suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: budy lift
Post: czw lut 07, 2013 12:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 9:20 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Konin
Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: czw lut 07, 2013 6:07 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pierwszy lepszy przykład, :evil:

http://suzuki.info.pl/?t=7;31;&a=25

Po za tym proponuje przeszukać forum...

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: śr lis 20, 2013 3:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 07, 2011 3:52 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Miechów
szukam jakiegoś warsztatu (Kraków i okolice) który mi za normalne pieniądze zrobi przy vitarce lift budy.

_________________
blondi cabrio 1,6 16V,
doszła srebrna XL-7 2,7 24V


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: śr lis 20, 2013 3:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 29, 2012 7:26 pm
Posty: 95
Lokalizacja: Pyrzyce .Zach Pom
czesio 24 pisze:
Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać


Masz tu gotowy zestaw i bez jakichs wiekszych przerobek ...(nie wiem ja z drazkiem ?
http://radzikone.pl/bodylift.html

_________________
Nie wazny wyglad! Wzne zeby to było nie zawodne i funkcjonalne ...
--------------------------
Vitara 8v Lift made in Radzik ( 30x9.50" Geolandar A/T)'.Subaru Svx', KTM lc4.


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: śr lis 20, 2013 11:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Trzeba wyjąć przednie lampy i najlepiej od razu pozdejmować zderzaki, które i tak trzeba będzie podnieść bo są przy ramie a buda idzie do góry.
Potem parę pierdół typu kabel sonda lambdy, skraplacz oparów paliwa, "rozdzielacz" przewodów hamulcowych przykręcony do ramy po prawej stronie silnika i najważniejsze drążek kolumny kierowniczej trzeba poluzować przy krzyżaku.
W środku auta plastiki tunelu środkowego wraz z kondonami żeby mieszki ich nie potargały.

Potem lekko poluzuj wszystkie 8 śrub mocujących budę do ramy. Następnie odkręcasz TYLKO te po jednej stronie i wkładasz tam podkładki. potem dokręcasz ale nie do końca i robisz to samo z drugiej strony. Ważne jest, żeby nie odkręcić od razu wszystkich 8 mocowań bo przy podnoszeniu budy może Ci się ona przesunąć na ramie.

Z przeróbek to tylko zderzaki i przegięcie mieszków biegów i reduktora bo będą haczyć o budę po bodylifcie.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: czw lis 21, 2013 8:30 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Nie piszesz jaka vitara.
U mnie w 2.0 jeszcze trzeba było przekręcić o 90st kolanko przewodu hamulcowego przy lewym kole. I przefasonować trochę kielichy na górze bo rozpórka się oparła o nie. Dodatkowo lekko wygiąłem lewarek skrzyni biegów w stronę tyłu samochodu. 1, 3 i 5 bieg trochę ciężko wchodziły i potrafiły wyskoczyć. Nie tarło o blachę ale mieszek sprężynował mocno. Można więc mieszek wywalić i problem z głowy :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: budy lift
Post: śr kwie 05, 2017 10:48 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lip 02, 2016 8:26 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2,0 HDI
Rok prod.: 2002
2,0 HDI - starałem się przygotować do tego zabiegu jak najlepiej. Robiłem to po raz pierwszy, sam w garażu z płytkim kanałem - miało być wszystko bardzo łatwe a zajęło mi 11h...

Do powyższych ogólnych uwag, w silniku HDI należy dodać:
1. zdjąć obudowę filtra powietrza - później przy składaniu trzeba naciągnąć przewód powietrza lub przedłużyć przy przepływomierzu
2. zbiorniczek z płynem do wspomagania - trzeba przerobić mocowanie bo nie sięga
3. koniecznie poluzować przewód hamulcowy przy kole kierowcy
4. dla bezpieczeństwa zdjąłem komputer (ale chyba asekuracyjnie bo kabli z powodzeniem starczyło)
5. zdjąć odpowietrzenie mostów (u mnie było za krótkie) ale jeszcze go nie przedłużałem

Nie wiem jak inni to robią - ja robiłem strona Prawa, strona Lewa. Słyszałem o patencie przód - tył.
Do zestawu podstawowych narzędzi używałem szlifierki kątowej, wiertarki - nie wszystkie śruby chciały współpracować.

Reasumując robienie tego w pojedynkę na lewarach to słaby pomysł...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl