suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 11:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 27, 2012 7:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
zax pisze:
Dziś zaliczyłem nieudane podejście z wsadzaniem springów za pomocą ściągaczy :mrgreen:
Jestem leniwy i nie chciało mi się odkręcać niczego poza stabilizatorem.
Czy komuś w ogóle udało się wsadzić springi od mesia za pomocą ściągaczy nie wyciągając nawet półosi? :roll:
Nie jest to chyba możliwe z głupiego powodu chociażby odbojów, nie?


Druga sprawa nawet jak Ściśniesz Je na MAX to i tak będzie miała 18-20 cm wysokości :shock:

Rozkręcaj Rozkręcaj dla Własnego bezpieczeństwa :mrgreen:


Na górę
Post: pt kwie 27, 2012 8:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Ja mam pewien patent wspomagający wkładanie sprężyny. Fakt że półosie muszę luzować, ale sprężynę ściśniętą ściągaczem układam w miejscu na które ma trafić i wciągam ją na miejsce pasem transportowym - grzechotką będącą częścią pasa. Sprężyna sama wskakuje tam gdzie być powinna.

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: pt kwie 27, 2012 9:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
danthe pisze:
Najmniej procochłonny sposób to odkręcic 3 śruby sworznia przy wahaczu (i stabilizator jeśli masz go jeszcze).
Wtedy masz wahacz luzem i możesz próbować szczęścia. Niestety bez ściągaczy będzie trudno i niebezpiecznie.

Mam 2.0, a zatem mam kute wahacze, wiec odpada ta metoda.
Bede musial odkrecic dwie sruby od amora (zwrotnice), wyjac polos i dopiero wsadzac springi.
Bedzie tzw dlugi weekend, to sie porobi :p

A te pasy transportowe to gdzie wkladasz? ;)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt kwie 27, 2012 9:55 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
zax pisze:
Mam 2.0, a zatem mam kute wahacze, wiec odpada ta metoda.
Bede musial odkrecic dwie sruby od amora (zwrotnice), wyjac polos i dopiero wsadzac springi.
Bedzie tzw dlugi weekend, to sie porobi :p


Też mam 2.0, ale już mam normalne wahacze :)

zax pisze:
A te pasy transportowe to gdzie wkladasz? ;)


A to nie ja...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 9:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dziś wyjechaliśmy Vką z garazu przód zrobione 300D wsadzone podcięte o 1 zwój na 30 " kołach 38 cm do ramy ile to usiądzie ? bo póki jeszcze most nie wsadzony można wyciągnąć i podciąć jeszcze.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt maja 01, 2012 9:05 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Jak byś pytał o krótką 1,6 16V, to bym Ci pokazał zdjęcia, ale w longu z V6 pojęcia nie mam.
Pojeździj po dziurach trochę, niech się ułożą, wjedź na wykrzyż z jednej, z drugiej, niech chwile postoi, coś tam już klapnie.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 12:33 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 28, 2009 8:42 pm
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
Silnik: G16B
Model: Long 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Ćwiczył już ktoś z tymi podkładkami? Założyłem u siebie sprężyny od 300d i bez mostu i zderzaka masakrycznie wygięte są te springi, nie wyleci przypadkiem albo nie pęknie?


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 1:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
mi jedna nowa pękła... czy przez to że wygięta??? tego nie wiem... wylecieć nie wyleci... czasami może obcierać o amortyzator lub naciskać na przedni zacisk hamulca co skutkuje brakiem hamulców i trzeba przypompować kilka razy (głównie się to robi przy skręcaniu w prawo, dodam że ogranicznik skrętu mam wykręcony na maxa :D)

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 11:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
bart_ol pisze:
Ćwiczył już ktoś z tymi podkładkami? Założyłem u siebie sprężyny od 300d i bez mostu i zderzaka masakrycznie wygięte są te springi, nie wyleci przypadkiem albo nie pęknie?


Spróbuj tego sposobu ( nie jedne sprężyny tak zakładałem)

Obrazek

Powinno to zlikwidować objawy, które wypisał sebahabit:

sebahabit pisze:
mi jedna nowa pękła... czy przez to że wygięta??? tego nie wiem... wylecieć nie wyleci... czasami może obcierać o amortyzator lub naciskać na przedni zacisk hamulca co skutkuje brakiem hamulców i trzeba przypompować kilka razy (głównie się to robi przy skręcaniu w prawo, dodam że ogranicznik skrętu mam wykręcony na maxa :D)


PS.
Tak z ciekawości jakiej firmy była ta nowa sprężyna co pękła?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 11:14 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Ja bym tak nie jeździł ! :shock:
Obrazek

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt maja 22, 2012 11:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
radzik071 pisze:
Ja bym tak nie jeździł ! :shock:
Obrazek

Ładnie się ułożyła...
To kiedy u mnie wkładamy nie cięte? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob maja 26, 2012 6:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
radzik071 pisze:
Tak z ciekawości jakiej firmy była ta nowa sprężyna co pękła?

była właśnie firmy LESJOFORS tylko była od 2.4 benzyna czy coś takiego

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn kwie 01, 2013 9:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A mi strzeliła sprężyna rd1102 Kayaba (300 D) Niby to dobra firma a niewytrzymała :mrgreen:Zamówiłem juz takie same

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 12:48 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn mar 04, 2013 6:12 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Słopnice/k.Limanowej
ja dzis zakładałem nowe od 300D podciete o 1.5 zwoja i oprocz odkrecenia górnego mocowania amorka i stabilizatora nie odkrecałem nic :D brecha i ogien oczywiscie asekuracja 2 osoby z pierwsza był problem jak obczaic aby było dobrze jednak nr 2 poszła bez problemu sciagacze nie wchodziły to po zastosowaniu umiarkowanej siły dało sie zrobic bez sciagaczy ale z dwoma brechami :D moze nie konwencionalne i niebezpieczne po czesci ale zdało egzamin .

a co do tego ze czasami pękną nic dziwnego najlepsze potrafia pęknąć :D


Na górę
Post: śr kwie 03, 2013 12:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
To że czasem sprężyny pękają wiem doskonale, zwłaszcza jak jeździ się w większości po za asfaltem, choć i w nim niejednokrotnie można wpaść w dziury, których w naszych pięknych drogach jest pod dostatkiem :mrgreen:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl