suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:52 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lip 29, 2010 10:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Kupiłem sobie na Allegro orurowanie na przód do swojej krótkiej Vitary z 94r. Ale chyba się pośpieszyłem bo nijak nie mogę dostrzec w podwoziu niczego co pasowałoby do dolnych oczek rozstawionych w tym kangurze na 58cm.
Rozstaw górnych oczek 57,5cm - otwory są kwadratowe... Potrzebowałbym chyba odpowiednich wygiętych blaszek żeby przymocować go do tych dwóch śrub tuż nad zderzakiem (które rozstawione są dokładnie na 60cm)
Czy ja się nie pomyliłem w wyborze modelu kangura? Na naklejce jest napisane: COBRA GMBH Typ SV/1

Obrazek

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 8:12 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Nie jestem pewien ale takie orurowania miały chyba vitary v6, a jak ty masz krótka vitarę to chyba nie będzie pasować, bo v6 a krótka ma inna szerokość ramy i chyba inaczej mocowania tez będą. To tylko moja filozofia mogę się mylić. Może ktoś tu takie ma albo miał doczynienia to ci pomoże.

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 9:37 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 27, 2009 10:32 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Poznań
To i tak tylko dla podrasowania wygladu, wiec jedz do jakiegos majstra, niech cie przyspawa katowniki/blaszki gdzie trzeba i przykrec w te miejsca gdzie pasuje :)


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 1:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Miałem kiedyś takie orurowanie, żeby je przymocować są potrzebne specjalne blaszki: dwie z góry i dwie z dołu.

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 3:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
simca pisze:
Miałem kiedyś takie orurowanie, żeby je przymocować są potrzebne specjalne blaszki: dwie z góry i dwie z dołu.

Ale to, rozumiem, te blaszki były potrzebne do wersji Long? Bo ciekawe czy są takie zestawy żeby do wersji krótkiej przymocować te rury...

edit: widzę że na stronie Wrońskiego http://cobra-sor.wronski.info.pl/suzvitara.htm jest taki kangur zamocowany na krótkiej Vitarze, nazywa się SU1001 ... Ale jak to się ma do tej nazwy na naklejce "SV/1" to nie wiem. Na stronie nie ma też żadnych zestawów montażowych z blaszkami...

Obrazek




EDIT
Rury do ramy przykręciłem takimi dwoma blaszkami jak w załączniku poniżej.
Dostępne w Leroy Merlin, tylko rozwierciłem dwa skrajne otwory na 9mm i wygiąłem w dwóch miejscach


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 11:54 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 05, 2009 9:48 am
Posty: 72
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ja w swojej krótkiej mam mocowanie oprócz dolnego także górne na płaskownikach , pod zderzakiem są jakieś wzmocnienia i kangór jest niesamowicie stabilny, człowiek może stanąć na nim z jednej strony i nawet nie drgnie.

...tylko że ja mam 2.0 16V i kangur jest inny, rozstaw raczej ten sam jednak dolne mocowania są nieco dalej stąd kangur jest dłuższy do 2.0 16V podejrzewam ze podobnie jest przy V6 .

_________________
2.0 16V Cambridge ....i nie ma mocnych
http://www.youtube.com/watch?v=DxwGPHYML5Y


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 12:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
na forum klubusuzuki ludzie piszą o tych nieszczęsnych kangurach jak przy nawet małej kolizji demolują im samochody właśnie dla tego że są mocowane na takie śmieszne blaszki opisują przypadki związane z GV ale tu pewnie jest podobnie

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 6:16 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Dokładnie tak jest,przy byle uderzeniu masz załatwiony reflektor,błotnik i maskę. Chyba nie warto się bawić w takie mocowanie,jak już to porządnie,jeszcze ci to odpadnie i komuś krzywdę zrobi.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 8:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
kolega arek_m miał fajnego kangura nawet jakiegoś zwierza nim ubił i nie było śladu :-)

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 9:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Też miałem fajnego, tj ładnego kangura, progi osłonę koła- ufff udało się to bardzo dobrze sprzedać :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 10:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 23, 2009 10:43 am
Posty: 1886
Lokalizacja: warszawa/nowa ruda
dli, ty mnie tu nie reklamuj ;)
moj kangor byl z delty4x4 - full profffeska ;) [tak przy okazji sprawdzilem cene takiego "orurowania", to to kosztowalo 900 euro :shock: ]
fakt - faktem - wytrzymalo naprawde sporo chociaz wygladalo baaaardzo bulwarowo ;)
wracajac do tematu glownego - zeby kangor spelnial swoje zadanie, to wg mnie musi byc solidnie przymocowany w czterech miejscach - od spodu i pod atrapa wlotu powietrza. takie mocowanie [o ile jest solidnie wykonane] daje gwarancje solidnosci.
jesli mocowanie jest ylko od spodu, to niestety, ale z prawami fizyki w ekstremalnych warunkach sie nie wygra ;)

_________________
we who are not as others
suzuki vitara 1,6 cabrio '92 - juz cieszy kogos innego :(


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 10:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
MÓj też był w 4 miejscach( oryginał z Modchengladbach, MAC's czy jakoś tak się zwał), ale nie chciał bym go na czymś testować, kiedyś przyparłem go lekko o drzewo( wiadomo) no i dał się

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt gru 17, 2010 10:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Wiktor,a po co ci ten kangur,z opisu wynika że przygotowujesz sie w teren,a tu taki bulwarowy temat.
Dzisiaj miałem okazję zatrzymać się na drzewie,zjeżdżając z góry w lesie poniosło mnie i bum. Do tylu się nie dało,więc gaz w podłogę i obróciłem się na drzewie. Mając kangura został bym tam do teraz i machał tirforem,żeby się z tego wydostać,albo coś grubo popsuł.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: ndz gru 26, 2010 4:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Oprócz tych dwóch wygiętych grubych blaszek mocowanych do ramy na dole, których zdjęcie zamieściłem wyżej, mam też mocowanie przy atrapie wlotu powietrza do poprzeczki w budzie, zrobione z dwóch blaszek. Są one dostępne niemal gotowe w Leroy Merlin i Obi za parę złotych, trzeba było je tylko przyciąć z jednej strony i nawiercić otwory we właściwych miejscach. Kangur wydaje się być przykręcony dość solidnie. Ważne że rury podobają się mi i mojemu otoczeniu też :)

ps. Mimo liftu zawieszenia i bodyliftu w mojej Vitarze nie planuję brykania po ciężkim terenie bo na razie nie stać mnie na ryzyko ewentualnych napraw. Jestem całkowicie usatysfakcjonowany tym że dzięki dużemu prześwitowi i napędowi 4x4 zimą nie spóźniam się do pracy.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: pt lut 25, 2011 8:51 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Obrazek

Pytanie - jak dokladnie jest zamontowany taki standardowy kangur? doł mozna powiedziec ze jest w miare solidnie srubami w rame, ale gora?
Chodzi o to czy mozna za ten kangur probowac podniesc przod hi-liftem nic nie urywajac?

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl