suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 25, 2012 10:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Oj ja też, ale to jeszcze nie teraz, bo czasu nie ma na montaż :wink:


Na górę
Post: czw sty 26, 2012 3:39 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw sty 12, 2012 9:09 pm
Posty: 5
to zadam jeszcze raz to pytanie. Czy do liftu na tył z podkładką gumową 4,5 cm i amorkiem od bmw e30 lub e36 bedę musiał dawać dystanse na wał i sierżanta????


Na górę
Post: czw sty 26, 2012 4:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Przy tak małym lifcie nie są konieczne lecz ja dla świętego spokoju bym dał, bynajmniej po to aby sworzeń sierżanta pracował w pozycji zbliżonej do seryjnej.


Na górę
Post: czw sty 26, 2012 4:49 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw sty 12, 2012 9:09 pm
Posty: 5
wielkie dzięki za odpowiedź ale liczę że ktoś mi jeszcze potwierdzi tą informację


Na górę
Post: czw sty 26, 2012 8:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
ale co potwierdzac??
maly lift ( do 2 " ) - nie wymagane lecz zalecane
duzy lift musi byc....

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 12:59 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
No mi już ręce opadają bo za "nowym" razem są takie same pytania :roll:


Nuvo co Ty na to, zrobię dokładne opisy i zdj przy lifcie 2 i 3" a Ty to przykleisz?
A każdy następny który zada powtarzające się pytanie dostanie bana :lol: :lol: :lol: żarcik :P


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 9:56 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Robsik pisze:
No mi już ręce opadają bo za "nowym" razem są takie same pytania :roll:

Mialem napisac to juz dawno ze podziwiam Ciebie ze chce sie jeszcze Tobie pisac co i jak z liftami.
Wszystko jest napisane na forum, tylko "nowym" nie chce sie uzyc funkcji szukaj.
Jak by tak dobrze moderatorzy poprzycinali tematy to podejrzewam ze 1/3 poszla by do kosza :wink:

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 10:21 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Robsik pisze:
Nuvo co Ty na to, zrobię dokładne opisy i zdj przy lifcie 2 i 3" a Ty to przykleisz?
A każdy następny który zada powtarzające się pytanie dostanie bana :lol: :lol: :lol: żarcik :P



Nie ma problemu Robert ale Ty robiłeś tylko 2.0? Czy 1,6 też?
Tylko opisz to najdokładniej i najprościej jak się da, bo większości się nie chce szukać, czytać a co dopiero samemu pomyśleć... :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 1:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lis 02, 2011 4:38 pm
Posty: 353
Lokalizacja: Barwałd koło Wadowic
zolw84 pisze:
to zadam jeszcze raz to pytanie. Czy do liftu na tył z podkładką gumową 4,5 cm i amorkiem od bmw e30 lub e36 bedę musiał dawać dystanse na wał i sierżanta????


Wiem ze zrobisz jak bedziesz uwazał ale osobiscie odradzam gumowe podkladki jesli juz to te poliuretanowe sa lepsze :)
Gumowe sie dziwnie zachowuja po zakretach cos jest autko jakos dziwnie niestabilne ale znow te poliuretanowe maja jesli sie nie myle 5 cm a nie 4,5cm.
Takie tylko moje obserwacje.

_________________
Grandziara 2.0 16v Cabrio vel Żabka


Na górę
Post: pt mar 09, 2012 11:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
jest jakaś "odczuwalna" różnica w jeździe na amorach gazowych a olejowych ?
miałem wcześniej olejowe , teraz kupiłem nowe lecz nie dogaliśmy sie w sklepie i przyszły znowu olejówki a chciałem gazowce :wink: niechcąc czekać dłużej wziąłem je , omega kombi i ma otwór na dole 10mm , nie tak jak niektórzy pisali że 15mm :wink:

Zdjęcia

musiałem przedłużyć o 2cm te mocowania bo amor za długi był o tyle , czy może on trochę ocierać na dole o te mocowania ? bo po spawaniu tak się ustawiły i amor lekko ociera w czasie jazdy , nie wiem czy to odginać czy zostawić ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 8:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Obniżyłeś dolne mocowanie. :shock:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 8:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
i to o ile obniżył :shock: to chyba dosyć kiepski pomysł

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 10:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
To mocowanie już seryjnie jest za nisko, teraz to masakra. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 11:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
co miałem narazie zrobić do tych sprężyn ? dziury zostawiłem więc jak będą dłuższe sprężyny to się da amora jak seryjnie był i przedłużenia się upier.. , u góry nie mogłem przerobić bo budy nie liftowałem i nie było tyle miejsca , 2cm niżej to nie robi narazie (wydaje się ze nisko ale od dziury do dziury są 2cm i zostawiłem tych blach więcej żeby nimi trzeć a nie amorem) :wink: a jak w terenie się to upier... to wtedy dam odrazu inne sprężyny . tak jak teraz to jest optymalnie :wink: na wykrzyżu sprężyna się luzuje na jakieś 0,5cm ale nie lata na odboju tylko na tym "gnieździe" .

Podpowiedzcie jakie dać sprężyny by były idealne do amorka (59cm) od omegi , i żeby liftowały vitę o te 10cm . tylko czy seryjny sierżant wytrzyma taką długość amora ? bo po przedłużeniu mocowań o 2cm i wtedy sprawdzałem to sierżant był już na maxa wygięty i trzymał most że już niżej nie chciał (mam dystans 4cm ale prosty bez przesunięcia)

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 8:04 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
ja miałem coś koło 10 cm dłuższe springi z tyłu,poźniej doszedł lublin (ten dłuższy :mrgreen: ) i tak przez jakis czas. potem PAJĘCZNO no i pózniej dopiero dystans na wał, po jakimś czasie pod sierściucha :wink: i jakos to hulało :mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl