suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 11:01 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 10:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Z tego co piszecie wynika to czego się domyślałem wcześniej: Nie stać mnie na zabawę szybkościową. Auto dostaje niemiłosiernie w kość przy czymś takim.... czyli KOSZTA.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 10:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Hadek pisze:
vitką mozna go przeleciec około 100 8) z pełna trakcja.


I wlasnie dlatego postanowilem zamienic samiego na Vitke :D
Wiem ze 5 cm to max i wiecej nie chce podnosic. Masz racje ze wystarcza dobre amorki i bedzie zamiatac. Obcierac to raczej nie bedzie bo maxicorssy duze nie beda bo i po co 29 starcza

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 10:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Masmo pisze:
Z tego co piszecie wynika to czego się domyślałem wcześniej: Nie stać mnie na zabawę szybkościową. Auto dostaje niemiłosiernie w kość przy czymś takim.... czyli KOSZTA.


Jak Grasz w szachy to mózg tez dostaje niemiłosiernie w kość :roll:
Auto zawsze mozna naprawić a biłko w mózgu niestety nie regeneruje sie :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 10:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Ja tam zawsze z rajdu wracalem na kolach a koledzy z przeprawy czesto na lince wiec nie wiem gdzie bardziej katujesz auto ?

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 10:03 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
Cybm pisze:
Jak to mawia jeden moj znajomy jak do scigania to tylko bilsteiny...tylko cena lekko odstrasza...


każdy amor dostanie w dupę na ścigankach.
ja widziałem że działą i się sprawdza, Bartek Kręgielski na H3 tak rozgrzał Bilsteiny że nie można było się zbliżyć do koła, ale amor nie wybuchł ;)
a powyrywane trialmastery widziałem i na h3 i h6 i innych..
zresztą zielona Suzuka "pokręglowa" ;) zamieszkuje teraz w Brodnicy, więc mam do niej stały dostęp.

Cybm pisze:
ale zakladal teraz do jakiegos jimnego jakies amorki ze slowacji nie pamietam musze sie jeszcze dokladnie opytac w niedziele bedziemy testowac jamnika to zobaczymy jak robi...


zdaj relację koniecznie 8)

Cybm pisze:
podliftowac trzeba bo naprawde nisko siedzi...ja mysle jakies 5cm wtedy nie chrzanisz katow i nie trza duzo przerabiac i wedlug mnie starczy. budy nie bede podnosil nie ma co mieszac ze srodkiem ciezkosci


dokładnie, dlatego ja jestem za opcją cięcie, lift budy to kosmetyka tylko i oprócz "wyglądu" po prostu nic nie daje.

Cybm pisze:
i klatke by trzeba bylo jakos madrze do tego skomponowac zeby tez nie przesadzic bo sie wywrotna zrobi. Ja mysle o takiej klatce jak mial karol w zielone Suzuce (kojarzysz, ten od zderzakow z czerska). A on teraz mota Jimnego do scigania zobaczymy co mu wyjdzie :D


no właśnie, jimny to chyba przyszłość, jedyne rozsądne autko z homologacją w miarę niskiej cenie. do T2 jak znalazł.
fajnie że Karol się zabrał - z jimniego coś naprawdę fajnego można zrobić, oby tylko zmoty nie zbudował zbyt wielkiej ;)
ale w zielonej to miał chyba pełną klatkę wewn.
ja myślałem o pałąku za siedzeniami na początek.
zgodnie z załącznikiem J i zawsze można ją rozbudować do pełnej.

Hadek pisze:
Co do zawiasu Calmini, zły pomysł, sprężyny wybuchna po kilku km o-esu


to zawias na skały a nie na nasze polskie upalanie.
pracuje ładnie, ale do "sportu" ani na nasze lokalne wyjeby się niestety nie nadaje ;)
a szkoda bo wbrew pozorom cały zestaw nie jest kosztowny.

Hadek pisze:
Wydaje mi się że lepiej zainwestowac w dobre amory , a zawias pozsotawic w standardzie+ 2".
Wiecej nie trzeba.


też uważam że więcej nie trzeba.
w jaki sposób chciałbyś uzyskać +2" ?

Hadek pisze:
Obcieranie opon mozna załatwic fleksem.


o to to właśnie 8)

Hadek pisze:
Vitke mozna niezle odciążyc, z tym ze mało będzie przypominała vitare.Pamietajmy o tym że im wiecej przeróbek fabrycznych podzespołów tym więcej kłpotu z homologacja a co za tym idzie koniecznośc stosowania dośc drogich rozwiązań.


dużego pola do popsiu nie ma, jeśli chcesz mieć auto zgodne z homologacją przynajmniej do T2. (art. 284)

Hadek pisze:
Wszystko ponad 2" zamorduje w sekunde przedni układ napędu.


więcej wg mnie nie potrzeba.

Hadek pisze:
Wiem z doświadczenia, mam taki krótki odcinek rmpst-wy, sami da rade maks do 60 km/h go pokonac,z czego połowa to w powietrzu, vitką mozna go przeleciec około 100 z pełna trakcja.


i właśnie o to chodzi... ;)
oczywiście mówimy o baja itp a nie max wyjebach jakie zdarzają sie nadal na rundach rmpst :?

Hadek pisze:
Niestety na standartowych amorach tylko raz w upalny dzien, pózniej juz amory mówia good bye


niestety jak wszystko stworzone do cywilnej jazdy :?

a z tym T2 to homologację w przypadku Suzuki ma jimny, GV i nowa GV ;)
chyba że V była wcześniej homologowana o czym nie wiem niestety.

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 10:07 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
Masmo pisze:
Z tego co piszecie wynika to czego się domyślałem wcześniej: Nie stać mnie na zabawę szybkościową. Auto dostaje niemiłosiernie w kość przy czymś takim.... czyli KOSZTA.


prawda jest niestety taka, że wszystko kosztuje, chyba że robisz przeróbki drutem i silikonem.
a czy przeprawówka, czy "szybkościówki" czy nawet turystyka off-roadowa po prostu kosztuje...

Hadek pisze:
Jak Grasz w szachy to mózg tez dostaje niemiłosiernie w kość :roll:
Auto zawsze mozna naprawić a biłko w mózgu niestety nie regeneruje sie :lol:


nic dodać, nic ująć ;)

Cybm pisze:
I wlasnie dlatego postanowilem zamienic samiego na Vitke :D


bo samurai jest po prostu mniej stabilny i telepie ;)

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 1:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
czaykowski pisze:
Masmo pisze:
Z tego co piszecie wynika to czego się domyślałem wcześniej: Nie stać mnie na zabawę szybkościową. Auto dostaje niemiłosiernie w kość przy czymś takim.... czyli KOSZTA.


prawda jest niestety taka, że wszystko kosztuje, chyba że robisz przeróbki drutem i silikonem.
a czy przeprawówka, czy "szybkościówki" czy nawet turystyka off-roadowa po prostu kosztuje...


Oczywiście że jesli chcesz wygrywać to są zawsze są koszta, ale chyba grzanie z gazem do dechy przez wyjeby bardziej niszczy niż próby wolnego przejechania w miarę do tego przygotowanego auta przez trudny odcinek. Są koszta i koszta. Na parę tys./rok to jeszcze wysupłam ale parędzisiąt już nie.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 1:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
Masmo pisze:
Oczywiście że jesli chcesz wygrywać to są zawsze są koszta, ale chyba grzanie z gazem do dechy przez wyjeby bardziej niszczy niż próby wolnego przejechania w miarę do tego przygotowanego auta przez trudny odcinek. Są koszta i koszta. Na parę tys./rok to jeszcze wysupłam ale parędzisiąt już nie.


jakie wygrywać ?
koszty generujesz poprzez chęć głębszego poznania tematu.
w przeprawówce to zawias, wyciągarki, zderzaki, 100% blokady itp szpeje.
oprócz przygotowania auta są tez przecież inne koszty.
nie jest moim zadaniem porownywanie tego, ale koszty wg mnie są zbliżone, nawet przy podejsciu lajtowo-lamersko-amatorskim jakie mam np. ja.
a niszczenie auta to naturalna kolej rzeczy. i tu dyskusja nie ma wg mnie głębszego sensu.

temat rzeka. :mrgreen:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 3:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
O tym jimnym dam znac zobaczymy w niedziele jak to chodzi. Co do Karola Jimnego to masakra...zalozyl jakas zawieche (nazwa mi wyleciala teraz) i nie da sie tym jezdzic :shock: Wogole nie klei podloza...mozna zaliczyc boka na zakrecie przy predkosci 40 km/h...wiec mysli co tu teraz wykombinowac...

Wygrywac to mozna ale male rajdziki gdzie wszyscy jezdza autami za podobna kase a nie autami gdzie sama zawiecha ohlinsa kosztuje 20 tys zl.....

A Ty Czaykowski moze znasz tego goscia od Vitary z H3... ?? Ja go pozniej spotkalem na jastrowiu i w chojnicach na zlocie. Na imie ma chyba Grzechu on gdzies tam z Twoich stron jest....Ciekawy jestem jak on mial zrobiona ta Vitke...Bo teraz juz jezdzi Toyota....

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 8:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
okolice Kartuz, to nie moje strony - a przynajmniej z Kartuz są blachy w tej V.
mogę popytać jak Ci zależy - to mały kraj, można namierzyć gościa :wink:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 12:32 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
No bylo by milo...wiesz gosc sie troche scigal Vitka wiec na pewno ma jakies doswiadczenie i moglby pomoc....

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 6:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
poszło na pw 8)

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 10:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Sławek zrobił mi zawias calmini.pl i zamontował kupione dodatkowo Bilstainy B6 (uparłem sie choć Sławek nie był przekonany) i.....
Auto jest naprawde twarde. Przód nieprzyjemnie podskakuje przy codziennej miejskiej jeździe. Żona mnie nie lubi za to :wink: :lol: ale....
W terenie można pruć z gazem w podłodze po takich dziurach że szok... Auto się prowadzi dużo lepiej niż na seryjnym zawieszniu mimo braku stabilizatora i lifcie grubo powżej 10 cm. Myślę że nie macie racji że zawias +3" Calmini nie będzie robił w szybkościówkach. Wystarczy dodać odpowiednie spreżyny i sportowe amory. Sławka tył w takiej jeździe sprawdza się świetnie. Trzeba tylko zminić amory przednie.
Zawias +2" moim zdaniem będzie na polskie warunki za niski. Niektóre koleiny będą nie do przejechania. Pamiętajcie o niskiej ramie Vitary. To nie Smuraj czy Jimny.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 11:11 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
Masmo pisze:
Myślę że nie macie racji że zawias +3" Calmini nie będzie robił w szybkościówkach. Wystarczy dodać odpowiednie spreżyny i sportowe amory. Sławka tył w takiej jeździe sprawdza się świetnie. Trzeba tylko zminić amory przednie.

to rzeczywiście dużo z tego zawiasu calmini zostanie ...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 11:14 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
czaykowski pisze:
Masmo pisze:
Myślę że nie macie racji że zawias +3" Calmini nie będzie robił w szybkościówkach. Wystarczy dodać odpowiednie spreżyny i sportowe amory. Sławka tył w takiej jeździe sprawdza się świetnie. Trzeba tylko zminić amory przednie.

to rzeczywiście dużo z tego zawiasu calmini zostanie ...

Zostaną wahacze, sierżant, obniżenie mostu wszystko co prowadzi koła. W Calmini amorów przednich i tak nie masz....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl