suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

budy lift
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=9348
Strona 1 z 1

Autor:  czesio 24 [ czw lut 07, 2013 12:46 am ]
Tytuł:  budy lift

Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać

Autor:  NuVo [ czw lut 07, 2013 6:07 am ]
Tytuł:  Re: budy lift

Pierwszy lepszy przykład, :evil:

http://suzuki.info.pl/?t=7;31;&a=25

Po za tym proponuje przeszukać forum...

Autor:  czarny.piotr [ śr lis 20, 2013 3:20 pm ]
Tytuł:  Re: budy lift

szukam jakiegoś warsztatu (Kraków i okolice) który mi za normalne pieniądze zrobi przy vitarce lift budy.

Autor:  PaweloZpy [ śr lis 20, 2013 3:38 pm ]
Tytuł:  Re: budy lift

czesio 24 pisze:
Witam chcę zrobić budy lift od czego zacząć najpierw co poodkręcać


Masz tu gotowy zestaw i bez jakichs wiekszych przerobek ...(nie wiem ja z drazkiem ?
http://radzikone.pl/bodylift.html

Autor:  radzik071 [ śr lis 20, 2013 11:01 pm ]
Tytuł:  Re: budy lift

Trzeba wyjąć przednie lampy i najlepiej od razu pozdejmować zderzaki, które i tak trzeba będzie podnieść bo są przy ramie a buda idzie do góry.
Potem parę pierdół typu kabel sonda lambdy, skraplacz oparów paliwa, "rozdzielacz" przewodów hamulcowych przykręcony do ramy po prawej stronie silnika i najważniejsze drążek kolumny kierowniczej trzeba poluzować przy krzyżaku.
W środku auta plastiki tunelu środkowego wraz z kondonami żeby mieszki ich nie potargały.

Potem lekko poluzuj wszystkie 8 śrub mocujących budę do ramy. Następnie odkręcasz TYLKO te po jednej stronie i wkładasz tam podkładki. potem dokręcasz ale nie do końca i robisz to samo z drugiej strony. Ważne jest, żeby nie odkręcić od razu wszystkich 8 mocowań bo przy podnoszeniu budy może Ci się ona przesunąć na ramie.

Z przeróbek to tylko zderzaki i przegięcie mieszków biegów i reduktora bo będą haczyć o budę po bodylifcie.

Autor:  danthe [ czw lis 21, 2013 8:30 am ]
Tytuł:  Re: budy lift

Nie piszesz jaka vitara.
U mnie w 2.0 jeszcze trzeba było przekręcić o 90st kolanko przewodu hamulcowego przy lewym kole. I przefasonować trochę kielichy na górze bo rozpórka się oparła o nie. Dodatkowo lekko wygiąłem lewarek skrzyni biegów w stronę tyłu samochodu. 1, 3 i 5 bieg trochę ciężko wchodziły i potrafiły wyskoczyć. Nie tarło o blachę ale mieszek sprężynował mocno. Można więc mieszek wywalić i problem z głowy :)

Autor:  Gifek [ śr kwie 05, 2017 10:48 am ]
Tytuł:  Re: budy lift

2,0 HDI - starałem się przygotować do tego zabiegu jak najlepiej. Robiłem to po raz pierwszy, sam w garażu z płytkim kanałem - miało być wszystko bardzo łatwe a zajęło mi 11h...

Do powyższych ogólnych uwag, w silniku HDI należy dodać:
1. zdjąć obudowę filtra powietrza - później przy składaniu trzeba naciągnąć przewód powietrza lub przedłużyć przy przepływomierzu
2. zbiorniczek z płynem do wspomagania - trzeba przerobić mocowanie bo nie sięga
3. koniecznie poluzować przewód hamulcowy przy kole kierowcy
4. dla bezpieczeństwa zdjąłem komputer (ale chyba asekuracyjnie bo kabli z powodzeniem starczyło)
5. zdjąć odpowietrzenie mostów (u mnie było za krótkie) ale jeszcze go nie przedłużałem

Nie wiem jak inni to robią - ja robiłem strona Prawa, strona Lewa. Słyszałem o patencie przód - tył.
Do zestawu podstawowych narzędzi używałem szlifierki kątowej, wiertarki - nie wszystkie śruby chciały współpracować.

Reasumując robienie tego w pojedynkę na lewarach to słaby pomysł...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/