suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:41 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt lis 02, 2012 6:07 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
dli009 pisze:
manetki ? :lol: Panowie przekombinujecie
Albo motacie auto do terenu albo delikatny lift do zabawy nie ma chyba sensu wyciągać stabilizatora skoro auto ma delikatny lift i bywa czasem na szutrach


sterowanie przez WiFi i aplikacja na ajfona ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw lis 15, 2012 9:34 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Niedzwiadz pisze:
dli009 pisze:
manetki ? :lol: Panowie przekombinujecie
Albo motacie auto do terenu albo delikatny lift do zabawy nie ma chyba sensu wyciągać stabilizatora skoro auto ma delikatny lift i bywa czasem na szutrach


sterowanie przez WiFi i aplikacja na ajfona ;)

Na ajfona kosztowałaby za dużo... ;)
Ja w każdej zdejmowałem stabilizator i w obecnej też już tego cudu techniki nie ma.
Buja się bardziej, ale na nierównej terenowej drodze mamy w pełni niezależne przednie zawieszenie, przez co może wybierać nierówności, a nie bujać całą budą.
Z drugiej strony jak auto myka głównie po czarnym, to lepiej zostawić staba, a przed jakąś imprezą terenową położyć się i odkręcić 2 nakrętki, a staba przypiąć trytą do ramy.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt sie 13, 2013 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 13, 2012 2:39 am
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków/chwilowo Tarnów
Podepnę się do tematu, rzuciłem dziś okiem pod auto, pacze, i widzę rzecz następującą:
Obrazek
Stabilizator jaki jest, każdy widzi. Ale... mój ma mały defekt, mianowicie urwała się ta obejma która trzyma gumy na miejscu, i całość wisi tylko na jednej śrubie. Pęknięcie obrazuje czerwona linia na zdjęciu powyżej. I teraz pytanie, co z tym fantem zrobić? Dorabiać u jakiegoś machera, spawać to, czy ma ktoś może takie w odwodzie i chce się podzielić?

_________________
Niebieska blaszanka 1.6 8V LPG.


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 4:54 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dokupić od kogoś na giełdzie. Przeważnie ludzie wywalają stabilizatory po lifcie auta.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 5:56 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 29, 2012 7:26 pm
Posty: 95
Lokalizacja: Pyrzyce .Zach Pom
Ja zrobilem lift i zostawilem stabilizator , to bedzie jakims minusem podczas jazdy ?

_________________
Nie wazny wyglad! Wzne zeby to było nie zawodne i funkcjonalne ...
--------------------------
Vitara 8v Lift made in Radzik ( 30x9.50" Geolandar A/T)'.Subaru Svx', KTM lc4.


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 9:21 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
bez stabilizatora jest większy wykrzyż i mniej telepie autem jak się jedzie po nierównościach.
Za to będzie się bardziej bujać na zakrętach (szczególnie przy załadowanym aucie)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 8:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Wyrzucić stabilizator w ogóle. Żeby wydachować na zakręcie vitarą to trzeba naprawdę nie umieć jeździć. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 8:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
koziołek pisze:
Wyrzucić stabilizator w ogóle. Żeby wydachować na zakręcie vitarą to trzeba naprawdę nie umieć jeździć. :mrgreen:

Da się to zrobić ze stabilizatorem, wystarczy deszcz i rów :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr sie 14, 2013 9:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 29, 2012 7:26 pm
Posty: 95
Lokalizacja: Pyrzyce .Zach Pom
Mam rozumiec ze niby : zrob jak uwazasz , ryzyko jest twoje..." :D
Przejade stala trase z jedna predkoscia ze stabilizatorem , pozniej bez niego , ciekawy jestem roznicy .

_________________
Nie wazny wyglad! Wzne zeby to było nie zawodne i funkcjonalne ...
--------------------------
Vitara 8v Lift made in Radzik ( 30x9.50" Geolandar A/T)'.Subaru Svx', KTM lc4.


Na górę
Post: sob sie 17, 2013 8:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Na extremalne sytuacje nic nie poradzisz. :wink: Ale jak podnosimy zawiechę, montujemy terenowe koła to ten stabilizator to naprawdę najmniejszy problem.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn mar 13, 2017 10:29 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Wiem, że odgrzewam temat.
Ostatnio coś mi zaczęło stukać w zawieszeniu i auto jakieś takie niepewne w prowadzeniu.
Szybkie oględziny co się mogło stać i ku mojemu zdziwieniu łącznik stabilizatora powiedział papa.
Wymieniłem łącznik i ponownie można śmigać z normalnymi prędkościami.
Cała ta sytuacja pokazała mi jaka jest różnica w prowadzeniu. Zdziwiło mnie że na zakrętach rzeczywiście różnica jest mało zauważalna. Za to na prostej przy drobnych nierównościach jest duża różnica. Bez stabilizatora trzeba pilnować kierownicy, a z można wręcz puścić i vitara normalnie się prowadzi.
Więc gdy ktoś wyrzuca stabilizator, polecam porównać prowadzenie nie na zakrętach, a przy większej prędkości na prostej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl