suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt sty 13, 2012 10:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
glowna przyczyna banana jest spory kat wahacza przy liftowanym aucie, mozna sie poratowac przerabiajac dolny wahacz lub go wymieniajac,
ale sporo zameiszania robi tez zab na sprezynie, jak zauwazyliscie sprezyna ma uskok jednego zwoja, zciecie go na plasko lub zastosowanie dystansa z USKOKIEM rozwiazuje sporo problemow, poniewaz gorne gniazdo sprezyn w viatrach jest wlasnie plaskie, bez uskoku jak w wahaczu i w moscie

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt sty 13, 2012 11:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
to ściąć uskok górnego zwoja i dać te gumy co były ? czy olać gumy i cięcie , czy olac gumy i tylko ściąć go ? :mrgreen:
A czy ścięcie nie osłabi sprężyny ?
moja stara pękła ale trzymała się jeszcze , jechałem dalej z 5km i jebła o kolejny zwój no i wypadła...

Napiszecie czy robić coś czy nie , i czy wgl. taka sprężyna tyle zwoi jest dobra do vity ?
raczej nie będę przerabiał wachaczy , może kiedyśś kupię calmini .
Jeśli taka sprężyna jest ok to biorę drugą i wstawiam żeby były dwie takie same w przodu .
Odboje są ok ?

Aha i czy dostanę w sklepie takie gumy nad sprężynę jak były oryginalnie ? czy dorobić takie coś z czegoś ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pt sty 13, 2012 11:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
wedlug mnie jest chyba troche za duzy banan (u mnie jest mniejszy ale ja mam od w124 obciete o 1,5 zwoja)
gumy na pewno musisz dac do gory nad sprezyne, na dol nie polecam ( i tak jest plytkie gniazdo sprezyny)
jezeli bedziesz ucinal to staraj sie zeby nie zagrzala sie za mocno ( choc to i tak bedzie zmieniona charakterystyka na 3 cm po luku- czyli nic :) )
co do uskoku to jezeli dajesz gumy z wycieciem to nie musisz ciac sprezyny,
ostatnie twoje pytanie- czy te springi beda ok?? hmmm, nawet nie wiadomo od czego sa... :) ale jezeli przod ladnie pracuje, nie jest zbyt twarda to ok (jak bedzie za mieka to sidzie bardzo szybko ale za to wykzyrz z poczatku bedzie duzy) chyba tyle na razie :)

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pt sty 13, 2012 11:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
jak dam te podkładki co wyrównają górę to bedzie chyba trochę wyżej jeszcze vita stała a tego nie chcę , więc przytnę i dam te gumy co były da sie dostać takie gdzieś ? zastanawia mnie tylko to że na tej sprężynie co ma mniej zwoi gumy nie wybiło a też jest zwój wystający , a ta co ma więcej zwoi wybiła gumę... chyba nie zgniata się tak że wszystkie zwoje się już stykają ze sobą :mrgreen: ogólnie macie też tyle zwoi co teraz umnie widać na zdjęciu ?

Pracuje dobrze dośc miękko ale to przez to że amorki mówią powoli doo widzenia...

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: ndz sty 15, 2012 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
ilosc zwoi nie mowi o twardosci a skoku... :) w kazdym badz razie jezeli ta z mniejsza iloscia ci nie siada to zaloz druga taka - bedzie lepiej pracowac na delikatnych wykrzyzach

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pn sty 16, 2012 9:53 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zacznij od powolnego zciecia uskoku, podkladek takich nie dostaniesz cieniutkich, nie przegrzej sprezyny

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn sty 16, 2012 7:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
Ok przytnę , tylko dać jakąś gumę u góry ? czy zostawic niech se lekko skrzypi ?

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: pn sty 16, 2012 9:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
jezeli taka dopadniesz to bedzie na pewno lepsze, ale bez tez sie da jezdzic

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl