suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:20 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt mar 06, 2012 10:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
I ja o tym myślałem.
Nawet pomiary robiłem...
Ale ja myślałem o mostach pajero 3 z seryjnymi blokadami(tył) i mocnymi półośkami :wink:


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 10:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Ja sobie gdybałem nad napędem z froty, głównie przez łatwą dostępność egzemplarza do obmacania - grucha w moście po koszernej stronie:
http://i11.ebayimg.com/02/i/001/2a/e0/a458_35.JPG

tylko przy takich rzeźbach to już swap całego zawieszenia razem z wahaczami i zwrotnicami by raczej trzeba uskuteczniać, do tego rzeźba w ramie mocna. I pewnie przy wielu tylni most też przekładać żeby się zgadzały przełożenia, o szerokości czy takich samych felgach nie wspomnę :)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 11:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Ja bym po prostu patrzył od razu do przodu.
Nie wiem jak w takich fotach z blokadami ale seryjnie były chyba czasami tylko LSD.
W pojarkach są i 100% i LSD półośki z tego co czytałem na prawdę mocne jak i cały układ.
Most tylny-konstrukcja własna zachowująca prześwit jak w niezależnym ale byłby dalej to sztywny most-ktoś taki do jeepa zrobił na dużym forum ale nie wiem czy to już jeździ.


Wszystko warto robić jak jest to przemyślane, ale tak naprawdę dobrze zmotane przednie zawieszenie Vitary pozwala na dużo, do tego jeszcze duży wykrzyż z tyłu i śmigamy wokół Patroli :wink:


Na górę
Post: wt mar 06, 2012 11:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
Widziałem ten patent z sztywnym zrobionym z IRS , wg znawców ciężko zrobić to sztywno, gość to sklecił ale nie upalał...

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: śr mar 07, 2012 6:19 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Niedzwiadz pisze:
Ja sobie gdybałem nad napędem z froty, głównie przez łatwą dostępność egzemplarza do obmacania - grucha w moście po koszernej stronie:
Obrazek



Ujnia się robi w tym momencie z przełożeniami.
Jedynie pajero II ma 4,875 co mogłoby być ostateczną alternatywą dla takiego rozwiązania w vitarze.
Wtedy trzeba by też założyć w tylnym moście takie przełożenie. No i tracimy 0,25 z przełożeń a zyskujemy most wytrzymujący ileś tam cali a ewentualny zakup to 1/3 ceny mostu GV. Jedyna wada taka że półmost pajero jest niekoszerny i trzeba by go odwrócić, przerobić śruby od oleju,mocowanie i pewnie coś jeszcze.
Zdaje się że rura w której siedzi półoś jest odkręcana ale z tego co się orientowałem to nie jest zamienna stronamibo rozstaw śrub jest inny. Chyba że ktoś to macał i się wypowie.
Chciałem od taty wyrwać most z pojarki na testy ale mnie pogonił z tym pomysłem :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr mar 07, 2012 6:36 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
A propos podwójnego ifs-a tutaj jest całość:
http://www.zukiworld.com/month_050106/f ... ontend.htm

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 7:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
no ale dalej ten prześwit :?
a nie lepiej coś ala UNIMUG :mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 5:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
zwolnice?? to moze byc dopiero ciekawe

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 6:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Unimog - Laplander tylko cena i waga powala :mrgreen:
Ale za to same zalety od Laplandera 3 rodzaje przełożeń , nie do zepsucia nawet 300 KM BMW na 35" Soimexah , a najważniejsze prosta blokada pneumatyczna .


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 7:41 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jest jeden facet który na bazie mostów vitary zrobił zwolnice własnej konstrukcji.
Z tego co mi wiadomo jako jedyny w kraju.
Nie, nie dam Wam namiarów bo i tak was nie stać a nawet jak Was stać to on Wam tego nie zrobi. :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 8:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Myślę, ze co najmniej połowa forumowiczów wie o kim mówisz :D
A temat zszedł na psy :lol:


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 9:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ano zszedł na psy, bo nikt kto ma "normalną" wiedzę z zakresu mechaniki i przeciętny portfel raczej się tego nie podejmie.
Chyba...
:roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 11:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
na ostatniej sobolewiadzie była fajna vitara ( znaczy tył był od vitary ) :lol:
http://sobolewiada.pl/galeria-sobolewia ... ig&id=1920

NuVo wiemy o kim mówisz i chyba idziesz w jego ślady :D pickup już jest czekamy na zwolnice

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pn mar 12, 2012 7:49 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie, nie. Za cienki w uszach jestem żeby iść w jego ślady, choć nie powiem że moim osobistym guru to on jest :mrgreen:
Zwolnicami bym nie pogardził. :wink:

No ale temat jest o wahaczach w końcu.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 10:51 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Myślałem długo o 2 wahaczach
Długo też myślałem, żeby zrobić z nich most..
Okazało sie, że nie byłem pierwszy :wink:
I chyba będę niedługo robił coś takiego na przód do Toyoty 4runner.
Jak wyjdzie to się zabiorę za vitarę. ale to na pajęczno 2013 :wink:
Obrazek

Tylko skąd ja wezmę 8 rąk, żeby to wszystko zrobić :D

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl