suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 2:11 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
słyszał ktoś o amortyzatorach co by pasowały na przód, i były dłuższe o jakieś 7cm od oryginalnych :?:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:13 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mariuszfila pisze:
słyszał ktoś o amortyzatorach co by pasowały na przód, i były dłuższe o jakieś 7cm od oryginalnych :?:

ty tez pomysl jak dostosujesz półosie do skoku amorka plus 7cm :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 6:51 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
slaw pisze:
mariuszfila pisze:
słyszał ktoś o amortyzatorach co by pasowały na przód, i były dłuższe o jakieś 7cm od oryginalnych :?:

ty tez pomysl jak dostosujesz półosie do skoku amorka plus 7cm :wink:


Chodzi o to Sławku że teraz na tych sprężynach od merca ( W124 ) i odwróconym mocowaniu amor. oryginalny jest prawie na maksa rozciągniety i na dołkach kiedy sprężyna pcha koło ku dołowi okrutnie wali tym amorkiem, więc stąd pomysł na inny amortyzator, taki co by miał większy skok. A co za tym idzie to pewnie trza by ten moscik przedni wtedy obniżyć, ale to potem. Jak plote jakieś głupoty to mnie oświeć co bym się dalej nie motał. :D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 8:02 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
czyli masz za długie springi...Lub za twarde.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 12:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
kosciej pisze:
czyli masz za długie springi...Lub za twarde.


przeraża :x :cry: mnie ponowne wyciąganie tych sprężynek i podcinanie. Dlatego chciałbym jakoś to inaczej wypośrodkować, np dłuższy amor i obniżyć most.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 12:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Daj dystans do amora obniż most i tyle :wink:

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 12:36 pm przez michal_cobra, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 12:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Obnizysz most, to będzie bardziej narazony na awarię. I chyba łatwiej podciąć springi niż motać most :D

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 8:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
kosciej pisze:
Obnizysz most, to będzie bardziej narazony na awarię. I chyba łatwiej podciąć springi niż motać most :D


wjechałem dzisiaj na kanał, po oglądałem z każdej strony i stwierdziłem ze masz rację, muszę przyciąć te springi. :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 5:59 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
mariuszfila pisze:
kosciej pisze:
Obnizysz most, to będzie bardziej narazony na awarię. I chyba łatwiej podciąć springi niż motać most :D


wjechałem dzisiaj na kanał, po oglądałem z każdej strony i stwierdziłem ze masz rację, muszę przyciąć te springi. :(

Witam.
Ja miałem springi od W124 wersja sportowa.Podciołem je o 2,5 zwoja były takie tawrde.Zaczeło sie od 1,75 zwoja i później wyciagałem i podcinałem o 1/4 zwoja.
Dobijały strasznie (oczywiście do góry ni w dół)
Obecnie polecam Suplaxa.Springi wyszukał kolega Kościej.Zamóiłem noew.Koszt około 180 zł podciete o 1,75 zwoja i robia wyśmenicie.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 7:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
:evil: Panowie zlitujcie sią nade mną i piszcie na temat bo nie mam czasu dzielić tematy :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 10:08 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mariuszfila pisze:
slaw pisze:
mariuszfila pisze:
słyszał ktoś o amortyzatorach co by pasowały na przód, i były dłuższe o jakieś 7cm od oryginalnych :?:

ty tez pomysl jak dostosujesz półosie do skoku amorka plus 7cm :wink:


Chodzi o to Sławku że teraz na tych sprężynach od merca ( W124 ) i odwróconym mocowaniu amor. oryginalny jest prawie na maksa rozciągniety i na dołkach kiedy sprężyna pcha koło ku dołowi okrutnie wali tym amorkiem, więc stąd pomysł na inny amortyzator, taki co by miał większy skok. A co za tym idzie to pewnie trza by ten moscik przedni wtedy obniżyć, ale to potem. Jak plote jakieś głupoty to mnie oświeć co bym się dalej nie motał. :D


zastawialiscie sie dlaczego calmini nie dało dłuzszego amorka tylko dystans :?:
przenoszą zakres pracy zawieszenia w dół zawiecha most itp
co bedzie z długim amorem
w dolnym skrajnym połozeniu lub górnym półoska bedzie za krótka i nie wytrzyma :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl