suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:27 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 09, 2011 12:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
Zastanawiam się czy może ktoś z was panowie myślał już chociaż (a najlepiej to zrobił). O wymianie mostów na szersze od innego samochodu np. pajero czy patrol. Modyfikacja konkretna ale czy możliwa. Załóżmy że przerobienie mocowań i drążków to nie jest jakiś wielki problem.

Zastanówcie się chłopaki bo wydaje mi się że dodatkowo przy jakimś fajnym lifcie może to znacznie zwiększyć tzw. wykrzyż.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 1:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
po co ?

ostatnio 2 fora za lewa fala motania vitary na jakiś Hamerykański styl, który na 90% będzie skutkował pomnikiem.


vitara ma już swój kanon, albo 2cale wg forum lub markowo OME/Irony/Dobins

albo Polcalmini wzmocnione przodem z GV a jak komuś to mało to podlewa to półośkami z pajero,

sztywniaki to Uaz na przod - w kij ciężki (podobno 120kg) ale ma 5,125 w moście, wytrzymuje 31 cali max

samurai szeroki + wzmocnienia , a jak komuś mało to są do tego graty od spidertraxa, który wytrzymuje 35 cali z 100% lockerem wg USejów

ew na grubo toyota LJ70 przód tył, seryjnie wytrzymuje 35 cali, wymiana przód i tył. Wagowo jakieś 70/80kg ciężej niż samurajowe dwa mosty...

coś przegapiłem ?

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 1:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
trzeba sobie zadać pytanie: po co tak psuć Vitarę? :mrgreen: i co chcemy osiągnąć?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 1:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 25, 2009 7:36 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice, Łazy
jeszcze Lovells ostatnio doszedl do marowego liftu :)

jak sie chce suzuki na sztywnych mostach to sa do wyboru samce i jimny...

Jak sie chce kola 33' i wiecej to do wybory wieksze auta ...

_________________
Zuzia: 1,6 8v; lift: przod T&T, Lovells, MB; tył: Monroe, felicia; RV 834 30"
tel. 504-87-21-21

slask4x4.pl


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 2:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
smadny pisze:
jeszcze Lovells ostatnio doszedl do marowego liftu :)


no tak, no właśne to więc jeszcze nie zakwitowałem w głowie ;)

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 4:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
A no Panowie ja myślę sobie tak. Mimo liftu, na wachaczu, można uzyskać ograniczony skok, a ja chcę więcej. Jeżeli to możliwe prosiłbym o dokładniejszy opis co i jak można przerobić najlepiej na przykładzie.
Nie widzę sensu komentarzy "po co?" i "po co?". Nawet jeżeli chciałbym w swojej Suzi zrobić kurnik, to chyba mogę spytać jak.
A skok panowie jest potrzebny do jazdy po skałach. Mieszkam na Jurze K-C i wolałbym polatać po skałkach, a nie tępo brodzić w bagnie.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 4:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
lukasz.szettel pisze:
. Mieszkam na Jurze K-C i wolałbym polatać po skałkach, a nie tępo brodzić w bagnie.


Tak się składa, że tu paru lubi "tępo brodzić w bagnie" więc możesz mieć trudności ze zjednaniem sobie ludzi w ten sposób. Wymianę mostu na sztywny masz opisaną na tym forum więc poszukaj.

Pytałeś o to czy ktoś myślał o wymianie mostów na szersze i dostałeś konkretną odpowiedź na to pytanie.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 6:37 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
973.

lukasz.szettel pisze:
Mieszkam na Jurze K-C i wolałbym polatać po skałkach



I przez takich później mamy przeje.ane :evil:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 6:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
Przepraszam wszystkich którzy poczuli się urażeni moją wcześniejszą wypowiedzią. Miło by mi było gdybyśmy uznali ją za niebyłą.

Interesuje mnie odpowiedź na pytanie: Czy poprawi to wykrzyż w sposób znaczący czy to skórka za wyprawkę. Jak nie to co zrobić żeby tak było. Jeżeli wymiana mostu jest w tej sytuacji jest zbędna, to nie trzeba mnie amerykanizować z tego powodu.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 7:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
Nie wiem czy można znaleźć lepszy most tylny jak w vitarze (wytrzymałość ,cena drugiego ,dostępność,waga ),a wykrzyż ma ,po naszym lifcie ,forumowym znaczy,chyba ,że komuś mało ,więc to nie wina mostu ,tylko trzeba się wbić do garażu zmotać inną zawiechę czasem kilka razy.Raczej trzeba się zastanowić nad przodem tam brakuję rozwiązania ,niby są ale albo drogie albo ciężkie .
A jeśli chodzi o szerokość w vitarze, jest szeroko i zamiast podnosić ile wlezie budę czy zawiechę to może lepiej wycinać

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 7:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
.. a jeśli chcesz zobaczyć Vitarę na Vitarowych mostach, dwóch tylnych, ale nadal z zawieszeniem niezależnym z przodu. Oto co zmotał pewien specjalista 8)

http://www.off-road.pl/index.php?option ... Itemid=126

Tu jakoś wykrzyżu nie brakuje.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 8:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli szukasz szerszego mostu tylnego do vitary 1,6 to wstaw od Vitary 2,0 . Jest o 3 cm szerszy na stronę i ma pólosie z zabierakiem na tarcze (5 szpilek).
Przesuwasz tylko gniazda sprężyn.

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: śr lut 09, 2011 11:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
kacjen pisze:
.. a jeśli chcesz zobaczyć Vitarę na Vitarowych mostach, dwóch tylnych, ale nadal z zawieszeniem niezależnym z przodu. Oto co zmotał pewien specjalista 8)

http://www.off-road.pl/index.php?option ... Itemid=126

Tu jakoś wykrzyżu nie brakuje.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: czw lut 10, 2011 9:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Chyba promień skrętu się pogorszy przy szerszym i to znacznie

Można jeszcze tak

http://www.puresuzuki.com/KickSAS.htm

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: ndz lut 13, 2011 9:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
ORI pisze:
Chyba promień skrętu się pogorszy przy szerszym i to znacznie

Można jeszcze tak

http://www.puresuzuki.com/KickSAS.htm



no proszę nowość calmini

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl