suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
budy lift http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=9348 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | czesio 24 [ czw lut 07, 2013 12:46 am ] |
Tytuł: | budy lift |
Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać |
Autor: | NuVo [ czw lut 07, 2013 6:07 am ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
Pierwszy lepszy przykład, http://suzuki.info.pl/?t=7;31;&a=25 Po za tym proponuje przeszukać forum... |
Autor: | czarny.piotr [ śr lis 20, 2013 3:20 pm ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
szukam jakiegoś warsztatu (Kraków i okolice) który mi za normalne pieniądze zrobi przy vitarce lift budy. |
Autor: | PaweloZpy [ śr lis 20, 2013 3:38 pm ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
czesio 24 pisze: Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać Masz tu gotowy zestaw i bez jakichs wiekszych przerobek ...(nie wiem ja z drazkiem ? http://radzikone.pl/bodylift.html |
Autor: | radzik071 [ śr lis 20, 2013 11:01 pm ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
Trzeba wyjąć przednie lampy i najlepiej od razu pozdejmować zderzaki, które i tak trzeba będzie podnieść bo są przy ramie a buda idzie do góry. Potem parę pierdół typu kabel sonda lambdy, skraplacz oparów paliwa, "rozdzielacz" przewodów hamulcowych przykręcony do ramy po prawej stronie silnika i najważniejsze drążek kolumny kierowniczej trzeba poluzować przy krzyżaku. W środku auta plastiki tunelu środkowego wraz z kondonami żeby mieszki ich nie potargały. Potem lekko poluzuj wszystkie 8 śrub mocujących budę do ramy. Następnie odkręcasz TYLKO te po jednej stronie i wkładasz tam podkładki. potem dokręcasz ale nie do końca i robisz to samo z drugiej strony. Ważne jest, żeby nie odkręcić od razu wszystkich 8 mocowań bo przy podnoszeniu budy może Ci się ona przesunąć na ramie. Z przeróbek to tylko zderzaki i przegięcie mieszków biegów i reduktora bo będą haczyć o budę po bodylifcie. |
Autor: | danthe [ czw lis 21, 2013 8:30 am ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
Nie piszesz jaka vitara. U mnie w 2.0 jeszcze trzeba było przekręcić o 90st kolanko przewodu hamulcowego przy lewym kole. I przefasonować trochę kielichy na górze bo rozpórka się oparła o nie. Dodatkowo lekko wygiąłem lewarek skrzyni biegów w stronę tyłu samochodu. 1, 3 i 5 bieg trochę ciężko wchodziły i potrafiły wyskoczyć. Nie tarło o blachę ale mieszek sprężynował mocno. Można więc mieszek wywalić i problem z głowy |
Autor: | Gifek [ śr kwie 05, 2017 10:48 am ] |
Tytuł: | Re: budy lift |
2,0 HDI - starałem się przygotować do tego zabiegu jak najlepiej. Robiłem to po raz pierwszy, sam w garażu z płytkim kanałem - miało być wszystko bardzo łatwe a zajęło mi 11h... Do powyższych ogólnych uwag, w silniku HDI należy dodać: 1. zdjąć obudowę filtra powietrza - później przy składaniu trzeba naciągnąć przewód powietrza lub przedłużyć przy przepływomierzu 2. zbiorniczek z płynem do wspomagania - trzeba przerobić mocowanie bo nie sięga 3. koniecznie poluzować przewód hamulcowy przy kole kierowcy 4. dla bezpieczeństwa zdjąłem komputer (ale chyba asekuracyjnie bo kabli z powodzeniem starczyło) 5. zdjąć odpowietrzenie mostów (u mnie było za krótkie) ale jeszcze go nie przedłużałem Nie wiem jak inni to robią - ja robiłem strona Prawa, strona Lewa. Słyszałem o patencie przód - tył. Do zestawu podstawowych narzędzi używałem szlifierki kątowej, wiertarki - nie wszystkie śruby chciały współpracować. Reasumując robienie tego w pojedynkę na lewarach to słaby pomysł... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |