suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 5:47 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 12, 2008 5:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Mierzył ktoś może jaki jest skok tylnego i przedniego w Vitce ??
Moze ktoś miał wyciagniete i dokonał takiego pomiaru...albo ma wyjęte i mógłby zmierzyć.

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2008 5:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 9:33 pm
Posty: 85
Lokalizacja: CHEŁM/lubelskie
przedni ma 17-18cm
nieprzezabiane przednie zawieszenie ma dobicie ok 5-6cm( w tym 4cm to odkształcenie odboju)

_________________
vitara 3d kl71-30" ,wahacze rurowe-mojej roboty,tarcze tył,wyciągarka escape evo,stalowe zderzaki
T:502092084


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2008 10:49 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Przód:
Obrazek

Pozycja min wystaje 0,5 cm, max wystaje 16,5 cm czyli 16 cm skoku.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 10:51 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli dobrze pamiętam, gdzieś na stronce były pomierzone tylne.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 11:51 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Dzieki chlopaki :)

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 12:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Cybm pisze:
Dzieki chlopaki :)

A zdradzisz co tam kombinujesz :?: :mrgreen:
Jakiś nie seryjny amor kombinujesz???

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 12:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
No tak wlasnie patrze ze jesli chodzi o przednie amorki do Vitki to bieda...ciekawie zapowiadaja sie oldman emu...cena wysoka ale kumpel teraz zaklada do siebie teraz caly zestaw oldmana wiec zobaczymy jak to robi...

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 12:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Cybm pisze:
No tak wlasnie patrze ze jesli chodzi o przednie amorki do Vitki to bieda...ciekawie zapowiadaja sie oldman emu...cena wysoka ale kumpel teraz zaklada do siebie teraz caly zestaw oldmana wiec zobaczymy jak to robi...

Wydaje mi się że kostrukcja zwieszenia a przede wszystkim krótkie półosie uniemożliwiają uzyskanie większego skoku, więc nic nie zyskasz dłuższym amorem w porównaniu do seryjnego amora i dystansu. I tak most musisz opuścić jak chcesz większy lift zyskać. Amortyzator seryjny chowa się prawie do końca i tu nie ma problemu. Polecam Ci B6 :!: Amor ma idealną do szybkiej jazdy charakterystykę. Ja mam dodany do mocowania górnego dystans 6 cm i oczywiście opuszczony most tak nisko jak się da. Moja sprężyna jest dość wysoka, ale do szybkościówki można by wrzucić niższą i o progresywnym działaniu (też np od MB W124). Stawiałbym na lift rzędu 7-8 cm do rajdów szybkościowych i oponę 235/75R15 lub 30" na odsadzonej feldze (np ET)-20. Natomiast tył daje dużo większe możliwości polepszenia skoku, ale też wrzuciłbym sierżanta i wahacze na wzór Calmini.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 12:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Nie nie skoku nie zamierzam uzyskiwac wiekszego bo i po co....tak tylko bylem ciekawy ile go jest. Liftu chce zrobic ok 5-6 cm wtedy chyba nie bede musial opuszczac mostu co ? Opony do szybkosciowki to 235/75 wzupelnosci wystarczy. Sprezyny oczywscie beda od Merca na przod. Ale z tym przednim amorem to musze posprawdzac co lepiej robi...Generalnie old man jest bardzo miekki i zajefajnie wybiera dziury...ale moze byc zbyt miekki do szybkiej jazdy... B6 ponoc twardy jak cholera ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie sie nadawal. W niedzele bede mial okazje przejechac sie GV na B6 i Vitka na oldmanie wiec porownam i wtedy bede mial jasnosc :D A ile placiles za te B6 ??

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 1:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Cybm pisze:
Nie nie skoku nie zamierzam uzyskiwac wiekszego bo i po co....tak tylko bylem ciekawy ile go jest. Liftu chce zrobic ok 5-6 cm wtedy chyba nie bede musial opuszczac mostu co ? Opony do szybkosciowki to 235/75 wzupelnosci wystarczy. Sprezyny oczywscie beda od Merca na przod. Ale z tym przednim amorem to musze posprawdzac co lepiej robi...Generalnie old man jest bardzo miekki i zajefajnie wybiera dziury...ale moze byc zbyt miekki do szybkiej jazdy... B6 ponoc twardy jak cholera ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie sie nadawal. W niedzele bede mial okazje przejechac sie GV na B6 i Vitka na oldmanie wiec porownam i wtedy bede mial jasnosc :D A ile placiles za te B6 ??

Do szybkościówki jest wskazane usykanie ładnego skoku góra-dół. Maksymalny bezpieczny dla półosi dystans pod amor to jakieś 3-4 cm. Da się przy tym zrobić lift 6 cm bez problemu ale trochę stracisz skoku koła w dół. Most może zostać nie opuszczony ale półosie będą mocniej obciążone. I tak spodziewaj się że most przedni Ci wybuchnie wtedy zmienisz na stalowy i wtedy można go opuścić żeby ulżyć półosiom.
Jak Oldman jest mieki to porażka przy szybkiej jeździe. Ja mam B6 w Vitarze (przód) i w Octavi. W połączeniu z niezbyt twardą sprężyną jeździ się rewelacyjnie po dziurach i po mieście w codziennej eksploatacji też nie jest źle.
Jak miałem speżynę wzmocniną od W124 200 benzyna i B6 to był dramat. Ale pewnie dlatego że nie było skoku. Sprężyna praktycznie naciągała amor w górym położeniu. Zawias praktycznie nie pracował. Z krótszą sprężyną byłoby pewnie lepiej.
B6 kosztuje około 500 zł/szt. Ale WARTO :!: Seryjny amor to kicha straszna.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 13, 2008 1:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
No cena tych B6 znacznie korzystniejsza niz OME :D Dzieki za rady bede kombinowal :D Musze jeszcze sie dowiedziec co HP sporting proponuje do Vitki z amorkow....ale tam cena moze byc kosmos :(

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl