suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:29 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 22, 2006 9:21 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
MarekS pisze:
Moje osłony (zdemontowane parę mies. temu :wink) - leżały w piwnicy, to porobiłem foty:

Wyglądają profi. Jaka gruba blacha?? Ta przednia to z przodu do czego była mocowana? Do rury ramy? Czy jakiegoś customowego zderzaka??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 22, 2006 10:20 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
Co do grubości blachy, to nie pamiętam :oops:

Osłona jest dopasowana z przodu do zderzaczka made in Pajęczno


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 22, 2006 10:36 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
lesio tylko 5 mm stosował :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2007 9:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Panowie zmontowałem se osłone mostu już omalowana i przykrecona ale tak zauważyłem że niektóre mają otworki z przodu (pewnie do chłodzenia)
Jest to potrzebne :?:

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2007 10:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Chłodzenie dobra rzecz :D Ja bym zrobił.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2007 10:20 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a ja nie czysta chłodnica daje lepsze chłodzenie a tamtedy błoto wpada :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 16, 2007 7:38 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
a ja nie czysta chłodnica daje lepsze chłodzenie a tamtedy błoto wpada :lol:

Ja też bym nie robił. Wlot do chłodnicy masz przodem przez grilla. Otworami tylko błoto zbierzesz możesz też zebrać w otwory gałezie trawę... Efekt chłodznia żaden a tylko kłopot.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 16, 2007 10:51 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ja mam zrobione otwory (błoto także może i wypadać tymi otworkami, bo i tak się tam dostanie) a chłodzić- od tego chłodnica hi hi , no ale może i coś te otworki dają :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 16, 2007 9:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
a to nic nie wiertam
już pomalowane i bede psuł :wink:

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 8:56 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Po tym jak połamałem most przyszła pora na jakąś poczciwa osłone.Przód osłony przykreciłem do belki spinajacej mocowania wachaczy 4 śruby w klasie 10,9 stozkowe tak by łby nie wystawały ponad blache.W belce juz wczesniej przewidziałem że bedzie tu osłona wiec jak ja spawałem wspawałem od środka 4 nakrętki.Tył zamocowany jest do belki pod autem w której są juz fabrycznie 2 nakretki.Osłona wykonana z blachy #5.Jest to temat ciagle rozwojowa.
Pozdarwiam
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983377152d542b58.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58bd51f73e292dbd.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a45269b4284bf1d9.html

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 9:25 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja 3 lata temu robiłem osłony dawały one wiecej wad niz zalet teraz wszystkie moje suki hulaja bez osłon
wady
chłodzienie mostu i miski
dostep do mostu do kontroli srub oleju wody
jak jest i pod skrzynia niszczy wydech
jezdzisz z 3 taczkami błota
i zasadnicza ja wymieniam most czy półos w 3 minut

zalet nie widze zawiecha cała poprrzeczki nie uszkodzone

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 10:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Nie chcialbym sugerowac ze obcy maja lepiej ale zwroccie uwage ze wiekszosc amerykanskich tworow choc wedruje po skalkach nie ma oslon ewentalnie jedna beleczke pomiedzy wachaczami na dole,a oni maja wieksze prawdopodobienstwo uszkodzenia niz my na miekkim.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 11:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No właśnie - beleczka - też się nad takim rozwiązaniem zastanawiałem...
Gdzie ją lepiej zamocować? Może przed główką mostu, coby jak przywale w coś, to nie w nią? Generalnie raz mi się zdarzyło, że mi wyrósł pod autem słupek graniczny - Geodeci jacyś szybcy są w Gdańsku :) Na szczęście nic się nie stało...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2008 5:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 9:33 pm
Posty: 85
Lokalizacja: CHEŁM/lubelskie
moja osłona z blachy ryflowanej 5mm
jest załozona pod dużym kątem aby łatwiej się prześlizgiwała i po testach auto dużo sprawniej przejeżdźa koleiny (poprostu nie wbija się poprzeczką w ziemie )
mocowanie przód : 2 sruby do poprzeczki z profilu 40x40
tył: blacha do czoła poprzeczki,trzymana dospawanymi wypustkami góra-dół

Obrazek
Obrazek

most obniżony o 25mm(wywiercone niżej otwory w mocowaniu ramy)

_________________
vitara 3d kl71-30" ,wahacze rurowe-mojej roboty,tarcze tył,wyciągarka escape evo,stalowe zderzaki
T:502092084


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2008 5:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
michał16v pisze:
moja osłona z blachy ryflowanej 5mm
.....most obniżony o 25mm(wywiercone niżej otwory w mocowaniu ramy)

Jak zrobiłeś wytłoczie na główkę mostu? Techniką spawania?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl