suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt kwie 26, 2024 1:03 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt cze 09, 2009 9:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
a co z nami co poki co maja szanse na maly lift, ja aktualnie utknalem z przodem stare siadly, tyl juz podniesiony, ale co do przodu nie wiem.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 1:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Mam pytanie do tych co już długo i dużo przejechali na sprężynach od merca i jeżdżą bez pasażera.
Od jakiegoś czasu zauważyłem ,że auto od strony kierowcy nieco siadło- około 1,5cm- sprężyna na niepęknięta(tylnia też cała). Tłumaczę to sobie tym że jeżdże w 90% sam i dlatego jedną stroną mocniej siadło.
Też tak macie :?:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 3:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
zamien springi z lewa na prawe,prawe na lewe to po jakims czasie sie wyrównają :mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 3:41 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Hehe super pomysł, niepomyślałem:mrgreen:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 8:08 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
mam z przodu springi od merca, z tyłu felicje kombii - przejechane dużo, jeżdżę głównie sam - stoi nadal równo ... może jedna sprężyna raz czy dwa dostała ostro po d..ie i siadła ... a może pękła tuż przy samej górze, albo dole - miałem tak w Primerze ;) osobiście bym wytargał springi z siadniętej strony i obejrzał dokładnie :roll:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 9:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Bartku,może parkujesz auto na nierównym podłożu,ojciec ma podobne objawy w ładzie.A u nas skos na podjeździe :D

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw lip 23, 2009 11:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Hmmm :roll: , no tak, w sumie to codziennie trochę dostają, warto więc będzie do nich zajżeć, może faktycznie pękła tak że nie widać po odkręceniu koła.
A auto na podjeździe stoi raz w jedną raz w drugą stronę i zawsze jest z tej jednej srony niżej.
Dzięki za zainteresowanie :)

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 12:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 25, 2009 7:36 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice, Łazy
Witam,
Pisze w tym temace bo nie wwiem czy jest sens zakladac nowy, juz jakis czas tu bywam, duzo czytam, malo sie wypowiadam... ale nie bylo o czym...
Zatem do sedna, zabralem sie za lift, z tylem poszlo latwo i przyjemnie, amory i sprezyny juz siedza na swoim miejscu 8) , gorzej jest z przodem :? ... Czy macie koledzy jakis sprawdzony sposob na upchniecie sprezyn z W124 (odpowiednio przycietych) ?? Mam takie dedykowane do silnika 200/230 obciete o okolo 1,5 zwoja... ta z prawej strony (od strony pasazera) upchnalem bez wiekszego problemu (wyciagnalem poloske) ale z lewej strony ni chu chu :evil: ... sciagacze skrecilem tak ze ledwo drgnie klucz, a sprezyna nie miesci sie w dedykowanym miejscu.
Drugi problem to zapiecie amortyzatora, obrocilem mocowania jak nalezy, i z zalozona sprezyna nie mam pomyslu jak go zapiac w gorne mocowanie...
Wszelkie rady mile widziane :mrgreen:

_________________
Zuzia: 1,6 8v; lift: przod T&T, Lovells, MB; tył: Monroe, felicia; RV 834 30"
tel. 504-87-21-21

slask4x4.pl


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 12:19 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
z lewej - odkręć półoś i stabilizator - powinno to dać pare cm.
co do mocowania amora - najpierw przykręć amora do mocowania, a potem mocowanie do budy - łatwiej jest wg. mnie.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 12:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 25, 2009 7:36 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice, Łazy
Cytuj:
z lewej - odkręć półoś i stabilizator - powinno to dać pare cm.
co do mocowania amora - najpierw przykręć amora do mocowania, a potem mocowanie do budy - łatwiej jest wg. mnie.


odkrecic przy wyjsciu z mostu?? te 3 sruby?? :oops: co do polosi :)

a amor tak wlasnie probuje, tyle ze zostalo mi okolo 6 cm do budy od gory :shock: ...

_________________
Zuzia: 1,6 8v; lift: przod T&T, Lovells, MB; tył: Monroe, felicia; RV 834 30"
tel. 504-87-21-21

slask4x4.pl


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 12:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
tak, te 3 śruby ;)

targnij wóz za wahacz w górę - sprężyna się skompresuje i jakoś da radę ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt sie 21, 2009 12:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 25, 2009 7:36 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice, Łazy
to bede walczyl, tyle ze lewarek musze skombinowac lepsiejszy, bo moj juz sie konczy :/

_________________
Zuzia: 1,6 8v; lift: przod T&T, Lovells, MB; tył: Monroe, felicia; RV 834 30"
tel. 504-87-21-21

slask4x4.pl


Na górę
Post: sob sie 22, 2009 1:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 652
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Jaki jest patent na wciśnięcie springa na wahacz? 2 ściagaczami skręcam ile się da i ciągle z 5 cm brakuje.

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: sob sie 22, 2009 2:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 25, 2009 7:36 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Katowice, Łazy
Cytuj:
Jaki jest patent na wciśnięcie springa na wahacz? 2 ściagaczami skręcam ile się da i ciągle z 5 cm brakuje.


wyzej zadawalem to samo pytanie, trzeba z prawej strony (pasazer) wysunac poloske, a z lewej (kierowca) odkrecic poloske :mrgreen:

_________________
Zuzia: 1,6 8v; lift: przod T&T, Lovells, MB; tył: Monroe, felicia; RV 834 30"
tel. 504-87-21-21

slask4x4.pl


Na górę
Post: sob sie 22, 2009 4:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 652
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Spróbuje ze stabilizatorem, bo on chyba tam mnie tylko ogranicza :P

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl