wt cze 21, 2011 8:16 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Dystans na wał koniecznie. Przy takim lifcie pod sierżanta też się przyda. Dłuższe wahacze ma np. polcalmini, ale nie są konieczne. Główką uniesioną do góry bym się aż tak nie przejmował. Wrzuć dystanse, jak wał i sierżant odpoczną to powinno być dobrze. |
Autor: | KozioŁ [ wt cze 21, 2011 8:18 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Dłuższe wahacze boczne właśnie są konieczne żeby most się cofnął, bo przy dużym lifcie ciągnie go do przodu. |
Autor: | karol4a [ wt cze 21, 2011 8:21 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
Dzięki! Zaraz będę szukał. Chyba, że się orientujecie gdzie i za ile to można kupić? Podobno można też zrobić regulowane z tych co są, ale mój mechanik nie chce się tego podejmować. |
Autor: | Niedzwiadz [ wt cze 21, 2011 8:29 pm ] |
Tytuł: | Re: lift budy - problem |
W temacie wahaczy odezwij się od razu do Sława. I tak prędzej czy później się do niego trafia . Kozioł, owszem - ale bez nich da się żyć, a przy dużym lifcie bez dystansu na wale i sierżancie to za długo cały układ nie pożyje - o to mi chodziło . |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |