suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Osłona przedniego mostu...
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=73
Strona 2 z 6

Autor:  Masmo [ śr lis 22, 2006 9:21 am ]
Tytuł: 

MarekS pisze:
Moje osłony (zdemontowane parę mies. temu :wink) - leżały w piwnicy, to porobiłem foty:

Wyglądają profi. Jaka gruba blacha?? Ta przednia to z przodu do czego była mocowana? Do rury ramy? Czy jakiegoś customowego zderzaka??

Autor:  MarekS [ śr lis 22, 2006 10:20 pm ]
Tytuł: 

Co do grubości blachy, to nie pamiętam :oops:

Osłona jest dopasowana z przodu do zderzaczka made in Pajęczno

Autor:  slaw [ śr lis 22, 2006 10:36 pm ]
Tytuł: 

lesio tylko 5 mm stosował :lol:

Autor:  pietrek [ wt maja 15, 2007 9:37 pm ]
Tytuł: 

Panowie zmontowałem se osłone mostu już omalowana i przykrecona ale tak zauważyłem że niektóre mają otworki z przodu (pewnie do chłodzenia)
Jest to potrzebne :?:

Autor:  michal_cobra [ wt maja 15, 2007 10:12 pm ]
Tytuł: 

Chłodzenie dobra rzecz :D Ja bym zrobił.

Autor:  slaw [ wt maja 15, 2007 10:20 pm ]
Tytuł: 

a ja nie czysta chłodnica daje lepsze chłodzenie a tamtedy błoto wpada :lol:

Autor:  Masmo [ śr maja 16, 2007 7:38 am ]
Tytuł: 

slaw pisze:
a ja nie czysta chłodnica daje lepsze chłodzenie a tamtedy błoto wpada :lol:

Ja też bym nie robił. Wlot do chłodnicy masz przodem przez grilla. Otworami tylko błoto zbierzesz możesz też zebrać w otwory gałezie trawę... Efekt chłodznia żaden a tylko kłopot.

Autor:  BARTEK W. [ śr maja 16, 2007 10:51 am ]
Tytuł: 

Ja mam zrobione otwory (błoto także może i wypadać tymi otworkami, bo i tak się tam dostanie) a chłodzić- od tego chłodnica hi hi , no ale może i coś te otworki dają :wink:

Autor:  pietrek [ śr maja 16, 2007 9:22 pm ]
Tytuł: 

a to nic nie wiertam
już pomalowane i bede psuł :wink:

Autor:  OKU [ czw lut 28, 2008 8:56 pm ]
Tytuł: 

Po tym jak połamałem most przyszła pora na jakąś poczciwa osłone.Przód osłony przykreciłem do belki spinajacej mocowania wachaczy 4 śruby w klasie 10,9 stozkowe tak by łby nie wystawały ponad blache.W belce juz wczesniej przewidziałem że bedzie tu osłona wiec jak ja spawałem wspawałem od środka 4 nakrętki.Tył zamocowany jest do belki pod autem w której są juz fabrycznie 2 nakretki.Osłona wykonana z blachy #5.Jest to temat ciagle rozwojowa.
Pozdarwiam
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983377152d542b58.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58bd51f73e292dbd.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a45269b4284bf1d9.html

Autor:  slaw [ czw lut 28, 2008 9:25 pm ]
Tytuł: 

ja 3 lata temu robiłem osłony dawały one wiecej wad niz zalet teraz wszystkie moje suki hulaja bez osłon
wady
chłodzienie mostu i miski
dostep do mostu do kontroli srub oleju wody
jak jest i pod skrzynia niszczy wydech
jezdzisz z 3 taczkami błota
i zasadnicza ja wymieniam most czy półos w 3 minut

zalet nie widze zawiecha cała poprrzeczki nie uszkodzone

Autor:  bushido1 [ czw lut 28, 2008 10:37 pm ]
Tytuł: 

Nie chcialbym sugerowac ze obcy maja lepiej ale zwroccie uwage ze wiekszosc amerykanskich tworow choc wedruje po skalkach nie ma oslon ewentalnie jedna beleczke pomiedzy wachaczami na dole,a oni maja wieksze prawdopodobienstwo uszkodzenia niz my na miekkim.

Autor:  kosciej [ czw lut 28, 2008 11:24 pm ]
Tytuł: 

No właśnie - beleczka - też się nad takim rozwiązaniem zastanawiałem...
Gdzie ją lepiej zamocować? Może przed główką mostu, coby jak przywale w coś, to nie w nią? Generalnie raz mi się zdarzyło, że mi wyrósł pod autem słupek graniczny - Geodeci jacyś szybcy są w Gdańsku :) Na szczęście nic się nie stało...

Autor:  michał16v [ wt mar 11, 2008 5:03 pm ]
Tytuł: 

moja osłona z blachy ryflowanej 5mm
jest załozona pod dużym kątem aby łatwiej się prześlizgiwała i po testach auto dużo sprawniej przejeżdźa koleiny (poprostu nie wbija się poprzeczką w ziemie )
mocowanie przód : 2 sruby do poprzeczki z profilu 40x40
tył: blacha do czoła poprzeczki,trzymana dospawanymi wypustkami góra-dół

Obrazek
Obrazek

most obniżony o 25mm(wywiercone niżej otwory w mocowaniu ramy)

Autor:  Masmo [ wt mar 11, 2008 5:09 pm ]
Tytuł: 

michał16v pisze:
moja osłona z blachy ryflowanej 5mm
.....most obniżony o 25mm(wywiercone niżej otwory w mocowaniu ramy)

Jak zrobiłeś wytłoczie na główkę mostu? Techniką spawania?

Strona 2 z 6 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/