suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:04 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 20, 2011 3:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Zauważam że po bodylifcie z tyłu samochodu spod zderzaka dość nieestetycznie wyziera bak i osłona. Co gorsze wydaje się że to bak i osłona stanowią teraz ograniczenie kąta zejścia i są przez to podatne na uszkodzenia w terenie albo nawet w mieście na atak z tyłu przez jakiegoś nieostrożnego kierowcę.
Jednocześnie widać że nad bakiem pojawiło się sporo miejsca po bodylifcie. Czy ktoś z forum badał praktycznie albo teoretycznie możliwość podniesienia baku i osłony o paręnaście cm w górę?

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pn cze 20, 2011 3:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
miałem bodylift +6 cm i tyle samo podniosłem bak z osłoną tylko trzeba było mocowania w ramie poprzerabiać i łapki przy osłonie poskracać ale da się

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn cze 20, 2011 3:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Da się, ja baku nie podnosiłem (i chyba nie podniosę), ale jak napisał kolega, napewno się da

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn cze 20, 2011 3:27 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Simca ma podniesiony :wink:


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 12:15 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Robsik pisze:
Simca ma podniesiony :wink:


Mam 8)

Da się, pod warunkiem ze masz dostęp do spawarki i chęci. Trzeba skrócić "łapki" trzymające bak o wymiar bodylifta. W sumie nic trudnego a efekt robi wrażenie (widać cały most, patrząc z tyłu). I VITARA od razu ładniej wygląda. :mrgreen:

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: wt cze 21, 2011 11:13 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Z tylnej belki wyciąć całkowicie mocowania, przewiercić belkę na wylot,dać dłuższe śruby,skręcić.
Od przodu obciąć tak jak Simca pisze.Bak pójdzie jakieś 3-4cm do góry.
Co do osłony to w starszych typach były montowane w te same otwory co zbiornik.
W nowszych osłona trzyma się w jednym miejscu (chyba) z prawej strony do ramy.
Przy okazji osłonę wzmocnić, zabezpieczyć przed korozją bo błota wchodzą tam całe kilogramy.

@Simca - lans musi być... :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lip 18, 2011 5:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dziś dołączam do grona forumowiczów z podniesionym bakiem w Vitarce ;)
Podniosłem bak nad tylną belkę, więc wyszło ponad 3", jakieś 8cm. Poradziłem sobie bez spawarki i bez wycinania tylnych mocowań.

W tylnej belce na wylot przewierciłem otwory fi10 - od góry, dzięki czemu oszczędziłem mocowania. Trzeba było wiercić pod minimalnym skosem bo wiertarka za gruba i buda przeszkadzała żeby prosto wywiercić. Bak przykręciłem do górnego otworu w belce za pośrednictwem małego prostokątnego kawałka blachy 3mm, minimalnie wygiętego żeby trzymał poziom. Śruby nie mogą być za długie, ja użyłem: 2szt M10x25 + 2szt M10x60

Z przedniej belki oba mocowania wyciąłem całkowicie, rzez trzeba było ładnie wyrównać żeby żadna reszta spawu nie wystawała. Przewierciłem belkę na wylot i zawiesiłem bak na długich śrubach M10x90.

Hint: wąż wlewu paliwa jest bardzo sztywny, warto nasadzić go na króciec jeszcze jak bak jest nisko, wtedy przy unoszeniu baku wąż nasuwa się sam, prawie bez wysiłku.

Osłony baku jeszcze nie zrobiłem.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pn lip 18, 2011 6:10 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Super!
A co z przewodem do filtra, wystarczyło go?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lip 18, 2011 7:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
NuVo pisze:
A co z przewodem do filtra, wystarczyło go?
Tak, przykręcałem go na samym końcu całej procedury i nie wyczułem żadnej konieczności jego naciągania, luz. Natomiast te 2 miedziane przewody paliwowe, trzeba było uwolnić z uchwytów przykręcanych do ramy i podgiąć delikatnie żeby patrzyły wysoko... To akurat zrobiłem na samym początku.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pn lip 18, 2011 8:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
:mrgreen: teraz wiem jak zrobię u siebie :idea:
podobnie ale zawsze inaczej :mrgreen:


Na górę
Post: sob lip 30, 2011 11:26 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
Przy takiej okazji podnoszenia baku warto by coś zrobić z kostką , która łączy przewody do pompy.
U mnie czasami te przewody nie stykały i był problem, kiedy wciskałem gaz to jej brakowało paliwa.
Wystarczyło odkręcić bak, przeczyścić styki w kostce i teraz jest super.
Szkoda, że nie pomyślałem o podniesieniu baku... może przy najbliższej okazji :wink:

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Post: ndz lip 31, 2011 10:10 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dźwigajcie,dźwigajcie a na trawersach będzie płacz ... :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn sie 01, 2011 11:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
ze niekorzystny rozkład mas??.... czy cos mu sie uleje?


Na górę
Post: pn sie 01, 2011 11:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
szkoda, ze u mnie tak mało trawersów :D
miękko w gaciach a nie płacz :lol:


Na górę
Post: pn mar 12, 2012 7:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Nie mogę nic znaleźć dlatego podpinam się tutaj. Przy bodylifcie ~50mm trzeba przerabiać coś pod maską? mocowania? np chłodnicy, itp?

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl