suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
Post: czw mar 05, 2015 9:07 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lip 24, 2013 10:31 am
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków
........a może springi oryginalne Mercedesa do 124 (300 D) ? Cena może będzie wysoka, ale jakość również wyższa ? Moje auto lekkie nie jest. Winch, zderzak stalowy i kierowca (115kg). :(


Na górę
Post: pt wrz 30, 2016 7:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt kwie 26, 2016 9:59 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: 1.6 8v
Model: Vitara Cabrio
Rok prod.: 1991
Pytanko: wsadzam wlasnie Lesjofors wzmacjane 300TD o numerach seryjnych podanych w temacie ........13. Przód z wyciagarka 42 kg + zderzak stal 15-20 kg. Czy musze je przycinac? Obecnie wlozylem juz na strone kierowcy i jest mocno wygieta sprezyna;/ lift radzika i sprezyna ulozona wg inst. radzika.


Na górę
Post: czw lis 03, 2016 8:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 21, 2016 5:48 pm
Posty: 56
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
U siebie uparłem się, żeby zapakować je w całości. Udało się to co prawda zrobić, ale nie ma wtedy mowy o pracy zawieszenia w jakikolwiek sposób. Skróciłem je niecałe dwa zwoje, mam Longa V6, a mimo to jak stanę na zderzaku sprężyny praktycznie się nie uginają. Z tą wiedzą zdecydowałbym się na te z lżejszej wersji silnikowej. Przejechałem na nich jakieś 8000km, tył osiadł, a przód nadal betonowy.


Na górę
Post: wt lis 22, 2016 12:12 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 18, 2016 7:28 pm
Posty: 5
Silnik: 1.9 D
Model: Hard Trop 1.9
Rok prod.: 1996
Witam...W tą sobotę przymierzam się do założenia Lesjo 4056810.obecnie są sparingi z gv 2,5V6 i dystans 4cm.vicia 1.9d z wciągarki Vinci 1200 i płyta pod silnik...prosił bym o pomoc czy niezrobie jej krzywdy bo obecnie fajnie leży i prześwit jest dobry ale jest za twardo i prawa strona (pasarzera)siada bardziej o 3cm:( proszę o pomoc i jak zrobić żeby było równo i zawieszenie pracowało w miarę miękko...

_________________
Grześ 5
Vicia 1.9 Hard Elegancko i Dostojnie


Na górę
Post: wt gru 06, 2016 11:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt kwie 26, 2016 9:59 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: 1.6 8v
Model: Vitara Cabrio
Rok prod.: 1991
Lesjofors wzmacniane z 300 TD montowane 2 mies temu, bez podcinania, krótka vitara, wnioski:

1. Nie upchniesz ich bez sciagacza lub podnosnika kolumnowego.
2. Sprezyny byly wygiete ale sie juz troche uklepaly, mimo to komfort zaden bo sa za twarde, innymi slowy nie nadaja sie, sa do d.....
3. Dodam ze auto ma zderzak stalowy i wyciagarke i oslone mostu.

Wczesniej mialem sprezyny od Radzika gdy nie mialem wyciagarki i zderzaka i tez byly dla mnie po 3 miesiacach nadal twarde, dla mnie sie nie nadaja.

Jezdzilem kilkoma terenowkami i tak twardego zawieszenia w zadnym nie bylo nawet swiezo liftowanym.

Moje zdanie: Jak chcesz miec dobrze to uzbieraj kase (nawet tylko na przód) na Dobinsons, rough country 3' i daj podkladki 1' bedzie git.


Na górę
Post: śr gru 07, 2016 8:52 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 23, 2013 5:28 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
Po wymianie na lovellsa + podkladka bylo juz akceptowalnie. Probowalem pojezdzic szybciej po wyjebach i na prawke przod inaczej pracowal i nie byl taki sztywny i nie dobijal zwoj o zwoj niemalze. Do tego kakis dobry amor i powinno byc suer jak na vitare

_________________
Masz problem ze swoim TDI - zapraszam http://www.vag-serwis.pl
była 1.6 16v -> http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=12150 obecnie 8v na ruskich częściach


Na górę
Post: sob gru 10, 2016 9:40 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 18, 2016 7:28 pm
Posty: 5
Silnik: 1.9 D
Model: Hard Trop 1.9
Rok prod.: 1996
To ja już teraz nie wiem...dołożyłem sprezyny narazie na bok i myślę nad tymi dobinosami ale wolał bym coś bez podkładek żeby wykzyrz był większy...niema ktoś pomysłu na wrzucenie całe sprezyny w normalnej cenie...moze jak te z 300d wzmacniane sa twarde to te zwykle z 300d...jak założyłem wersję z benzyny to mi koła tarly o nadkole:)Pomocy bo sezon się zbliża wielkimi krokami:)

_________________
Grześ 5
Vicia 1.9 Hard Elegancko i Dostojnie


Na górę
Post: pn sty 11, 2021 10:39 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Lesjofors 4056827 - do 2.0 V6 Long z wyciągarką i stalowym zderzakiem ok?


Na górę
Post: pn sty 11, 2021 11:11 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Jak są to od mercedesa 123 124 to podpasują ale chyba 1 zwój trza uciąć. U mnie jest lekki banan


Na górę
Post: pn sty 11, 2021 1:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Tak od W124 3.0D - ktoś wie dokładnie ile zwojów trzeba uciąć, żeby nie wyciągać drugi raz tych sprężyn?


Na górę
Post: pn sty 11, 2021 4:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
To nie tak prosto stwierdzić bo sprężyny po czasie klapną. Jak dotniesz tak, żeby od razu było dobrze na wysokość, to po kilku wyjazdach w teren będzie za nisko.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr sty 13, 2021 2:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Od której strony ucina się sprężynę?


Na górę
Post: czw sty 14, 2021 12:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
W środku :mrgreen: Wydaję się że od bardziej sterczącej strony.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl